Is dit veilig seks?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:03

Jolien87 schreef:
Monica die het er met Rachel over heeft dat ze haar bloem weg wilt geven.
Nu is zij natuurlijk een fictief personage maar ik kan die uitdrukking nooit horen zonder aan haar te denken.

Rachel: Well, you know how my parents are out of town and Chip was going to come over...
Monica: Yeah, yeah, and you were going to give him, you know, your flower.
Rachel: Okay, Monica, can you just call it sex?! It really creeps me out when you call it that. Okay, and by the way, while we're at it, a guy's thing is not called, "his tenderness." Believe me!

Het klinkt zo heel grappig maar er zijn nog steeds heeeeeeel veel mensen (en dat zijn echt niet alleen al dan niet streng religieuze mensen) die zo kijken naar maagdelijkheid en het maagdenvlies van een vrouw. Het is zo'n construct, alleen al omdat bij heel veel vrouwen het maagdenvlies allang gescheurd is als ze voor het eerst seks hebben. En het is best kwalijk want het leert vrouwen dat hun seksualiteit een taboe is en dat hun seks in het teken staat van iets weggeven in plaats van iets nemen. Ik denk persoonlijk dat het best belangrijk is dat we van de mentaliteit af komen zodat vrouwen opener kunnen zijn met en over hun seksualiteit, waardoor vrouwen ook meer kunnen genieten van seks (google maar eens op de orgasm gap) en het een opener gesprek wordt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41632
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Is dit veilig seks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:04

Eens, Emma :j.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:14

Wordt de topictitel nu wel veranderdt nu het een HK is?
Denk dat menig mens hier wel creatief genoeg is voor een leuke -kuch bijzondere- naam :') <<)

pien_2010

Berichten: 43408
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Is dit veilig seks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:15

Klopt Emma!

puppy1128

Berichten: 5012
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:16

Hier geef ik 'niks' om maagdelijkheid. Maarja is ook maar net hoeveel waarde je eraan hecht gok ik zo. Zelf ook nooit 'geleerd' dat je daar zuinig mee moet zijn. Of bv eerst zou moeten trouwen. Hier juist geleerd dat je moet doen waar je je zelf fijn bij voelt. En waar degene waar je het mee doet zich prettig bij voelt, ook niet onbelangrijk.

Net als dat ik zelf niet met jan en alleman seks zou hebben, terwijl er genoeg mensen zijn die het wel doen. Ik vind het helemaal prima wat een ander doet of hoe diegene erover denkt.
Uiteraard niet mijn partner dat zou ik niet goedkeuren. Maar daar hoef ik mij geen zorgen om te maken.. En kan altijd zeggen dat hij anders zijn ballen verliest. Net als mijn paard toen hij andere meisjes leuk begon te vinden. }:) :+

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:28

_San87_ schreef:
puppy1128 schreef:
Nu het toch een huiskamer topic is..

Zijn er echt vrouwen die spuiten? :wow:

Weer wat nieuws geleerd. Dacht dat het ooit door iemand verzonnen was.. :')

Nee hoor. Heb standaard een badlaken op bed liggen als er seks verwacht wordt.

Het is ranzig, maar ook wel opwindend tegelijk :').

Ik snap meteen dat je graag even wilt douchen

Suzanne F.

Berichten: 49256
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:28

Oké heb even niet meegelezen maar het topic krijgt een heel andere wending lees ik. :')

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:37

Suzanne F. schreef:
Oké heb even niet meegelezen maar het topic krijgt een heel andere wending lees ik. :')


Het is ook een huiskamer topic geworden :j

Marjo

Berichten: 37235
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Is dit veilig seks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:39

Ja ik doelde op Friends idd. Wist niet eens dat er een andere betekenis achter zat?

Ohh ja die 7! Prachtig

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:41

Emmaa_ schreef:
Dat is een onwijs seksistisch en patriarchaal synoniem dat gebruikt wordt inderdaad. Een vrouw heeft een bloem om weg te geven, en na haar ontmaagding heeft ze die bloem niet meer. Aangezien een bloem in dit geval gezien wordt als een teken van schoonheid en puurheid.. Nou ja, je kan de touwtjes zelf wel aan elkaar knopen.


Heb je de serie Jane the Virgin al eens gezien op Netflix?
Hier komt ook een bloem in voor, nota bene als seksuele voorlichting door de -religieuze- oma.
Daar stond de bloem ook voor maagdelijkheid.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41632
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Is dit veilig seks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:49

Religie was ook echt goed voor de vrouwelijke ontwikkeling.

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:52

_San87_ schreef:
Religie was ook echt goed voor de vrouwelijke ontwikkeling.

Sowieso. Hoezo vrouwen stemrect? Aanrecht bedoel je :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41632
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:54

Celiien schreef:
_San87_ schreef:
Religie was ook echt goed voor de vrouwelijke ontwikkeling.

Sowieso. Hoezo vrouwen stemrect? Aanrecht bedoel je :)

Het liefst aan een ketting.

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:56

Graag zonder ondergoed zodat de man thuis ze meteen kan bespringen als hij behoefte heeft/meer kinderen.

Oh wacht dat is misschien te kinky met een ketting

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41632
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Is dit veilig seks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:58

Seks is zondig volgens de kerk :(.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41632
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Is dit veilig seks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:58

Wat dat betreft ben ik wel blij geboren te zijn in een tijd waarin het taboe op seks kleiner wordt.

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Is dit veilig seks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:59

Niet voor kinderen uiteraard :=

Nou inderdaad, ik ook hoor!

Amber_anne

Berichten: 6923
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:03

sanso schreef:
Emmaa_ schreef:
Dat is een onwijs seksistisch en patriarchaal synoniem dat gebruikt wordt inderdaad. Een vrouw heeft een bloem om weg te geven, en na haar ontmaagding heeft ze die bloem niet meer. Aangezien een bloem in dit geval gezien wordt als een teken van schoonheid en puurheid.. Nou ja, je kan de touwtjes zelf wel aan elkaar knopen.


Heb je de serie Jane the Virgin al eens gezien op Netflix?
Hier komt ook een bloem in voor, nota bene als seksuele voorlichting door de -religieuze- oma.
Daar stond de bloem ook voor maagdelijkheid.


Ja moest ik ook meteen aan denken. De oma knijpt de bloem helemaal fijn en laat hem daarna zien dat hij dus nooit meer hetzelfde wordt, als je kan je maagdelijkheid maar 1 keer weggeven. Vervolgens hangt de bloem in een lijstje in haar kamer om haar eraan te herinneren

muntdrop

Berichten: 2971
Geregistreerd: 02-08-12

Re: Is dit veilig seks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:08

Er is toch ook een bepaalde groep mannen (kuch incels kuch) die geloven dat je binnenste schaamlippen groter worden van seks hebben met veel verschillende mannen. En dat grotere daarom vies zijn. Ik snap gewoon echt niet hoe mensen dit allemaal bedenken, en dan ook nog eens geloven :n

Qimm

Berichten: 15174
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:09

_San87_ schreef:
Seks is zondig volgens de kerk :(.


Alleen als het lekker is

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41632
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:13

muntdrop schreef:
Er is toch ook een bepaalde groep mannen (kuch incels kuch) die geloven dat je binnenste schaamlippen groter worden van seks hebben met veel verschillende mannen. En dat grotere daarom vies zijn. Ik snap gewoon echt niet hoe mensen dit allemaal bedenken, en dan ook nog eens geloven :n

Geloven incels dat?

Ik ken incels als een zielig clubje mannen dat haat op alles wat vrouw is omdat ze dat ene wat ze graag willen, en vinden dat vrouwen ze dat moeten geven, niet kunnen krijgen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41632
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:14

Amber_anne schreef:
sanso schreef:


Heb je de serie Jane the Virgin al eens gezien op Netflix?
Hier komt ook een bloem in voor, nota bene als seksuele voorlichting door de -religieuze- oma.
Daar stond de bloem ook voor maagdelijkheid.


Ja moest ik ook meteen aan denken. De oma knijpt de bloem helemaal fijn en laat hem daarna zien dat hij dus nooit meer hetzelfde wordt, als je kan je maagdelijkheid maar 1 keer weggeven. Vervolgens hangt de bloem in een lijstje in haar kamer om haar eraan te herinneren

God wat een bullshit...

muntdrop

Berichten: 2971
Geregistreerd: 02-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:15

_San87_ schreef:
muntdrop schreef:
Er is toch ook een bepaalde groep mannen (kuch incels kuch) die geloven dat je binnenste schaamlippen groter worden van seks hebben met veel verschillende mannen. En dat grotere daarom vies zijn. Ik snap gewoon echt niet hoe mensen dit allemaal bedenken, en dan ook nog eens geloven :n

Geloven incels dat?

Ik ken incels als een zielig clubje mannen dat haat op alles wat vrouw is omdat ze dat ene wat ze graag willen, en vinden dat vrouwen ze dat moeten geven, niet kunnen krijgen.


Klopt, maar ze houden er ook nogal wat gekke ideeën over de vrouwelijke anatomie op na :').

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41632
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:20

muntdrop schreef:
_San87_ schreef:

Geloven incels dat?

Ik ken incels als een zielig clubje mannen dat haat op alles wat vrouw is omdat ze dat ene wat ze graag willen, en vinden dat vrouwen ze dat moeten geven, niet kunnen krijgen.


Klopt, maar ze houden er ook nogal wat gekke ideeën over de vrouwelijke anatomie op na :').

Dat verbaast me echt niks :\. Op een ander forum, waar ik mod ben, nogal veel last gehad van dat soort lui.

Enge mannen zijn het. Allemaal.

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Is dit veilig seks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:27

Alle mannen zijn eng :j