Urielle schreef:En nu de kleine er is interesseert de studie me eigenlijk niet meer zo en is het echt mezelf dwingen om te studeren en opdrachten te maken. Op de een of andere manier denk ik langzamer en is mijn concentratie eerder weg dus ik heb ook moeite gekregen met de hoorcolleges te kunnen volgen, omdat ik het gewoon niet meer volhou om uren te luisteren en omdat ik gewoon dommer ben geworden en dingen soms drie keer uitgelegd moet horen voor ik ze snap (klinkt stom, maar is echt zo). Ik wil gewoon mijn diploma en aan het werk (deeltijds) maar goed, zo werkt het niet natuurlijk.
Wiefke toch
Herken het wel hoor, ik vergeet ook alles! De rest van de wereld interesseert me ook lang niet zo veel meer als vroeger. Ik kan niet meer rekenen, nadenken, versta de andere talen een stuk slechter, ik kan een hele avond tv gekeken en hebben en aan het eind van de avond niet meer weten wat ik gezien heb, snap niks meer, ook niet na tig keer uitleg, ben onhandiger geworden, sloop per ongeluk van alles, gesprekken gaan soms volledig langs me heen
Pffff, met hoe ik nu ben is een rekentoets met staartdelingen uit groep 5 al teveel gevraagd