Heeft iemand de tip voor die perfecte krullen
ik bne echt wanhopig aan het worden.

alvast bednakt

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Redrumfox schreef:Kapper?
Storm76 schreef:Deze krullen op de foto zijn geen natuurlijke krullen of permanent, ze zijn met de krultang gemaakt of door een (losgeborstelde) watergolf.
Sash schreef:whoeoe ik moet zo lachen om je berichtje...
Van moes tot Haarmak (dat moet je ook niet gebruiken daar word je haar mak van)
Ik men dan enet een poedel... hoe doe je dat dan?
Storm76 schreef:En zo maak je ze (1 van de meerdere manieren)
Creëer de look
Was het haar zacht met shampoo en droog het handoekdroog.
Breng mousse aan op de haarwortels en droog het haar met een föhn op een warme stand.
Draai voorzichtig voorverwarmde haarrollers in het haar, roller per roller van haarpunten tot haarwortels.
Zet de haarrollers zeer strak tegen de hoofdhuid aan om volume en elastische krullen te creëren.
Spray een gelijkmatig laagje met een hairspray, terwijl de krullen zich aan het vormen zijn.
Haal na 10 minuten de voorverwarmde haarrollers er voorzichtig uit voor perfect vormgegeven krullen.
Binckydenice schreef:Ik wordt gek van de krullen
Talonius schreef:Het eerste (linker) plaatje van Storm is meer een watergolf en geeft een leuk resultaat voor als je "80" jaar bent
Morrow_Less schreef:zijn ze dan zoals op mijn afb in het begin bericht
Storm76 schreef:Morrow_Less schreef:zijn ze dan zoals op mijn afb in het begin bericht
Ja, als je het goed doet wel, maar vergeet niet dat de krullen van Jessica door een prof. kapper zijn gemaakt en dat je dus wel een aantal keer moet oefenen voordat het lekker zit.
Storm76 schreef:Mooi zo!
Aan de slag dan maar, maak je wel een foto om hier te laten zien?!