Haarserum

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Haarserum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 19:48

Ik heb snel pluizend haar, dat het liefst alle kanten op staat. Als ik het met de stijltang doe zit het een stuk beter, alleen wordt het dan heel droog waardoor het na een paar uur alweer alle kanten op staat.
Dus ik dacht dat een serum wel eens een uitkomst zou kunnen zijn, maar ik kan het nergens vinden. Wie heeft ervaring met een bepaald merk en waar is het te koop?

Anoniem

Re: Haarserum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 20:05

John Frieda vind ik erg goed. Die heeft verschillende serums van verschillende lijnen, volgens mij bij elke drogist wel verkrijgbaar.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 20:34

Guernica schreef:
John Frieda vind ik erg goed. Die heeft verschillende serums van verschillende lijnen, volgens mij bij elke drogist wel verkrijgbaar.

Vind ook een hele fijne..
Je hebt ook een speciale voor beschadiging door warmte en/of uv..(oranje versie)
Zelf heb ik de paarse.. voor heel wild haar Clown

Is sowieso bij Etos verkrijgbaar..ook bij da, kruidvat..dus vast ook wel bij de drogist bij jouw in de buurt.. kost wel iets van 8 of 9 euro..Maar ik vind m erg goed en je doet er best lang mee

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 20:36

Dank jullie, ik ga maandag even bij de etos kijken. Ik was al bij het kruidvat geweest, maar kon daar helemaal niets vinden (of gewoon niet goed gekeken)

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 20:39

Lenneke_ schreef:
Dank jullie, ik ga maandag even bij de etos kijken. Ik was al bij het kruidvat geweest, maar kon daar helemaal niets vinden (of gewoon niet goed gekeken)

staat bij de shampoo's/maskers ed.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:01

Hema heeft ook van eigen merk een haarserum, maar daar zit ook wel silicone in en dat is op lange termijn niet altidj even goed. Is wel wat goedkoper dan van John frieda (frizz ease ofzo, maar die leek mij meer geschikt voor krullend/ pluizig haar).

Kruidavat schijnt ook een eigen merk serum te hebben. las ik laatst ergens, Maar of die er nog is en of het werkt weet ik nie..

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:16

Ik vind Bio Silk een heel fijn merk. Kun je bij de kapper of bij een winkel waar ze kappersproducten verkopen halen.

SILK THERAPY (TREATMENT)

Silk Therapy is ideal lightweight replenishing treatment to protect and maintain hair and skin in optimum condition. Concentrated silk, fortified with botanicals and Vitamin E impart a smooth and silky feel while providing a brilliant high gloss shine. Will not build up or weigh hair down. Sunscreens safeguard hair from possible UV damage.
Light-weight replenishing treatment
Protect and maintains hair and skin in optimum condition
Lock in moisture
Brilliant high gloss shine
Great when used with flat iron

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:49

Ja maar biosilk is wel vrij duur.. Dan kun je net zo goed voor het serum van John Frieda gaan, werkt ook erg goed.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:08

Ik volg dit even!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:46

Ik heb beide gebruikt en vind Biosilk heel veel beter werken en in het gebruik nauwelijks duurder omdat ik er veel minder van nodig heb.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:23

Wat is een serum precies? Blond

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:05

Wij hadden een kapsalon en er zijn verschillende goede merken met serums. Het lijkt duur, maar is erg zuinig in gebruik. Zeker de betere merken, hoef je echt niet veel van te gebruiken.

Ik heb zelf krullend en pluizig haar, maar er zijn meer dingen die je wel of niet moet doen. Zachte shamppo, fijne creme spoeling, rustig met goeie borstel en niet droog raggen met handdoek. Een fijn styling produkt en liever zo laten drogen.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 09:16

L'oreal Liss Intense vind ik wel fijn en op dit moment gebruik ik een coconut spray, weet 't merk even niet maar te koop bij de Trekpleister (stinkt niet zo als Palmers hoor Haha! ).
Biosilk vind ik weer helemaal niet fijn, zo zie je maar weer. Friss ease ook niet. Je moet het toch een beetje uitproberen met je eigen haar. Ik kan niet tegen crèmeachtige substanties in combinatie met de steiltang, ik moet echt olie-achtige goedjes gebruiken.
Ik heb ook een flesje speciale haarolie, dat laat ik door een kennisje uit India laat meenemen, dat smeer ik er in na het wassen, ideaal!

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 09:20

Ik heb ook een bos krullen op mijn kop staan.. maar die zooi van John Frieda was bij mij een drama.. De eerste 5 minuten had ik mooie, niet pluizende krullen, maar daarna werd het heel zwaar en zakte mijn krullen helemaal in.. En Nee ik heb niet teveel gebruikt Knipoog

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:03

Ik heb die John Frieda ook, maar merk ook inderdaad dat het je haar wel wat verzwaard. Heb nu een leave-inn conditioner van L'oreal Liss control die wel heel fijn werkt. Maakt je haar niet zwaar, maar heel zacht en onpluizend Clown Knipoog

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:35

Ik heb ook even geïnformeerd bij een kapperszaak. Allemaal vreselijk duur. Ik volgde dit topic even omdat 'm vriend zo zeurt over z'n lange, krullende maar ook pluizende haar.
Ik ben gewoon naar de Etos gegaan en Gliss Kur voor 'm gekocht. Nu maar even kijken of het hem bevalt. Niet alleen de shampoo natuurlijk, ook de conditioner en de crème. Lachen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:45

Ik vond de serum van Andrelon (glans&care) beter werken als die van John Frieda. En scheelt nogal wat centjes..
Ik heb er nu 1 die van cocosoliie gemaakt is. Ruikt gelukkig niet zo sterk. Maar die is echt heel fijn! Gekocht bij de tuinen.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 20:35

Ik ben eigenwijs geweest, heb een andere gekocht dan jullie aanraadde, ik heb die van Gliss Kur gekocht. M'n haar is super zacht, maar het staat werkelijk alle kanten op Clown Niet echt wat ik ervan verwachte

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 11:13

Ik heb ook Biosilk. Gebruik het voor het stijlen, zodat het niet zo slecht is voor mijn haar.. Het is echt super fijn spul. Kost wel een euro of 20, maar je hebt maar 1 druppel per keer nodig. Anders wordt je haar er vet van. Ik ben er echt super over te spreken, aanrader dus!

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 16:07

Cowboy magic detangler !!! *LOL*
Super zacht haar en geen pluis meer te bekennen.
Ik wil in elk geval niet meer anders Haha!

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:49

John Frieda is wonderspul ! Maar een druppeltje nodig. Lachen

Stijlen wordt het alleen maar erger van. Haha!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 19:03

Zonder stijlen loop ik er als een soort borstelcavia bij Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:03

Echt, John Frieda. Kost wel wat, maar werkt ó zo goed Ja

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:46

Ik heb ook biosilk Lachen

Jenniferlevy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:42

Ik heb precies het zelfde. Ik heb ook heel veel geprobeert en bijna bij alles bleef het het zelfde. Toen heb ik een masker van John Frieda gekocht en een serum van Tom essential Drops. Dat werkte heel goed. Ik heb zelf met stylen ook wel probleem alleen daar heb ik van de kapper matrix haar spray voor het stylen gekocht en dat werkt heel goed.

www.beautycreation.come2me.nl dat is mijn site voor meer informatie

x