Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MoonChloe schreef:Heb je wel eens gehoord van die visjes die je huid opeten?
Is dat niet mogelijk in Nederland?
Avalon_ schreef:MoonChloe schreef:Heb je wel eens gehoord van die visjes die je huid opeten?
Zoiets heb ik inderdaad ook wel gehoord, had dit niet betrekking tot de Dode zee?
Brainless schreef:Mijn man is allergisch voor paardenmelk (geworden?). Waardoor hij veel meer klachten kreeg. Ook na 4 maanden was het nog steeds zo erg. Bij mijn man heeft zout water geen positief effect. (helaas)
dorothea schreef:Brainless schreef:Mijn man is allergisch voor paardenmelk (geworden?). Waardoor hij veel meer klachten kreeg. Ook na 4 maanden was het nog steeds zo erg. Bij mijn man heeft zout water geen positief effect. (helaas)
Hmm...slecht bericht.
Wat gebruikt hij nu tegen de psoriasis?
MoonChloe schreef:Heb je wel eens gehoord van die visjes die je huid opeten?
kaotictjinta schreef:Brainless misschien is dat nieuwe medicijn dan wat voor jouw man.
Het is een nieuw medicijn dat alleen wordt voorgeschreven voor mensen die totaal uitbehandeld zijn, en toch vreselijke last van die ellende hebben.
Hier in Duitsland wordt het Immusporin genoemd.
als er belangstelling is kan ik de samenstelling wel opzoeken en opschrijven.
zoonlief kwam hier net binnen en liet zijn handen zien. Zoooo goed hebben ze er nog nooit in al die jaren uitgezien.
Voor hem een zegen aangezien het een puber is.
Hoofd, benen en voeten zijn ook al een stuk beter dan ooit.
dorothea schreef:Brainless: wat is het verloop van die kale plekken? Heb nu zelf al enkele jaren last van tijdelijke mega-haaruitval. Ik vermoedde dat het aan bepaalde medicijnen lag, maar als blijkt dat het met de psoriasis te maken heeft....