sauna

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

sauna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 21:45

hoi bokkers. ik zelf ben helemaal gek op de sauna. mijn (ex)schoonmoeder werkte voorheen bij centre du lac in pijnacker en daar was ik echt wel 1 keer per maand te vinden. ik vind het heerlijk. het is hardstikke goed voor je. ik ging ook regelmatig als ik verkouden was of griep had. daar werkt het ook perfect voor. ik ging wel altijd op de vrouwendag. heb er niet zo heel veel moeite mee om gemengt te gaan maar ga toch liever op vrouwendag. het lekkerst vind ik het turks stoombad. die ruikt zo heerlijk. wie gaat er nog meer regelmatig naar de sauna?

Karl66

Re: sauna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:34

[LZP] > [MW]

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:42

ik hou van in mijn blote billen lopen, maar de sauna vind ik toch een te wat spannende plek daarvoor, haha! handoekje ervoor en ik ben helemaal klaar voor een dagje relaxen, heerlijk!!!

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:45

Zalig de sauna. Lekker relaxen.
Kom altijd helemaal tot rust. Moet eerlijk zeggen dat ik de bubbelbaden altijd het lekkerst vind. En dan vooral het kruidenstoombad. Mmmmm.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:46

Mij te warm.

Laatst zat ik in de auto naast een Fin, die me eens haarfijn uitlegde waarom het zoveel beter is regelmatig een sauna te pakken dan elke dag douchen.
Reden nummer 1 was "omdat je dan veel schoner bent, je zweet niet zo snel en je ruikt altijd fris"... ondertussen stonk mijn auto een uur in de wind naar zweet, en geloof me, dat was niet van mij... Nagelbijten / Gniffelen

Aan mij dus niet besteed.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:48

Wat zei je, na het douchen wel deo gebruiken? Clown

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:50

Ik moet er wel bijzetten dat hij al even onderweg was in Nederland en Duitsland, dus volgens mij had ie al eventjes geen sauna van binnen gezien. Zo rook het in ieder geval wel... Haha!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 02:55

Sauna is zóóóó heerlijk! Ik probeer er regelmatig heen te gaan. Meestal eindigt regelmatig bij mij in 1 keer in de 2 maanden.... Heb helaas weinig tijd, en ik wil dan wel gelijk een hele dag ontspannen. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:33

Sauna is heerlijk! Eerst moest ik er niks van weten, vond het maar niks Clown Maar nu, heerlijk.. Ja

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:35

ik ga graag naar de Sauna Lachen en ik kan gelukkig ook heel regelmatig Lachen

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:36

Bij mijn sportschool hebben we 3 verschillende sauna's: infrarood, gewoon en turks stoombad, mijn voorkeur gaat uit naar de gewone. Het is wel een gemengde sauna waar iedereen gewoon naakt ligt/zit, maar daar trek ik me niks van aan en heb gewoon netjes mijn handdoekje voor Lachen.

Ik misschien een beetje raar van me, maar ik vind dat je in een gemengde sauna gewoon je handdoekje voor moet houden. Als het nou óf mannen óf vrouwen was, had je me niet gehoord..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:39

Handdoekje voor moet houden?

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:41

OOH Saunaa heerlijk!
Ik ben zaterdag nog geweest. Gewoon lekker rondlopen, relaxen, eten, drinken, opgietingen, heerlijk.
Jammer alleen dat het altijd zoveel geld kost bij mij Clown

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:48

Toen ik in Tilburg woonde, ging ik vrij regelmatig.......het was bij mij om de hoek! Haha!
Nu woon ik ruim 10 mnd in Groningen maar ben alleen nog naar het kuurbad geweest............in Nieuwerschans, ook heerlijk hoor........ Bloos Bloos

De sportschool heeft een infrarode sauna, maar daar kan je alleen op krukjes zitten............ Verdrietig
Als het kouder wordt, zal ik het wel doen, maar nu vind ik die krukjes toch een opstakel, pppfffffffffff Clown

Ik denk dat mijn vriend het nu moeilijker vindt in zijn blootje te lopen als in Tilburg.
Ik plaag hem, dat hij bang is dat ze zien dat ie rood schaamhaar heeft............erruggggggggggg Duivel
Hij wil niet dat ik alleen naar de sauna ga, en ik weet ook niet of die een lady's day hebben zoals vaker is............. Knipoog
Anders ga ik toch mooi wel.............. Pling Pling

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:50

Relaxed schreef:

Ehh... Ja?! Blond
Vind ik wel, wel in een gemengde sauna...

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:02

yvvv schreef:
Relaxed schreef:

Ehh... Ja?! Blond

In de sauna's waar ik kom mag je niet eens een handdoekje voor? dat is naakt erin, naakt eruit! tussen de baden wel netjes je badjas aan natuurlijk Lachen

Ik vind het heerlijk om naar de sauna te gaan, en ben vooral fan van de warme kruidenbaden Lovers een dagje compleet tot rust komen Ja

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:03

ik ben toevallig vandaag nog naar de sauna geweest

heerlijk

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 20:12

ik wil binnenkort ook weer eens gaan. ik ga dan wel op de vrouwendag. ik vind het echt zo zalig en het is ook goed voor je. ook als ik eens ziek ben ga ik er graag heen, omdat je dan alles eruit zweet en je veel eerder weer beter bent

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:53

Yellowfish schreef:
Relaxed schreef:

Ehh... Ja?! Blond

In de sauna's waar ik kom mag je niet eens een handdoekje voor? dat is naakt erin, naakt eruit! tussen de baden wel netjes je badjas aan natuurlijk Lachen

Ik vind het heerlijk om naar de sauna te gaan, en ben vooral fan van de warme kruidenbaden Lovers een dagje compleet tot rust komen Ja[/quote]
De sauna's waar ik het over heb is in de sportschool. In het turkse stoombad moet je inderdaad gewoon helemaal naakt, maar in infrarood en de normale niet. Waarschijnlijk is het bij jullie sauna ook niet gemengd?
Ik heb verder totaal geen problemen met naakt hoor, daar niet van. Alleen als er (oude) mannen bij zitten, doe ik mijn handdoekje niet af.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:58

dat vind ik juist het fijne van de sauna.......... iedereen is hetzelfde, allemaal dezelfde kleertjes aan Lachen Lachen

ik vind het heerlijk. Afgelopen donderdag nog naar Bleiswijk geweest, heerlijk gegeten, super gebadderd........ jahoor, mag van mij wekelijks......... helaas moet ik er echt tijd voor maken Lachen

degene met wie ik was, zag me met het uur er beter op worden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:01

yvvv schreef:
Relaxed schreef:

Ehh... Ja?! Blond

Een sauna is gewoon naakt, gemengd of niet gemengd... Pas als je in een sauna komt waar badkleding verplicht is (sommige sauna's hebben af en toe zo'n dag), dan mág je niet naakt.. Verder ben je imo nooit verplicht een handdoek om te houden, alleen in relaxxruimtes tussen de sauna's door idd wel Ja

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 22:04

ik moest er in t begin ook aan wennen hoor om tussen allemaal dikke billen en grote piemels te lopen. maar dat went snel. en zoizo ga ik meestal op vrouwendag. dan zie je dus alleen maar bloten vrouwen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:08

ik zie het niet eens, echt Lachen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:11

Haha Kiwiko, dat heb ik ook hoor.. Alleen met vrouwen is niks aan, geroddel en gegiebel, neee doe mij maar gewoon gemengd Knipoog

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:12

Ik vind het ook heerlijk.... heb regelmatig op vakantie in zo'n sauna in zo'n vakantie park gezeten en wil ook weleens naar de 'echte ' sauna.. maar in mn blote kont rondlopen zie ik niet zitten, dus iemand tips waar badpak wel aan moet? Lachen