Roze plukjes in blond haar?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Roze plukjes in blond haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 12:13

Heej ik wil een paar roze plukjes in mijn blonde haar laten zetten, (heb het nooit geverfd trouwens) , maar kost dit erg duur, of valt dit wel mee? Wie heeft er al roze plukjes in blond haar? (foto's Duivel ) het leek mij erg leuk, en het is weer vrolijker. Gaat het ook niet jeuken, of dat het er snel uitvalt? Alvast bedankt!!!

pNg

Re: Roze plukjes in blond haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:14

ik heb geen idee hoeveel het kost maar erg duur lijkt me het niet! wil je dit zelf gaan doen?of laat je het doen bij een kapperszaak?ik denk namelijk niet dat ze bij normale kapperszaken roze verf hebben! Jeuken zal het vast niet maar verkleuren wel!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 12:16

Ik wil het laten doen door de kapper, maar zijn er niet speciale haar extensions voor dan? Knipoog

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:17

je kan het inderdaad ook met extentions doen, maar je kan het ook laten verfen.
beide moet je bij een goede kapper laten doen, en niet elke kapper kan extentions zetten.

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:17

Als je het bij een goede kapster laat doen zal je er zo'n 30 euro aan kwijt zijn, ik had me hele haar geverft met highlights en wassen en knippen dat was 70 euro. Het jeukt niet en het zal zo'n 2/3 maanden blijven zitten.

Ze hebben bij elke kapperszaak van bruin t/m blauw en geel t'm roze dus dat moet lukken. Alleen zou ik nooooit zo'n kleur doen, afschuwelijk zeg, doe er dan lowlights doorheen!

pNg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:18

ik zou er zelf ook niet voor kiezen om roze erdoorheen te doen! maar ik zie het de laatste tijd wel vaker, die felle kleuren!
Extensions is inderdaad ook nog een idee ja!

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:19

Ja! Die zijn er natuurlijk, ong. 6jaar geleden heb ik ook roze extensions gehad.. Toen vond ik dat heel mooi! Goede kwaliteit ook.
Dat was bij iemand die deed dat thuis; 50 voor €30,- Niet heel duur dus.. Google is your friend denk ik;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:19

Bedenk wel dat roze erg snel vervaagt.. n dan krijg je zien viezig kleurtje. Zou ik eerder voor extensions gaan..

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 12:21

Welke andere kleur past dan wel goed op blond? En een paar plukjes extionsens kost dan ongeveer wel rond de 30 of meer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:22

Ik heb het eens gehad, na 2 weken was het er weer uit. Overigens geeen vies kleurtje Blingh, werd gewoon weer blond. Ik zou het zelf verven.

PnG; Ik vind het wel erg duur.. Ik had toen m'n haar laten knippen/zwart laten verven/deel laten blonderen/roze er door heen.. +/- Tussen de 120-150 euro ongeveer.

Ik zou het dus lekker zelf verven, doe ik nu ook. Gaat goed. Lachen

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:24

Maar dat is wel extreem Anthea Tong uitsteken

Door blond zijn bruine lowlights erg mooi en anders zou ik je haar gewoon helemaal bruin verven, dat is ook weer es iets heel anders!

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:24

vroeger had ik ook van die gekleurde haar extensoins, ik liet het altijd bij de kapper zetten, was volgens mij 3,50 per haar plukje en je kan zelf kiezen hoeveel je er wou enzo.

let wel op, als je extensions zet, ze kunnen er ook heel makkelijk uit vallen, en dat is zonde van je geld, maar verven kan sneller vervagen, naar een andere kleur!
in iedergeval succes! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:25

Wat is extreem? Tong uitsteken

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:26

Anthea schreef:
Ik had toen m'n haar laten knippen/zwart laten verven/deel laten blonderen/roze er door heen..

Zou ik dus ook nóóit doen. Word ik echt vierkant uitgelachen door iedereen denk ik Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:28

Oh, was leuk geworden hoor. Lachen Ik verf het nu nog in alle kleuren.. Heb rood en blauw op 't moment. *LOL*

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:29

Jeetje! Bloos! Das lef hebben, heb je een foto?

Ik ben laatst van blond naar donkerbruin gegaan met goudkleurige highlights, dat was voor mij al een extreme verandering Tong uitsteken

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:32

StillAngel schreef:
Welke andere kleur past dan wel goed op blond? En een paar plukjes extionsens kost dan ongeveer wel rond de 30 of meer?

Hangt van je kleur blond af. Als je naar bruin neigt is bruin mooi, en als je rossig bent is donkerrood mooi, vind ik Lachen. Laat je adviseren door je kapper Lachen.

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:34

Leuk roze plukjes kun je bij de kinky kapper een potje roze verf halen en door een vriendin laten zetten of je laat het bij de kapper doen.

Ik heb donker bruin haar en had "vroeger"rode plukken in mijn haar.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 12:38

Sheran schreef:
StillAngel schreef:

Hangt van je kleur blond af. Als je naar bruin neigt is bruin mooi, en als je rossig bent is donkerrood mooi, vind ik Lachen. Laat je adviseren door je kapper Lachen.

Ik neig meer naar goudblond Clown Maarja ik wil net zoiets als Avril Lavigne, die heeft hele mooie roze plukjes in dr haar Haha!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:40

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 12:43

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:46

Het moet vooral mooi bij je huid passen. Lichtroze zou ik in elk geval niet doen, en als je felroze doet, doe dan extensions. Die verkleuren niet Lachen. Ik heb vroeger paarse gehad Tong uitsteken.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:46

Als je het wil proberen kan je bij Kruidvat een klein zakje verf kopen, hebben ze in allerlei kleuren.
Ik heb het ook een keer roze gehad, was erg leuk en na paar keer wassen eruit, dus als je het niks vind zit je er niet zo lang mee opgescheept.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:52

wij hadden in de zaak altijd roze extensions voor 5 euro per stuk dacht ik.. en roze verven kan wel maar de kleur loopt wel snel terug, mn collegaatje had ook roze plukken in haar haar maar moest het wel 1 keer per week ofzo ff opnieuw er op zetten (en als je kapster bent is dat wel makkelijk natuurlijk maar om daar thuis mee te gaan klooien is zo veel werk)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:55

als je het verft is na een paar keer wassen de kleur eruit , en extentions bleven bij mij altijd wel lang zitten!