Dichtgeknepen keel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snuffie123
Berichten: 1285
Geregistreerd: 10-06-15

Dichtgeknepen keel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-18 10:44

Af en toe heb ik last van heel gek gevoel in mn keel. Het voelt alsof mijn slokdarm(?) Wordt dichtgeknepen.

In eerste instantie had ik het idee dat het een soort gek symtoom was van honger, dus ben ik gaan eten. Tijdens het eten heb ik er dan ook geen last van, maar zodra ik de laatste hap op heb, is het weer terug. In het begin had ik de dag daarna vaak migraine, dus ik dacht dat het daarbij zou horen. Alleen nu heb ik het ook steeds vaker en zonder migraine.

Het doet niet echt pijn. Vervelend is het wel, vaak eet ik nu maar wat om er eventjes vanaf te zijn.

Het is niet zo ernstig dat ik hiermee naar de huisarts ga, maar ik ben eigenlijk gewoon heel nieuwschierig of bokkers hier misschien ook last van hebben en/of dat iemand weet wat dit zou kunnen zijn. :o

95Ellen

Berichten: 588
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Re: Dichtgeknepen keel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 10:48

Mijn vriend heeft dit ook, bij hem bleek het omhoogkomend maagzuur te zijn, hij slikt er omeprazol voor wat je bij een drogist kan kopen. Je kan eens proberen of maagzuurremmers werken? Al is het misschien wel slim om even met de huisarts te overleggen voor je jezelf vol gooit met medicijnen natuurlijk ;p

Anoniem

Re: Dichtgeknepen keel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:07

Last van stress?

snuffie123
Berichten: 1285
Geregistreerd: 10-06-15

Re: Dichtgeknepen keel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-18 14:20

Hmm ik heb ook weleens maagzuur dat omhoog komt, maar dat voelt heel anders. Maar mijn pa slikt omeprazol, ik kan het misschien een keer proberen als ik het weer heb. Misschien merk ik verschil..

Van stress niet echt last, juist nu niet eigenlijk.

Anoniem

Re: Dichtgeknepen keel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:00

Bij mij was het van mijn schildklier , hormoonspiegel was uit balans.
Als het aanhoud zou ik het voorleggen bij de HA , wellicht is je hormoon huishouding ontregeld.

purny

Berichten: 27490
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Dichtgeknepen keel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:02

Astmatische klachten? Ik heb het vooral met storm of harde wind dat ik zo'n gevoel heb