Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
mick75 schreef:Waar het precies om gaat doet er hier niet toe, het gaat erom dat er dus blijkbaar op grotere schaal goedkopere medicijnen/ versies van medicijnen verstrekt worden dan er gedeclareerd worden. Oftewel, het is puur een waarschuwing dat je gewoon ter plekke moet controleren of wat je krijgt ook is wat je voorgeschreven krijgt, omdat dat nogal eens mis blijkt te gaan!!!
Verder boeit het mij niet of ik een generiek iets krijg of het origineel, als ik slecht reageer ergens op ga ik zowiezo wel terug naar de arts en niet naar de apotheek.
Sophie2 schreef:Hoe kom je erbij dat dat op grote schaal gebeurd en dat het NOGAL eens mis gaat ? Het is nu één keer bij jou gebeurd, als het al zo is.. Waar mensen werken, worden fouten gemaakt.
mick75 schreef:Waar het precies om gaat doet er hier niet toe, het gaat erom dat er dus blijkbaar op grotere schaal goedkopere medicijnen/ versies van medicijnen verstrekt worden dan er gedeclareerd worden. Oftewel, het is puur een waarschuwing dat je gewoon ter plekke moet controleren of wat je krijgt ook is wat je voorgeschreven krijgt, omdat dat nogal eens mis blijkt te gaan!!!
verootjoo schreef:Nogmaals, als jij vindt dat er gefraudeerd wordt,
Chiqa schreef:Is ook een kenmerk van die ziekte heHoge eisen stellen, leven in uitersten en snel telleurgesteld zijn, terwijl je ook kan leren om eens naar jezelf te kijken.
Zo ook weer een beetje dit dramatiek verhaal.