Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Keke schreef:Hee, ik denk niet dat er "pillen" zijn die je haar echt sneller laten groeien. Als je zelf gezond bent, en je haar op tijd laat knippen groeit het het beste.
Ik heb zelf ook echt heel lang zo'n vervelende tussen lengte gehad, maar ik heb geduldig gewacht (en welke gewoon vaak de dooie punten laten knippen!) en ik ben er nu net overheen
amigootje schreef:Hier ook iemand met echt een rot lengte... wil zo graag lang haar, maar dit is nu zo irritant, ik doe met speldjes/soort diadeem ect. het een beetje leuk nog er probeer te laten uit zien
rommeke schreef:Keke schreef:Hee, ik denk niet dat er "pillen" zijn die je haar echt sneller laten groeien. Als je zelf gezond bent, en je haar op tijd laat knippen groeit het het beste.
Ik heb zelf ook echt heel lang zo'n vervelende tussen lengte gehad, maar ik heb geduldig gewacht (en welke gewoon vaak de dooie punten laten knippen!) en ik ben er nu net overheen
Dat knippen is dus niet helemaal waar, heb er meerdere dingen over op gezocht en het is bewezen dat dooie puntjes weg knippen de groei niet bevorderd, het ziet er natuurlijk wel netter uit maar het het haar groeit toch echt vanuit je hoofd, afknippen heeft dus verder geen meerwaarde aan de groei van het haar.
DeadxStar schreef:Je moet gewoon geduld hebben, en op tijd je punten latten knippen, dan blijft je haar mooi & vol.
En vitamine B is heel goed voor je haar & nagels!Van die capsules heb je ervan.
Cyruss_ schreef:Ehm volges mij werkt niets.. Wel groeit je haar in de zomer sneller dan in de winter, thats it
Meetje22 schreef:Juist ja, zo is de theorie dus niet.
Het is zo dat als jij je haarpunten nooit knipt je punten gaan splijten met als gevolg dat het gewoon afbreekt.
Door je punten netjes bij te houden splijten ze niet en groeid je haar beter.
rommeke schreef:Keke schreef:Hee, ik denk niet dat er "pillen" zijn die je haar echt sneller laten groeien. Als je zelf gezond bent, en je haar op tijd laat knippen groeit het het beste.
Dat knippen is dus niet helemaal waar, heb er meerdere dingen over op gezocht en het is bewezen dat dooie puntjes weg knippen de groei niet bevorderd, het ziet er natuurlijk wel netter uit maar het het haar groeit toch echt vanuit je hoofd, afknippen heeft dus verder geen meerwaarde aan de groei van het haar.