welke foundation is nou echt goed
niet vlekkerig. en ook niet oranje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Het helpt ook om er primer onder te doen.
. ManonR_ schreef:Dior heeft hele fijne en Lancôme ook wel. Het helpt ook om er primer onder te doen.
Je ziet het 9 van de 10 keer en ik persoonlijk vind dat echt niet mooi... Roosii3jJ schreef:ik gebruik "Nivea visage YOUNG" Beautifiul..
Past zich aan aan je natuurlijke huidskleur, verstopt je porien niet en is net een soort dagcreme!
Als ik erg last heb van puistjes of vlekjes gebruik ik er overheen nog wel eens Miss helen foundation van de hema.. ook erg zacht voor je huid.
.

. Een natuurlijk effect, werkt vooral egaliserend en that's all I need
Blijft goed zitten en vlekt niet. Ook niet onbelangrijk; hij laat je huid ademen en verstopt je poriën niet
randie schreef:lóreal, cashmere. Kost 15 euro. Houd 12 uur lang. En dan ook echt! zonder vlekken etc. Regenbuien overleefd ie ook. En je hebt veel verschillende kleuren. Ik zelf meng altijd 2 kleuren om een precies goede kleur te krijgen.Het zit in een tube dus je doet er ook echt lang mee. De foundation is vloeibaar en als je hem opdoet wordt hij zacht poeder wat blijft zitten waar het hoort te zitten.
Candymarilyn schreef:Ik heb pas de foundation van de Bodyshop ontdekt.
Je hebt er zowel voor de normale tot vette huid, als voor de droge tot normale huid.
Ik heb een lichte huidskleur en dus is het zoiezo al moeilijk om een founddation te vinden die niet te oranjeachtig of te donker is voor mijn huid.
Nog een leuk feit: er zit een spffactor van 15 in.
De kostprijs valt super mee! 15 euro en toch wel een aardig flesje