Met mascara heb ik er ook geen last van, maar met mijn oogpotlood die ik gebruik wel, echt heel irritant. Ik gebruik mascara van Essence ( Lash mania ultra volume mascara ) en oogpotlood van de Etos
Ik heb met de mascara geen last heb dan ook een erg fijne. Oogpotlood gebruik ik die van Etos. Waterproof oogpotlood dan heb je ook geen last met dat het eraf gaat of uitloopt!
Ik heb nog nooit van waterproof oogpotlood gehoord, van welke merk is dat.. Want ik heb ook soms last van dat gedoe. Sinds ik oogpotlood van etos gebruik gaat het echt super maar na 6 uur feesten is het toch altijd wel eraf en dat vind ik wel zonde.. Want ja met dansen zweet je en dan gaat het heel lelijk onder je ogen zitten (met mascara heb ik dat gelukkig niet..)
Bij oogpotlood heb ik er ook altijd last van. Ik heb er wel een van de DA. Mascara soms ook, maar meestal niet. Ik denk dat ik die van de HEMA maar eens ga proberen
Waterproof oogpotlood van de Etos.. Erg goed bij mij.. Probeer anders eens je oogpotlood 1 seconde in een vlam te houden.. 5 seconden laten afkoelen en op je oog doen.. Helpt bij mij ook erg goed..
Ik had ook steeds last van uitgelopen oogpotlood. Heb nu een waterproof potlood van Bourjois aangeschaft, en deze blijft super zitten! Ik kan straks even kijken hoe die precies heet voor je?
doe je het oog potlood op onder je oog op op je oog leden.. doe je het op je oogleden loopt het meestal uit omdat dat vochtig is.. en vaak loopt oogpotlood uit door het zweten.. of doordat je een vette huid heb.. waterproof oogpotloden zijn er van heel veel merken..
Het beste oogpotlood wat uren blijft zitten is die van Lancome. Is wel 15 euro, maar doe je langer dan een jaar mee en is groter dan een gewoon oogpotlood, dus net zo groot als een gewoon kleurpotlood. En voordat je mascara aanbrengt is het handiger een wimperkrultang te gebruiken. Opbrengen van mascara gaat dan een stuk sneller en een stuk makkelijker.
Oogpotlood gebruik ik niet, dan blijf ik aan het wrijven om het toonbaar te houden. Voor mascara ben ik altijd al voor de waterproof gegaan, maar ook dat helpt de helft van de tijd niet. Een maandje terug ben ik bij mijn nicht (heeft een DA winkel) advies in gaan winnen. Volgens mij is het bijna onmogelijk om te voorkomen dat je mascara onder je ogen gaat hangen, maar met een goede mascara is het wel een stuk minder. Ik heb er nu dus één van Lancome liggen (het recht toe, recht aan model) en die werkt echt perfect. Ik MOET die ook met make-up remover verwijderen want anders krijg je hem er echt niet af. Kost wel 30 euro, maar als dat betekent dat mijn mascara niet onder mijn ogen gaat hangen dan heb ik dat er graag voor over. Ze hebben er ook nog een van Clinique die schijnbaar erg goed is en die krijg je er niet eens met make-up remover vanaf, die gaat er alleen af met warm water.
ik gebruik die nieuwe eyeliner van Max Factor en ik vind hem geweldig!!! heb echt jaren gezocht naar een eye liner die gewoon bleef zitten want het zat bij mij ook na een paar uur overal behalve op de goeie plek
Ik heb een eye linertje van rimmel london, hele simpele, hij is een beetje zacht ofzo En ik gebruik nu de wit / rode van l'oreal beauty tubes ofzo? soms van rimmel of max faxtor masterpiece mascara, net wat ik bij de hand heb .