3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 12:08

Terecht, en daar voel je je mentaal ook gewoon niet beter van :j Een keer snoepen van van alles is leuk, maar té veel vette en ongezonde maaltijden, brrr, daar voel ik mij gewoon niet lekker van.

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 13:26

Laura, gelukkige verjaardag! *\o/* Y)(^)
Mm pizza, lekker genieten!

Maanlicht, heftig hoor. Met medicatie is het ook erg lastig, daar is zo moeilijk mee om te gaan. Ik probeer momenteel vooral te denken: wat kan mijn lichaam voeden. In plaats van calorieën te tellen.

Had paar dagen geleden van thuis melkbroodjes en croissant meegekregen, maar dat was echt teveel vet en suiker, merkte dat ook aan mijn gevoel in de namiddag.

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 15:45

Ik ben weer 500 g afgevallen :D

Zit nu alleen beetje met een dilemma. Morgen is mijn vriend jarig en het is overdag een beetje haasten allemaal. Heb dus voor morgenavond een verse pizza gehaald bij de jumbo, weet alleen niet precies hoeveel kcal er in zit. En heb ook wel zin in een stukje taart 's avonds. Ik twijfel nu alleen dus of ik verder morgen heel erg op mijn calorieën moet letten of dat ik dat voor een keertje laat gaan.

Ik ben alleen bang dat als ik er morgen niet op let, dat ik dan heel erg uit mijn ritme ben... Wat zouden jullie doen? :D

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:32

Gewoon genieten morgen en dan de dag erna weer aan de bak. Meestal kan het helpen om jezelf de dag erna vooral vol te stoppen met groente en rauwkost.

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 13:04

Maanlicht: goede beslissing denk ik! En ik tel ook geen kcal, werkt voor mij veel beter zo. Heb al genoeg aan mijn hoofd, wil gewoon gezond eten en door het op gevoel wat af te stemmen in de afgelopen maanden toch al 2,5 kilo kwijt. En ja, het gaat langzamer als eerst, maar so what? Eind resultaat is hetzelfde en vaak veel duurzamer :) Wij eten best vaak nasi, mijn vriend lust niet zoveel, heb dus weinig afwisseling :') Jouw lijstjes zien er altijd goed uit!

Vrijdag heeft ie een reünie van het leger, komt mijn zusje eten, direct kans gegrepen om een leuk gerecht uit te zoeken en gaan we dus een zoete aardappeltortilla met feta maken!

Laura82: pizza, lekker! Hoe is het bij de cardioloog gegaan vandaag?

Bhriseis: leuk dat je ballet doet, hoe is het weer gegaan voor de eerste keer?

Vandaag in het ziekenhuis geweest voor de fysio en een gesprek met de maatschappelijk medewerker zorg, wel goed gevoel over. Fysio uit het ziekenhuis heeft klachten veel beter onderzocht en toegewezen, en de maatschappelijk medewerker gaat ook voor me opkomen in het overleg met artsen en therapeuten dat het voor mijn revalidatie van essentieel belang is om gewoon een MRI te krijgen van mijn onderrug en heup/bekken. Maandag ook een gesprek met de HA gemaakt, om het misschien via die weg voor mekaar te krijgen. De revalidatie arts had tussen mijn lijst van medische aandoeningen ook al besloten dat ik chronische rug en heuppijn heb, dat vond ik wel heel confronterend zonder dat het ooit echt uitgezocht is (er is wel een foto gemaakt, maar met röntgen is niet alles te zien, en de echo was alleen de zijkant van mijn rechterheup). Als de MRI niks laat zien kan ik het ook gaan accepteren en zal ik er mee om moeten gaan, maar voor hetzelfde geld is er wel wat aan te doen omdat iets niet goed zit oid.

Vorig jaar hemel en aarde bewogen voor mijn paard om een diagnose te krijgen, nu maar voor mezelf :Y)

Voel me vandaag gelukkig wel weer wat beter, begon gisteren in de loop van de dag op te knappen.
O: havermout pap met lijnzaad van soyamelk en wat no sugar.
L: Panini rustico met aardbeien :9 en kipfilet met gekookt ei
T: banaan en aardbeien
A: zilvervliesrijst met kip, broccoli en tomaat
T: bakje magere perzik yoghurt en een waterijsje

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 13:14

Klinkt als een goed gesprek en onderzoek door de fysio. Fijn! Goed ook dat je zo voor jezelf opkomt, is niet makkelijk.

Vanochtend bij cardioloog geweest, en hartecho en ecg gehad. Daarna gesprek met de cardioloog. Uit de onderzoeken is niets gekomen, mijn hart is ok. Aan de ene kant een enorme opluchting, want hartproblemen zijn niet niets. Aan de andere kant ook wel een beetje teleurstelling, want ik ben geen steek verder.
Hij had overigens wel een theorie. Hij heeft al enorm veel mensen met soortgelijke klachten gezien dit jaar, opvallend meer dan andere jaren. Al deze mensen hebben dit jaar griep gehad, ik ook. Hij vermoed dat het griepvirus dat dit jaar heerste, een zeer lange nasleep heeft, langer dan normaal. Als dat zo is, dan is het advies om toch heel rustig aan te proberen mijn conditie te verbeteren, in kleine stapjes en niet overbelasten. En genoeg rust nemen. In mn laatste bloedwaarden (van maart) waren ook nog licht verhoogde ontstekingswaarden te zien, dat zou hierbij passen.
Mocht het na de zomer nog niet beter gaan, adviseert hij de huisarts me door te sturen naar een internist, omdat die breder kunnen kijken.
Zelf ben ik er nog niet helemaal van overtuigd dat het niet mijn longen kunnen zijn, dus dat is iets waar ik ook nog achteraan wil gaan.
Maar nu eerst een tijdje rust, want al die afspraken en de spanning vreten energie.

Ik denk dat ik binnenkort ook weer eens contact op ga nemen met een diëtist. Ik wil van mn overgewicht af, dan wordt het tenminste ook niet steeds daar op gegooid. Maar op dit moment lukt het gewoon niet zo om door te zetten, dus ik hoop dat een stok achter de deur net dat zetje in de juiste richting geeft.

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 19:09

Hey Urosa, hier ook last van rug en heupen. Heel erg vervelend.. ik hoop dat er iets uit de mri komt, dat wil ik ook graag als mijn klachten aan blijven houden.

Gelukkig is er niet mis met je hart Laura, dan ben je nog verder van huis. Hopelijk is het inderdaad de nasleep van griep. Herken het hoor, de onzekerheid dat je niet weet wat er met je lijf is. Ik heb dat ook al 3 jaar inmiddels.

Mijn lijstje:
O: dunne volkorencracker met spianata romana
L: twee grote zuurdesem boterhammen met kruidenkaas light, gerookte zalm, sjalot, rucola en komkommer
T: drie wortels en twee stengels bleekselderij, perenijsje
A: asperges, stukje beenham, gekookt ei en een klein beetje aardappelpuree met bieslook en een eetlepel kwark erdoor
T: 4 stukjes Snickers bites

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 22:41

Sophie, heeft het uiteindelijk nog gesmaakt? Zou inderdaad ook doen wat maanlicht zegt!

Laura, dat zijn meteen heel wat zaken bijeen! Fijn dat het je hart niet is. Maar inderdaad, winter ziektes kunnen lang aanslepen. Diëtist lijkt me nooit een slecht idee, misschien heeft die wel goede tips voor wat je er bovenop kan helpen.

Urosa, hopelijk komt er wat duidelijkheid bij de MRI, dat er nog wat aan gedaan kan worden. Maar heupen zijn wel een moeilijk gegeven.
En gelijk heb je hoor, voor jezelf zorgen is belangrijk!

Deze avond wat minder gezond, met moeders naar de Ikea, voor het eerst in jaren :P en daar wat gegeten. Nuja, wel 13000 stapjes, en de rest van de dag was netjes dus is best oké.

Zaterdag komt er iemand kijken om misschien mijn paard te leasen. Ben er eerlijk gezegd een beetje ziek van, maar uiteindelijk is het toch voor mijn paard en mij het beste. Hopelijk zijn het fijne mensen. Ze hebben een oog op kopen, maar gelukkig eerst wat aftasten.
Heb mijn paard 10 jaar. Maar ben behoorlijk op. Heb er hier ook een topic over geopend in het najaar.

Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 08:25

Ik kom me hier ook weer melden om mee te praten!
Mijn eindexamens zijn voorbij en ik heb nu vakantie! Dan heb ik hopelijk alle tijd om gezond te eten en te sporten. Vanaf maandag begin ik weer, vandaag ben ik namelijk jarig en morgen vier ik het ook nog, dus wil ik nog even uitgebreid kunnen genieten. Daarna ga ik weer hard aan de bak!

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 08:50

Kimmie25501 *\o/* wanneer hoor je de uitslag? Groot gelijk! Lekker genieten en van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Heftig Aria_zz, maar fijn dat ze dan eerst leasen, kun je aan het idee wennen en mogelijk ook nog terug als je toch niet wil verkopen.

Weer zo'n lekker lijstje Maanlicht! Ik hoop voor jou dat de klachten overgaan, want het is inderdaad een lastig gebied.

Laura82: snap de teleurstelling, hopelijk heeft de cardioloog gelijk en moet heb je gewoon meer tijd nodig om van de zware griep te herstellen. Ik heb ooit eens een mysterieuze infectie gehad bij mijn nieren en urineweg. Nadat de infectie weg was duurde het wel 1,5 jaar voordat ik weer hetzelfde was. Wel fijn dat er in ieder geval een vervolgtraject klaar staat als het na de zomer niet beter gaat. Hopelijk kan de diëtist je ondersteunen in het proces!

Gisteren resulteerde toch in een baaldag, heb ik meestal na medische bezoeken. Pff blij als het gewoon allemaal achter de rug is. Het is inderdaad een lastig gebied. Fysio concludeerde dat de klachten vanuit mijn SI gewricht kwamen en dat de banden en spieren daaromheen allemaal heel gespannen en geïrriteerd zijn. Dat zou dan ook het dove gevoel in mijn rechterbeen verklaren. Met bukken bollen bv de spieren in mijn onderrug helemaal niet mee, zo vast zit het. Maar als je dan gaat zoeken op problemen met SI gewricht zijn de oplossingen er ook niet echt, fysio helpt niet gaat elke keer weer vast zitten. Volgende keer krijg ik ook een manueel therapeut, te kijken of die er wat mee kan. Maar het is momenteel zo geïrriteerd dat die manipulaties echt vreselijk zeer doen, fysio had gisteren al wat lichte dingen getest. Owja en de bewegelijkheid in mijn heupen is beperkt, links meer dan rechts. Positieve is dus wel dat het zichtbaar en voelbaar is dat er iets niet goed is.

Ik kan beter een medisch topic openen, voor al je lichamelijke klachten :')

Lijstje van vandaag:
O: havermoutpap met lijnzaad van soyamelk met no sugar
T: banaan
L: volkorenboterhammen met aarbeien
T: wortel
A: zoete aardappeltortilla met feta <3
T: bakje magere perzikyoghurt
Laatst bijgewerkt door urosa op 25-05-18 08:52, in het totaal 1 keer bewerkt

lemanthia

Berichten: 3354
Geregistreerd: 26-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 08:52

@kimmie25501

Welkom en gefeliciteerd

Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 09:01

Ik hoor het helaas pas op 13 juni Urosa :( Dus ik mag nog even lekker stressen haha
En bedankt voor de felicitaties!
Wat vervelend zeg Urosa, je mag hier lekker klagen hoor! Het is denk ik altijd wel even fijn om het van je af te praten :j

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 09:23

Gefeliciteerd Kim!

Ik heb uiteindelijk ‘s avonds nog een half zakje toastjes zitten opeten... slap karakter.

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 09:26

Van harte Kimmie! En welkom terug!

Jemig Urosa, dat klinkt inderdaad behoorlijk pijnlijk. Ik heb zelf ook bekkenklachten, ontstaan in mn zwangerschappen en ik kom er gewoon niet helemaal vanaf. Inmiddels is het genoeg onder controle om normaal te functioneren, dus ik laat het maar even. Werd op een gegeven moment gek van al die afspraken met artsen, fysio's etc.

Ik heb een diëtiste die me aanspreekt gemaild *\o/* Best een stap voor me, want ik vind altijd dat ik het allemaal maar zelf moet kunnen. Maar ik loop nu gewoon ontzettend vast, dus ik hoop dat dit gaat helpen.

Lis_Ol

Berichten: 4470
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 09:41

Gefeliciteerd met je verjaardag Kimmie! goed gevoel over je examens?

Hier ook van mening dat er ook in dit topic geventileerd mag worden over de klachten! Is toch fijn om jullie verhaal te doen.
Want wat een ellende meiden! Wel fijn te lezen Laura dat het in ieder geval niet je hart is,
en super knap dat je een diëtiste heb aangesproken!

Oh en maanlicht, hier gisteravond een handje coctailnootjes en een snicker ijsje gegeten :+ je bent niet de enige.

Hier gaat het nog wel z'n gangetje, iets mindere week gehad. Dinsdag geluncht buiten de deur, later terrasje gepakt met wat nacho's :+ Woensdagavond pannenkoek gegeten in een restaurant (vonden mijn maag en darmen ook niet zo leuk...) en gister dus nog wat nootjes en een ijsje. De andere dagen bleef ik binnen mijn calorieën doel (behalve gister dan) wat er voor heeft gezorgd dat er alsnog 0.5 af is deze week :) dus nu in totaal 6.1, erg blij mee. Begin me langzamerhand ook weer lekkerder in mijn vel te voelen.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 125 gram griekse yoghurt, 50 gram diepvries roodfruit, 40 gram muesli met rozijnen en 150 ml optimel drink.
T: 2 snack a jacks.
L: 2 maïs boterhammen, 1 met smeerkaas 20+ ligt, 1 met kipfilet.
T: Bolletje goed bezig reep, blikje redbull.
A: eigen gemaakte groente soep met soepballetjes en wat kaas en uien breekbrood.
T: 150 gram perzik kwark.

Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 09:53

Dankjewel!
Over eindexamens heb ik een deels goed gevoel, we wachten af!
Heerlijk lijstje Lis!

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 09:55

Gefeliciteerd kimmie *\o/* Y)(^)

Verder lees ik vanmiddag even bij :j

Ik heb een magische grens bereikt en dat is echt super fijn *\%/*

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 10:19

Goed zo Yonker!

Ik ben benieuwd hoe het gaat met de dietist Laura! Hopelijk ga je er veel aan hebben :)

Mijn lijstje:
O: smoothie van karnemelk, diepvriesfruit, blauwe bessen en proteinepoeder
L: 3 zuurdesem boterhammen, 2 met spianata romana en eentje met ham en huttenkase.
T: 3 wortels en twee stengels bleekselderij, appel, handje noten
A: Texmex gegrilde kipsalade met bonen, tomaat, mais, bacon en quacamole
T: een meloen waterijsje

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 11:00

Proficiat Yonker! Wat is die grens O:)

Gelukkige verjaardag kimmie! En lekker even genieten joh, verjaardag vieren :D

Maanlicht, dat probleem ken ik, ik loop ook steeds maar vast, en wat doe je daar mee... erg lastig als het niet gewoon opgelost raakt maar je je eigen lijf eigenlijk niet kan helpen ook.

Lis_ol, snicker ijsjes <3 knap hoor, aantal kilo’s er af! En wat fijn dat je het ook gewoon aan je lijf voelt en je er beter door voelt.

Laura, top, hopelijk kan ze je helpen! En he, hulp vragen is juist goed! Dan raak je weer wat verder, het is uiteindelijk jij die het moet doen, dus geen zorgen dat je niet genoeg zelf zou moeten doen :')

Ik denk dat ik vandaag van sporten af ga zien en gewoon een grote wandeling maken, zo slecht geslapen en niet veel tijd meer om te studeren, maar moet nog ergens heen dus dan doe ik dat te voet.

En daar heb je zeker gelijk in Maanlicht, dat helpt ook wel. Maar goed kan ik me er niet over voelen. Is zo wat mijn kindje. Ik denk dat ik ze ga voorstellen om hem voor 6 jaar te leasen; dan moet hij op pensioen en kan ik hem eventueel terug nemen.

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 11:03

Yonker *\o/*

Lekker lijstje Maanlicht!

Lis_Ol: Nacho's <3 Fijn dat je toch afgevallen bent, ondanks de iets mindere week.

Aria heb je ook gelijk in hoor. Maar het voelt gewoon zo stom om prima te weten wat je moet doen om af te vallen, maar dat het gewoon niet wil lukken :o

Mijn lijstje:
O: 2 gekookte eieren met een tomaat en klein beetje mayo (craving :+ )
T: skyr, 2 vitalu crackers met humus
L: belegd broodje in personeelsrestaurant
T: kiwi, nectarine
A: Tom ka kai, stokbrood met aioli

B: wil nog een rondje lopen vanavond, maar moet even zien of ik het nog kan opbrengen, nauwelijks geslapen vannacht :z

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 11:08

Ladies, ik lees nog wel wat mee op de achtergrond, maar het is even chaos bij ons :D
(Huis gekocht, wachten op financierings akkoord, eigen huis verkocht, kopers willen eerder erin dus tijdelijk huurhuis voor onszelf aan het zoeken, bruiloft regelen - chips, nog 3,5 maand - huwelijksreis regelen, opvang/training voor pony, extra werk op kantoor omdat ik plots voor nog iemand erbij moet werken ivm nogal abrupt vertrek collega etc etc.) :=

Ik zal later weer meekletsen, maar het schiet er echt even bij in :*

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 12:13

Hahah die grens ga ik hier niet neerzetten, ik heb geen zin in dat mijn gewicht online komt :=

Urosa wat balen dat het met je gezondheid nog steeds niet zo goed gaat :(:)

Lis_Ol owwwww snickerijsje <3 Daar heb ik zo'n zin in maar dat laat ik toch maar want als ik zo'n pak koop issie binnen 2 dagen leeg _O-. IJsjes is echt iets wat ik vooral met dit weer lastig vind om dat niet te eten. Daarom koop ik alleen maar waterijsjes....

Aria, het is ook veel te mooi weer om flink te sporten wandelen kan prima met dit weer O:)

Awhh Frummels, wel leuke dingen allemaal!! Maar snap dat het druk is :=

Zo ik ben weer bij geloof ik... vandaag
O: skyr met blauwe bessen, ontbijtgranen
T: tomaatjes, wortel, komkommer
L: 3vk boterhammen met nog geen idee en 2 crackers gok ik
T: appel
A: pasta met kip en brocolli
T: reep of(en?) beschuit met muisjes :9

Ben geen kcal meer aan het tellen trouwens... heb het weer even losgelaten maar opzich gaat het zo ook prima :)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 12:18

Deze week was echt drama... Vooral gisteren en vandaag weer. Maar ik beweeg wel enorm veel en verbrand dus zo 3000 kcal per dag. :+

Maar eens weer naar de sportschool vanmiddag. Ben 2,5 week niet geweest door ziekte + studiereis. Maar moet nu ipv proefabbo een halfjaar af gaan sluiten. Spannend.

Lis_Ol

Berichten: 4470
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 12:30

Yonker wat goed dat je een grens heb bereikt!
Tja hier ligt altijd wel ijs in de vriezer, mijn vriend is er gek op. Ik kan het aardig weerstaan. Gister was de keus zelfs tussen snickerijs en B&J, dus heb denk nog een redelijk verantwoordelijke keuze gemaakt _O-

Frummels: Wat een drukke periode, maar wel allemaal leuke dingen in het vooruitzicht!
Wij krijgen volgende week de sleutels, dus dan denk ik dat ik ook minder mee zal praten.. Heb tegelijk met verhuizen tentamens, niet goed gepland :+

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 17:16

Jij hebt ook een lekker lijstje Laura!
Jeetje wat ben je druk Frummels, kun je het een beetje overzien?
IJs kan ik echt niet weerstaan trouwens, dus hier ook alleen maar waterijs momenteel.

Mijn probleem is ook dat ik dus niet beweeg. Ik zit ongeveer 24/7 thuis met een kleine uitschieter naar een aantal km lopen per dag (5km ongeveer). en twee keer in de week naar stal om een uurtje dressuur te trainen. Dus ja, dan verbrand je ook bijna niets.