Zelf lijd ik al wat jaren aan electrostress en het vergalt het welzijn van je leven heel behoorlijk.

Ik ben blij dat er steeds meer aan het daglicht komt.
Voor de sceptici: Reageer gerust.
Het past bij ons Hollanders, niet waar?

Ik weet wel beter.
En voor een ieder die de klachten herkend, te horen krijgt dat hij of zij zich aanstelt; neen.
Helaas levert wireless internet, UMTS, etc, veel geld op.
Het is dan ook goed dat er iets aan gedaan wordt, dat er stees meer aandacht aan besteed wordt!

INVLOEDEN OP ONZE GEZONDHEID DOOR ELEKTROSTRESS (STRALING)
Veel mensen protesteren tegen de GSM/UMTS zendmasten boveop gebouwen in hun omgeving.
Ze weten echter niet dat ze zelf een eigen zendmast in hun woonkamer hebben.
Nl de draadloze huistelefoon of DEVT telefoon. Echter weinig bekend is het feit dat er enorme gezondheidsrisico's aan kleven.
Het is niet de huistelefoon zelf, het is het basisstation: Dat is de houder waar de hoorn ingestoken wordt, voorzien van een snoer met een trafo in het 220V stopcontact.
Dit station zendt constant 24 uur per dag met 100 Hz gepulste signalen uit, of er nu gebeld wordt of niet (dwz 100 hele scherpe pulsjes per seconde)
Dit astation geeft net zoveel straling als een GSM zendmast op 20 meter afstand!
DECT kan een bereik hebben van wel 300 meter, dus ookd e DECT van uw buren kan in uw woning goed meetbaar zijn.
Ook babyfoons werken soms via het DECT systeem, denk aand e gezondheid van uw baby.
Straling, electrostress is een bron van veel milieuziektes geworden.
het is een lange termijn probleem wat bv net als rokzen de gezondheid schaadt.
KLACHTEN: Hoofdpijn, vermoeidheid, slapeloosheid, slecht zien, oorzuisen, onregelmatige suikerspiegels, geheugenstoornissen, hartritmestoornissen, maag- en darmklachten problemen met de blaas, pijn in de gewirchten, trillingen in de benen (restles legs), zijn o.a. waargenomen.
Het mobieltje geeft heel veel straling door, alleen wordt zij gelukkig niet langdurig gebruikt door de meesten, zijn de gesprekken vaak kort.
Een mobieltje heeft invloed op het lichaam, draag het liever in een tasje dan op het lichaam.
EVEN WAT GETALLEN
Woonbiologen streven naar max. 0.01uW/m2 in de slaapkamer. Woonkamer 10uW/m2.
DECT telefoon +basisstation onder(250mW), onder handbereik op 1 meter:20.0000uW/m2! En dat constant dag en nacht!
MOBIEL: 4.500.000- 200.000uW/m2 op 2 cm afstand als er gebeld wordt.
Het is erg afhankelijk van het type telefoon, check de SAR waarde.
Freiburger Appel:
Een protestbrief van 1000+ artsen, die bij de regering protesteren over de invloeden van straling. Zij ervaren in hun praktijk de gevolgen van deze draadloze zendapparatuur.
WAT KUNT U DOEN?
Koop een gewone telefoon met draad.
Plaats in ieder geval het basisstation zo ver mogelijk van het lichaam, dan scheelt al een hoop!
Eventueel een analoge CT1, draadloos. Zendt alleen tijdens het gesprek en minder sterk.
Koop een mobiel emt een zo laag mogelijke SAR waarde, verkoper weet wat dat is.Mobiel: Houd de telefoon zo ver mogelijk van het oor.Zet het ding zoveel mogelik uit, ookal blijft er altijd wat straling, het mobieltje blijft traceerbaar.
Wilt u dit niet, haal de accu er af. Kinderen geen mobiele telefoon.
Bron:
http://www.dewoonbioloog.nl (Frank de Bonte)
Tel: **********
Hij heeft me o.a. de hersenen van ratten laten zien op internet, aangetast door UMTS, echt brrrr...
Ik ben blij dat mensen er mee aan de slag gaan!