de ene dag voel je je redelijk knap een dag later lelijk?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle86

de ene dag voel je je redelijk knap een dag later lelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 12:10

weet niet of meer mensen dit kennen.
ik zie mezelf de ene dag redelijk graag in de spiegel, teminste ik voel me goed.
en van de een op andere dag voel ik me lelijk en dik en heb dan een opgeblaze gezicht.
zo raar....
terwijl anderen dat niet zien zeggen ze Verdrietig misschien zien ze t wel maar zeggen ze t niet;)
ik ben 2 maanden terug 5 kilo afgevallen, waarvan helaas weer 3 aanzitten Huilen
dus ik zie nu ook al ieder kilo'tje meer of minder zitten.. heel gek.
de ene dag voel ik me alsof er weer een af is
en de dag erna lijkt het alsof hij weer dubbel eraan zit.. zo frustrerend
wie kent dit probleem, en hangt jou dagstemming ook af van de eerste blik in de spiegel.
als ik bij het opstaan al zie dat mn gezicht opgeblazen is, dan is mn dag verknald

_Tara_

Re: de ene dag voel je je redelijk knap een dag later lelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 12:21

Deels herken ik dit wel ja. Maar dat heeft er denk ik ook meer mee te maken dat ik de ene dag beter in m'n vel zit dan de andere dag. Maar het gevoel is wel hetzelfde. Ene dag voel ik me dik en lelijk, andere dag heb ik het idee dat ik er hartstikke goed en dun uitzie Tong uitsteken Maar meis, om die paar kilo zou ik me echt niet zo druk maken Knipoog Ik was deze zomervakantie ook een beetje afgevallen, zit er nu waarschijnlijk ook wel weer aan. Maar zolang ik nog in m'n broeken pas vind ik 't best Tong uitsteken

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 12:21

Hé, ik voel me elke dag lelijk en dik Huilen van het lachen

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 12:23

Herkenbaar! De ene dag voel ik me super en denk dat ik de hele wereld aankan. Dan ben ik ook tevreden met wat ik in de spiegel zie en de dag erna voel ik me moe en slap en als ik dan in de spiegel kijk, zie ik elke vetrol en elk pukkeltje.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 12:23

Ik herken dit wel...op dagen dat me humeur niet op z'n best is, dan voel ik me ook een stuk lelijker dan wanneer er een zonnetje in me schijnt.
Op die foute dagen zijn m'n kleren stom, m'n haar zit fout en ik voel me slonzig. Op goede dagen zit m'n haar perfect, toppie outfit en voel ik me supersexy Knipoog

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 12:27

Bij dit soort dingen geeft het me altijd wel een "goed" gevoel dat ik niet de enige ben die dit heeft Tong uitsteken Zal inderdaad gewoon wel met je bui die dag te maken hebben.

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 12:28

Wat zijn jouw eetgewoontes als ik vragen mag? Lachen

Ik verdik ook van alles, maar dat komt door een probleem met m'n darmen. Momenteel moet ik nog even geduld oefenen want er worden volop testen gedaan en eens alle resultaten bekend zijn, starten ze met een behandeling...
Ik eet nochtans weinig, gezond en drink enkel en alleen water, maar toch kan ik van één keertje pasta op een dag 1 kg verdikken.
Het klinkt echt ongeloofwaardig, maar het is helaas zo, ik moet heel erg opletten...

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 12:30

Zou het niet ook deels kunnen komen doordat je weinig eet? Dan gaat je lichaam toch juist meer voedingsstoffen eruit opslaan... Al is het bij jou wel extreem, 1 kg van één keer pasta. Ik hoop voor je dat er iets gevonden wordt.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 12:34

Ik heb dat dus met weken.. ene week vind ik vele meisjes mooier, de andere week vind ik mezelf veel mooier. Hangt af van kledij, haar, make up enzo..

En 1 kg van een portie pasta? Dan moet je wel minstens een kg pasta eten Nagelbijten / Gniffelen

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 12:37

dat heb ik ook hoor Knipoog
de enige dag heb ik iets van damn niks wil lukken, mn haar zit voor geen meter, mn make-up niet!
maar de andere dag zit het naar mijn idee allemaal wel goed!

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 12:39

_Tara_ schreef:
Zou het niet ook deels kunnen komen doordat je weinig eet? Dan gaat je lichaam toch juist meer voedingsstoffen eruit opslaan... Al is het bij jou wel extreem, 1 kg van één keer pasta. Ik hoop voor je dat er iets gevonden wordt.

Nee, ik heb een "lekkende darm" zoals ze zeggen, daarbovenop doordat alle ziektes en bacteriën in m'n bloed terecht komen heb ik chronische vermoeidheid ontwikkeld.
Ik kan dus niets doen en ook al eet ik gemiddeld 750-1000 kcal per dag dan nog kom ik bij... Is om moedeloos van te worden.
Ik hoop dat de behandeling snel kan gestart worden want ik zou al moeten 1 stukje fruit eten per dag eer ik op m'n gewicht zou blijven Verdrietig
Mijn dieet zal drastisch worden aangepast, zelfs niet alle groentes en fruit gaan nog toegelaten zijn, vlees eet ik sowieso niet.
Vette vis, mosselen en andere schaaldieren, kruiden, suikers, koffie, frisdrank,... ga ik allemaal niet meer mogen eten.
Dus ook niet 1 keer per week een koekje, het mag echt allemaal niet meer... Phew, ik ga me echt enorm moeten aanpassen!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 12:42

Volgens mij heeft iedereen weleens dat ie zich de ene dag mooi voelt en de andere keer weer lelijk, ik heb dat ook weleens.. best vervelend, maar je kan er weinig tegen doen ben ik bang.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 12:46

Dat is niet niks Angie. Maar altijd beter als je in ieder geval weet wat het is dan dat je maar aan loopt te sukkelen en de dokters niets kunnen vinden. Dat lijkt me dan nog veel vervelender.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 13:43

Jaa hoor dit heb ik ook! Helaas voel ik me vaker lelijk dan redelijk knap. Tong uitsteken

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 13:45

als ik niet verder kijk dan mijn gezicht vind ik mezelf knap xD
maar ja dan komt dat hangbuikje en die uitstekende kont en bah bovenbenen xD

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 14:23

zoo gelukkig ben ik niet de enige!.. maar nou is net de kapper geweest en voel ik me weer redelijk goed, mijn eetgewoontes zijn verder goed. alleen nadat ik bij de dieetist gestopt ben. is de stok achter de deur weg, en ben ik niet meer zo streng.
en het gekke is dat die 2 kilo die ik aangekomen was niet eens opvallen (voor anderen)want mensen vroegen ineens of ik afgevallen was.... erg dubbel allemaal

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 14:24

miss ben ik teveel bezig met er goed uit willen zien..
en klopt erg de ene dag voel ik me super zelfverzekerd, en de dag erna loop ik liever niet over straat..

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:26

Ik snap jou volkomen! Ik ben het afgelopen jaar zo'n 20 kilo afgevallen en juist nu stoor ik me aan elk klein rolletje, of spekje wat ik zie(of iig denk te zien).
Ik zie zelfs het verschil tussen een halve kilo meer, verschrikkelijk vervelend! Maar goed, je bent dus niet de enige.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:30

Meestal als je jezelf goed voelt, zie je er vanzelf ook goed uit Lachen

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:33

ik heb het altijd in winkels. dan zie ik er echt vreselijk uit.
vooral als ik dan zit te hangen voor een hokje en ik kijk in een spiegel. misschien komt het ook door het licht.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:35

Ja in pashokjes is het licht soms echt vreselijk. Hartstikke fel en dan al die spiegels. Maar nog erger is het als er geen spiegel hangt, dan moet je dat hokje uit.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:35

Heb ik ook last van.. Heb zo nu en dan mijn periodes. Nu zit ik in een periode dat ik mezelf 'geweldig' vind, en volgende week zit ik bijvoorbeeld weer in een periode dat ik mezelf verschrikkelijk vind.. Beetje vreemd, maar ligt er ook aan hoe je in je vel zit [zoals al eerder wordt gezegt Tong uitsteken ]

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:37

Denk haast dat bijna iedereen (in elk geval de meeste vrouwen?) dit wel heeft/hebben.

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 15:07

vorige week ging ik naar de stad. voelde me super goed, kwam een jongen tegen die ik al 3 jaar niet had gezien, hij zei dat ik er goed uitz zag. uur later pas ik iets bij de h&m paste niet Bloos Verdrietig en bekeek me nog eens extra en vervolgens wilde ik zo snel mogelijk terug naar huis...
aangezien ik ook moeilijker loop na mijn revalidatie, waar ik opnieuw heb leren lopen en mn beperkingen. is mijn uiterlijk belangrijker geworden, dan kijken ze niet na hoe ik loop ofzo maar naar de rest zeg maar Knipoog

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 15:16

june20 schreef:
zoo gelukkig ben ik niet de enige!.. maar nou is net de kapper geweest en voel ik me weer redelijk goed

Hehe, ik voel me altijd slecht na een bezoekje aan de kapper Huilen van het lachen Als je zegt 1 cm eraf knippen ze er gelijk 5 cm af en ik vind m'n haar echt zo stom liggen daarna... Bloos

De H&M pashokjes zijn echt verschrikkelijk, slechte belichting flateert niemand vrees ik...