Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LimaMambo schreef:ik heb nu een week een hechting in mijn kin, en de wond is al helemaal genezen en de hechtingen kunnen er ook uit.. alleen door tijd gebrek gaat me dat niet eerderlukken dan vrijdag
nu ga ik wekelijks een keer onder de zonnebank.. en nu was mijn vraag eigenlijk of je met hechtingen gewoon onder de zonnebank kan?
19LindA83 schreef:Hmm geen tijd om hechtingen eruit te laten halen, maar wel om onder de zonnebank te gaan![]()
Maar goed on-topic: als de wond helemaal dicht is kan het in principe best, je moet er wel rekening mee houden dat een litteken erg brand gevoelig is. Ik heb meerdere operatie's gehad en mij is altijd aangeraden om het litteken met zwitsal in het zonnetje (oid) in te smeren.
Ik zou zelf wachten met de zonnebank/zon
moonfish13 schreef:en wat als je er nou gewoon een pleister overheen plakt?
moonfish13 schreef:en wat als je er nou gewoon een pleister overheen plakt?
zo snel zal het toch niet meer gaan neem ik aan als je al wekelijks onder de zonnebank gaat?
LimaMambo schreef:19LindA83 schreef:Hmm geen tijd om hechtingen eruit te laten halen, maar wel om onder de zonnebank te gaan
LimaMambo schreef:waar bemoei je je eigenlijk mee??
LimaMambo schreef:ik ben gewoon gewgaan en heb een pleistertje erover heen geplakt.. had daarna wel een wit streepje maar alles beter dan een paars lidteken voor de rest van je leven
19LindA83 schreef:Hmm geen tijd om hechtingen eruit te laten halen, maar wel om onder de zonnebank te gaan![]()
Maar goed on-topic: als de wond helemaal dicht is kan het in principe best, je moet er wel rekening mee houden dat een litteken erg brand gevoelig is. Ik heb meerdere operatie's gehad en mij is altijd aangeraden om het litteken met zwitsal in het zonnetje (oid) in te smeren.
moonfish13 schreef:LimaMambo schreef:ik ben gewoon gewgaan en heb een pleistertje erover heen geplakt.. had daarna wel een wit streepje maar alles beter dan een paars lidteken voor de rest van je leven
zo is het wel.![]()
ach zo'n wit streepje op je kin werk je wel weer weg met zonnebanken.
Desnoods smeer je er iets van foundation op ofzo.![]()
Dan ziet niemand het meer.
19LindA83 schreef:19LindA83 schreef:Hmm geen tijd om hechtingen eruit te laten halen, maar wel om onder de zonnebank te gaan![]()
He kijk nou, ik was zelfs nog zo aardig om on-topic je advies te geven.... dus misschien moet je met kleine kritiek leren omgaan???
Maar ik zal hier verders niet meer reageren, aangezien je toch niks met advies doet, meeste mensen hebben het je afgeraden, maar ja wit is echt uit de mode