En die kraaienpootjes word ik niet vrolijk van

Welke rimpelcreme werkt nou echt?
Ik heb een droge huid.
Alvast bedankt !
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Blingh schreef:Het hangt er ook van wat je wilt dat de creme doet.
Wil je een voedende creme? Een echte ani-rimpelcreme, of juist iets tegen het verslappen van de huid? Of van alles wat?
crossmonster schreef:Hm maar is die niet vrij duur?
Ik ben eerder op zoek naar huismiddeltjes, en goedkopere merken.
Ik ben niet ijdel, maar een verzorgde huid vind ik belangrijk, maar ik wil niet meer dan 15 a maximaal 20 euro uitgeven voor een potje vet.
Ik heb een tijdje die rode potjes gehad, van ehm ehm garnier denk ik?
Die vond ik wel erg prettig, maar ook vrij prijzig.
Daarom ben ik benieuwt naar ervaringen, liefst dus rond die prijsklasse, en liefst verkrijgbaar bij de kruidvat oid.
Lynske78 schreef:Anti rimpelcreme's bestaan echt niet.
crossmonster schreef:Reformzaak is een optie, ik zal de merken die je opnoemt eens oopschrijven en eens een kijkje nemen.
crossmonster schreef:Thnx voor de tips ninx !
Op het werk zit er zeep in de dispenser, die ik gebruik. We zitten met een hoge hygiene eis, niks van buiten mag mee naar binnen.
Blingh schreef:Ik werk zelf bij de Etos en zou gewoon eens een aantal drogisten/reformzaken langsgaan voor persoonlijk advies..
HBVisser schreef:Ik ben ook bijna 30+ en ben tja, gezegend met een vrij vette huid. Volgens mij heb ik daarom weinig rimpels. s' Winters willen mijn wangen wel eens droog worden en daarvoor gebruik ik zwitsal voor op het wangetje. Gewoon lekker vochtinbrengend. Wat ook wel eens wil helpen is veel water drinken als je een droge huid hebt. Hydratatie moet ook van binnenuit komen. Succes met je zoektocht naar een goede creme.
Hahaatje schreef:Ik heb een keer van mijn schoonzus (die bij ICI Paris werkt) een dagcreme van Sisley gekregen (All Day All Year) en dat is een product wat dus wel echt werkt!