Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
suleilitha schreef:Klinkt als verzuring in je spieren. Je zou eens moeten kijken of je wel voldoende koolhydraten binnenkrijgt, dat is nl. de voeding voor je spieren. En een paar kilootjes er bij aan eten kan ook geen kwaad met jouw lengte.
denice schreef:Ik denk ook dat je wel wat meer reserves mag opbouwen ja
Goed eten, ruim een uur van tevoren, en alle rustig opbouwen!
saskiakefie schreef:suleilitha schreef:Klinkt als verzuring in je spieren. Je zou eens moeten kijken of je wel voldoende koolhydraten binnenkrijgt, dat is nl. de voeding voor je spieren. En een paar kilootjes er bij aan eten kan ook geen kwaad met jouw lengte.
waar zitten koolhydraten in?![]()
ik eet al zoveel ik op kan, maar ja als je vol zit..
siskeh schreef:ik denk persoonlijk niet dat de ha je hiervoor serieus gaat nemen.
als er in je familie veel trombose in je familie hebt misschien.
maar anders haast niet.
en zou zelf ook niet zo bang zijn voor trombose oid dat wel ernstig zou zijn.
misschien wel wat bloedarmoede, dat zou logischer zijn, of anders gewoon verzuring
Citaat:Het zijn afvalstoffen die niet goed willen afvoeren
suleilitha schreef:Citaat:Het zijn afvalstoffen die niet goed willen afvoeren
En dat noemt men dus verzuring.......
suleilitha schreef:Men NOEMT het verzuring. In de sport, in de sportmassage, enzovoort. Dit gevoel wordt door sporters aangeduid als verzuring. Je ziet dat vaak op de televisie bij bijvoorbeeld wielrennen en schaatsen, dat de sporters achteraf klagen over verzuring
Het verschijnsel ontstaat, doordat de normale energievoorraad op is, en het lichaam overgaat tot verbranden van glucose. Bij deze verbranding ontstaat melkzuur oftewel lactaat als bijprodukt en dat hoopt zich op in spieren.