Whiplash, ervaringen?

Moderators: Mjetterd, ynskek, Ladybird, Princesj, Mondy, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xSCWx

Re: Whiplash, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 12:15

Heel veel sterkte, ik heb nu zo'n 10 maanden een whiplash en nog soms last van - wel iets minder dan in het begin. Inderdaad rust houden is de oplossing. Een whiplash is zo ongrijpbaar, ik begrijp zelf niet zo goed dat iets wat in je nek gebeurt ook zo'n impact kan hebben op je hersenen. Zo kan ik soms geen normale zin maken, of weet alleen Engelse woorden te vinden ipv. Nederlands. Of draai woorden en letters om (wat soms wel hilarisch is, je kan er maar beter om lachen). De hoofdpijn en tintelingen komen bij mij soms nog terug als ik druk ben, of als ik een rare houding heb gehad.
Fysio was hier de beste klachten vermindering, ik kon helaas op niemand schade verhalen omdat ik de whiplash zelf heb veroorzaakt (achteruit tegen een lantaarnpaal gereden, dus ook een gedraaide whiplash.)
Heel veel sterkte en luister echt naar je lichaam, hou je rust. Ik heb de afgelopen maand ook weer rust ingepland, dat houdt voornamelijk in werken-eten-slapen-repeat en geen feestjes in het weekend ed.

De verandering die je zoekt zit altijd in jezelf. 

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie