Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
C_arola schreef:Ik gebruik altijd maybeline dream matte mousse en rimmel londen wake-up foundation (weet de naam niet meer).
Vind ik zelf geweldig spul, goed uit te smeren en geen vlekken.
absque_dubio schreef:C_arola schreef:Ik gebruik altijd maybeline dream matte mousse en rimmel londen wake-up foundation (weet de naam niet meer).
Vind ik zelf geweldig spul, goed uit te smeren en geen vlekken.
Maybeline dream matte mousse heb ik ook, maar ik vind dat je dat zó goed kan zien zitten. En niet alleen bij mij, heb t al bij veel vriendinnen gezien.
C_arola schreef:absque_dubio schreef:Maybeline dream matte mousse heb ik ook, maar ik vind dat je dat zó goed kan zien zitten. En niet alleen bij mij, heb t al bij veel vriendinnen gezien.
Dat heb ik in het begin ook gehad. Als je het erg goed uitsmeert met je vingers en dan een sponsje na doet is het veel mooier en egaler.
Wat veel ook vergeten is je hals mee te nemen. Veel doen het alleen op de gezicht tot aan de kaaklijn, erg lelijk omdat je dan precies ziet waar de foundation ophoud en je een masker-effect creëert.
C_arola schreef:absque_dubio schreef:
Dat heb ik in het begin ook gehad. Als je het erg goed uitsmeert met je vingers en dan een sponsje na doet is het veel mooier en egaler.
Wat veel ook vergeten is je hals mee te nemen. Veel doen het alleen op de gezicht tot aan de kaaklijn, erg lelijk omdat je dan precies ziet waar de foundation ophoud en je een masker-effect creëert.
Maskereffect is herkenbaar, zó lelijk vind ik dat. Al mn vriendinnen hebben het. Behalve ik.Ik koop namelijk wél de juiste kleur, en ga niet een donkerdere nemen dan eigenlijk moet.
Maar juist die bij Maybeline dream matte mousse vind ik dat je het écht goed kan zien zitten. Ik weet niet, maar ik vind het 3x niks. Gebruik soms bij het uitgaan een héél klein beetje, en dat was t.
plagom schreef:Poeder is dus eigenlijk niets? Want ik wilde eigenlijk ook eens een keer poeder uit proberen omdat ik bij mijn vloeibare foundation er vaak last van heb dat er vlekken ontstaan. En dat vind ik toch wel zo vreselijk lelijk! De reden waarom ik twijfel bij poeders is dat je dat vaak zo goed kunt zien. Je huid is helemaal dof je en ziet de poeder op de haartjes liggen. Dat vind ik dus echt niet mooi.
Wat adviseren jullie?
Ik gebruik nu Max Factor Lasting Performance.
FZ_Lin schreef:Ik gebruik zelf deze
http://www.expressbeauty.co.uk/images/p ... _10504.jpg
Heb geen masker effect, en dekt erg goed!! Erg fijn spul ook om op te smeren. En je hebt ook maar een klein beetje van nodig!
Het is dus alleen geen poeder
Maar wel een aanrader!
Heb in het verleden zoveel gebruikt, en zit nu al een tijdje aan deze, en wil geen ander meer!
_Cynthia_ schreef:FZ_Lin schreef:Ik gebruik zelf deze
http://www.expressbeauty.co.uk/images/p ... _10504.jpg
Heb geen masker effect, en dekt erg goed!! Erg fijn spul ook om op te smeren. En je hebt ook maar een klein beetje van nodig!
Het is dus alleen geen poeder
Maar wel een aanrader!
Heb in het verleden zoveel gebruikt, en zit nu al een tijdje aan deze, en wil geen ander meer!
Gebruik jij alleen dit of gebruik jij er ook nog poeder bij? Trouwens die link die jij gaf van product is die duur of valt dat mee?