Weet iemand hier wat je eraan kan doen? Tips?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ken het, heb precies hetzelfde. Het liefst zou ik de kachel nu al op 25 zetten, maar ja, het vriest 's nachts nog niet eens. Ook heb ik buiten nu al een dikke sjaal om en handschoenen aan. Merkte eergisteren met rijden dat mijn handen alweer moeilijk te bewegen waren van de kou (ok 's avonds is het om negen uur al flink koud maar toch). én ik zit dit nu met kleumvingertjes te typen op kantoor. En m'n collega zit naast de kachel
Dus ik lees even mee in dit topic. Ik heb zelfs in de zomer altijd koude handen
heel vervelend
Ik doe ook niet overdreven veel aan.. zorg alleen dat de verwarming aan staat en heb een electrische deken.. Vaak gaat het wel als ik zoveel mogelijk bezig ben..
Maar met een lage bloeddruk kun je oud worden, waren zijn woorden. Tja, oud worden kun je met (of ondanks) zoveel dingen denk ik op mijn beurt
Maar goed, zou misschien wel een verklaring kunnen zijn. Enneh, dan helpt gembertaart zeker ook goed, Eleonoor? lijkt me wel wat
Ook goed voor m'n (ook al) te lage BMI
haha! Handig als je ook NIET in paardrijkleding loopt 
) en moet vaak in de winter zelfs mijn jas open doen omdat ik stik van de hitte...
). 
Antoontje schreef:In bed valt het mee bij mij, maar heb al wel een dikke pyama, wollen sokken en 2 dekens.
Als het nou nog kouder wordt, komt er een 3e deken op mn bed
Rillingen heb ik ook heel vaak, mensen kijken me dan altijd een beetje raar aan haha. Ik heb ook geen idee hoe mijn bloeddruk is, misschien eens naar laten kijken ja.