Als je moet persen, komt er dan niet ook ontlasting en urine mee? Of merk je dat op dat moment niet?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
chloek schreef:Nog nooit over na gedacht maar vind het wel een goeie vraag! Bij mij is de bevalling eigl toch wel een reden voor geen kinderen zien jullie daar ook zo tegen op?
_Bonte_ schreef:op voorhand krijg je een soort laxeermiddel zodat alles er al uit is. NEt geleerd op school
_Bonte_ schreef:op voorhand krijg je een soort laxeermiddel zodat alles er al uit is. NEt geleerd op school
Barco schreef:urine volgens mij niet. Je plasbuis wordt ahw dicht gedrukt. Maar poep kan naar buiten komen omdat het hoofdje (wat halverwege nog even moet draaien) het mee naar buiten kan drukken. of je het merkt weet ik niet. Misschien sommige vrouwen wel en sommigen niet. Ik kan je daar niets over vertellen. (na januari wel)
_Bonte_ schreef:Nou dat is niet zo hoor. Ik heb 2 kindjes gekregen en nooit een laxeermiddel gehad.op voorhand krijg je een soort laxeermiddel zodat alles er al uit is. NEt geleerd op school
chipieke schreef:Daarom wordt je voor je bevalling indien mogelijk nog een paar keer naar het toilet gebracht
Denk wel dat het eruit kan komen, zou het wel niet willen eigelijk
Zonnebloem schreef:Maar het idee dat er een drol mee kan komen lijkt me erger dan de pijn
opala schreef:Zonnebloem schreef:Maar het idee dat er een drol mee kan komen lijkt me erger dan de pijn
Dat kan alleen een uitspraak zijn van iemand die nooit bevallen is