Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zíj bepalen wat voor medicijnen jij krijgt, de apotheek levert wat ze vergoed krijgen. Het lijkt me vrij sterk dat ze compleet iets anders leveren dan wat je nodig hebt. Is dat volgens jou wel het geval, kun je een klacht neerleggen
En ja, sommige mensen reageren op deze hulpstoffen en kunnen iom verzekeraar/apotheker alsnog teruggaan op het merk wat ze kregen. Echter zit het bij 99% van de gevallen gewoon "tussen de oren" dat medicijnen niet meer zouden werken of anders werken, puur omdat er een ander doosje omheen zit 
Apothekers staan gewoon onder controle van verschillende instanties en die zijn echt niet zo achterlijk om zulke streken te flikken

mick75 schreef:Waar het precies om gaat doet er hier niet toe, het gaat erom dat er dus blijkbaar op grotere schaal goedkopere medicijnen/ versies van medicijnen verstrekt worden dan er gedeclareerd worden. Oftewel, het is puur een waarschuwing dat je gewoon ter plekke moet controleren of wat je krijgt ook is wat je voorgeschreven krijgt, omdat dat nogal eens mis blijkt te gaan!!!
Verder boeit het mij niet of ik een generiek iets krijg of het origineel, als ik slecht reageer ergens op ga ik zowiezo wel terug naar de arts en niet naar de apotheek.
Het is nu één keer bij jou gebeurd, als het al zo is.. Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. En wat ik begrijp uit je verhaal is dat je gewoon het verkeerde mee hebt gekregen. 
Sophie2 schreef:Hoe kom je erbij dat dat op grote schaal gebeurd en dat het NOGAL eens mis gaat ? Het is nu één keer bij jou gebeurd, als het al zo is.. Waar mensen werken, worden fouten gemaakt.
Hoge eisen stellen, leven in uitersten en snel telleurgesteld zijn, terwijl je ook kan leren om eens naar jezelf te kijken.
mick75 schreef:Waar het precies om gaat doet er hier niet toe, het gaat erom dat er dus blijkbaar op grotere schaal goedkopere medicijnen/ versies van medicijnen verstrekt worden dan er gedeclareerd worden. Oftewel, het is puur een waarschuwing dat je gewoon ter plekke moet controleren of wat je krijgt ook is wat je voorgeschreven krijgt, omdat dat nogal eens mis blijkt te gaan!!!
verootjoo schreef:Nogmaals, als jij vindt dat er gefraudeerd wordt,
De systemen registeren ook precies wat er uitgaat en wat binnenkomt, gewoon op chargenummer enz..
Maar ik kan prima lezen en ik lees ook heel duidelijk dat jij de apotheek beschuldigd van fraude..
Chiqa schreef:Is ook een kenmerk van die ziekte heHoge eisen stellen, leven in uitersten en snel telleurgesteld zijn, terwijl je ook kan leren om eens naar jezelf te kijken.
Zo ook weer een beetje dit dramatiek verhaal.