Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Miss_MC schreef:uhm..ligt eraan hoe oud je bent en wat voor operatie?
als je het niet weet kun je natuurlijk ook informeren bij de HA of ziekenhuis zelf.
juval schreef:hoe bedoel je alleen... dat je moeder niet erbij blijft slapen?
of bedoel je de beslissing nemen om geopereerd te willen worden?
Avenance schreef:Een beenverlening, zo da's nog al wat om alleen te doen. Is je moeder er niet akkoord mee of?
En staat er nog een andere, volwassenen, achter je eventuele beslissing?
katiavl schreef:Je moeder zal daar dingen moeten tekenen, dus volgens mij moet ze wel meegaan.
juval schreef:mag ze wel op het bezoekuur komen, of wil je dat ook niet?
Avenance schreef:Oke, maar wie verzorgt je dan na de operatie? Of bedoel je echt dat je enkel bij de operatie zelf je je moeder er niet bij wilt hebben (in het ziekenhuis bedoel ik dan)?
marlies85 schreef:Je moeder zal waarschijnlijk gewoon last hebben van angst en stress, net als jij.Door je moeder buiten te sluiten maak je het juist nog erger denk ik.Praat er eens gewoon met je moeder over en vertel haar wat je dwars zit en wat je wensen zijn!
Avenance schreef:Ik bedoel eingelijk als je thuis bent, na zo'n operatie kan je met vier dagen ziekenhuis echt nog niets hoor.
Kun je niet iemand anders meenemen, een tante, of goede vriendin, om je gerust te stellen.
Zal je moeder zich gewoon niet ontzettend zorgen maken over je, bedoel, je bent wel haar dochter en zo'n operatie is niet niks.