Maar nu hoorde ik net dat ik weer aan mijn pols geopereerd moet worden (hoera luister vooral niet naar de dokter en dit komt er dus van

Maar nu ben ik weer zo ontzettend bang voor die stomme narcose

Zijn er meer mensen die dit hebben?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zonnebloem schreef:ma_rie_tje , zo daar word je ook niet vrolijk van...
Ik denk dat ik vooral bang ben om de controle uit handen te moeten geven, en heel stieken, ehh durf het eigenlijk niet te zeggen maar ben ik bang niet meer wakker te worden..
Zonnebloem schreef:ma_rie_tje , zo daar word je ook niet vrolijk van...
Ik denk dat ik vooral bang ben om de controle uit handen te moeten geven, en heel stieken, ehh durf het eigenlijk niet te zeggen maar ben ik bang niet meer wakker te worden..
Cyntje schreef:Vorige week heb ik een cyste op mijn achterhoofd weg moeten laten snijden.
5 spuitjes erin en hij vroeg of ik het voelde: Uhm ja
Hup..nog een stuk of 4 erbij en toen voelde ik de helft van mijn hoofd niet meer
Was de eerste keer dat mijn huid verdoofd werd. Ik heb alleen een keer bij de tandarts wat verdoving gehad.
En een keer een roesje tijdens een endoscopie.
Ik lig er niet zo wakker van... vrijdag mogen de hechtingen eruit, en die pijn die ik nu heb is veel vervelender dan die verdovingen enzo.
De controle kwijt zijn herken ik welvooral toen met dat roesje aangezien ik van de endoscopie helemaal niks heb meegekregen
johanna84 schreef:ik werk in een kliniek waar mensen onder narcose gebracht worden voor een tandarts behandeling. (echt angst patienten, gehandicapten en kinderen) ik hoor de mensen altijd zeggen dat de narcose heerlijk is!!
als ze wakker worden voelen ze zich heerlijk!
Zonnebloem schreef:Ik denk dat ik vooral bang ben om de controle uit handen te moeten geven, en heel stieken, ehh durf het eigenlijk niet te zeggen maar ben ik bang niet meer wakker te worden..