2018 afvallen. Wie doet er mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TemptationV
Berichten: 1036
Geregistreerd: 23-02-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 13:44

Tigress schreef:
Ik lees straks even bij. Magisch momentje gehad vandaag, een getal die ik in jaren niet meer gezien heb :D
[ [url=m/tGGuCb.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/*

Lekker bezig!!

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 14:22

lekker bezig iedereen!!

Ik had net ook een grote meevaller op de weegschaal *\o/*

Tortilla

Berichten: 474
Geregistreerd: 30-05-14

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 18:56

Amber wat fijn!

Verder, wat is iedereen lekker bezig!
Ook gewoon wat de kleine dingen betreft, zoals cola laten staan...

Ik heb twee weken een enorme dip gehad, nu in net iets meer dan een week 2 kg kwijt >;)
Zal wel grotendeels vocht zijn, maar ik zit nu weer op het gewicht waar ik op zat voor de dip, dus dat is toch wel heel lekker. Kan ik nu gewoon weer 'verder waar ik gebleven was' :)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 19:38

Lieke: fijn dat er toch wat af is ondanks dat je dacht van niet

Suusjepluus; ga het ook eens proberen met dat bevroren fruit :-)

Haha die verhalen over de wok. Daar kan ik me ook wel echt inhouden.

Willbokkers; wat vervelend voor je! Helpt afleiding zoeken niet? Íets anders gaan doen op moment dat je het aan voelt komen?
Wat je beschrijft aan ontbijt en lunch vind ik ook veel klinken. Kun je niet beter gewoon 3 maaltijden en 3 tussendoortjes per dag doen dus dat je het wat meer verspreid?

Mlies; knap van je gezonde bakje. Hier vanavond ook netflix maar met mijn chippies :-) Heb er calorieën voor gespaard deze week :-)

Topsylover: goed hoor! En veel plezier vanavond!

Elize wat balen voor je!
Maar hé; je bent ook al goed bezig met de cola!

Tigres; wat goed en fijn voor je!!

En anderen ook fijne cijfers op de schaal; fijn voor iedereen!

Ook mijn eerste echte week ging goed dus positief verder!

Anoniem

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 22:19

Amber15 fijn !

Fijn tortilla dat de dip overwonnen is !


Morgen hier weer wegen,ben heel benieuwd of het gewicht correspondeerd met mijn goede week .

WillBokkers
Berichten: 1192
Geregistreerd: 13-06-11
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 00:41

Ingrid, afleiding zoeken helpt enorm. Helaas moet ik veel leren laatste tijd en dan heb je studieontwijkend gedrag en tja.. dat gaat fout.
Als ik lekker bezig ben denk ik ook niet aan eten.
Ik ga alle tips van het topic eens bekijken, ik kan er vast een aantal toepassen! :)

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18680
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 01:01

wat super fijn dat het bij sommigen zo goed gaat! echt heel gaaf *\o/*

Ik had vanavond een feestje, super gezellig! echt heel leuk gehad, en ik ben echt super trots op mezelf! ik heb 5 plakjes komkommer en 3 nootjes gehad :D En dat terwijl er kaas, worst, vlees enzo was :D

onpaard

Berichten: 2966
Geregistreerd: 28-03-13

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 01:07

Ik heb even een time off. We zijn op vakanie in portugal en ik ga volop genieten van alles. Daarna weer in t gareel.

Anoniem

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 11:43

Weegschaal was eindelijk weer lief :D , en weer door :D

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18680
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 11:55

Fijn Rebecca :D

Geniet van je vakantie onpaard!

Tortilla

Berichten: 474
Geregistreerd: 30-05-14

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 14:51

Fijne vakantie onpaard!

Rebecca, wat fijn! Geeft (mij) altijd wat extra motivatie.

Anoniem

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 14:57

Idd Tortilla , heb het dipje de deur gewezen die is niet meer welkom :P .


Met beetje doorzetten ben ik tegen Juli 115 kilo , dat is 7 kilo in 16 weken en moet wel lukken :) . Even iets zoeken als vervanging voor mijn rijstwafels die komen mijn strot uit

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 16:26

Ja tussendoortjes vind ik ook nog wel lastig. Zit nu as we speak een reep te eten van bolletje. Noten en granen. Echt lekker maar wel 167 calorieën.
Eierkoek vind ik ook lekker maar ook niet weinig calorieën (Die grote van de AH)

Stukje fruit of groente ofzo ook niet altijd zin in.

Onpaard: fijne vakantie!

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 16:53

Lieke: fijn dat je weer beter bent, en zelfs nog afgevallen!

Die verhalen over de wok _O- Ik heb ook geen last van het all you can eat probleem :') Geniet altijd wel gewoon als ik uit eten ben, als ik zin heb in een toetje neem ik die bv en kies ook waar ik zin in heb, ga dan niet naar de optie met de minste kcal kijken.

topsylover: netjes hoor!

ElizeVdS :(:) geen cola meer, is ook al een hele goede stap!

Tigress: knap, je bent goed bezig *\o/*

CLaudiaHS: ook mooi wat kwijt deze week!

Amber15: fijn!

Tortilla: fijn dat je nu weer op het gewicht van voor de dip zit, geeft toch extra motivatie weer!

IngridM: ook een positieve week gehad!

Fijn Rebecca, geeft goede moed!

Ladybird: dat heb je beter gedaan dan ik vrijdagavond :=

Onpaard: geniet van je vakantie!

Haha, wel grappig, kan nu met het bijlezen geen verschillende reacties meer bedenken voor alle positieve afvalberichten :')

Ondanks dat ik deze week echt niet goed heb gegeten (donderdagavond behoorlijk wat m&m's en vrijdagavond verjaardag met hapjes :+ ) vanochtend toch -0.1 dat is niks natuurlijk, maar was bang dat ik was aangekomen, dus erg blij mee :') Deze week weer even in gareel.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 17:14

Alles wat minder is, is mooi meegenomen toch!

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 18:33

Nies_ schreef:
Alles wat minder is, is mooi meegenomen toch!

Dat is zeker waar!

Nooor_

Berichten: 3852
Geregistreerd: 15-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 21:26

Goed om te horen hoe goed het gaat bij mensen hier!

Mijn gewichtsverlies is een beetje afgeremd, zit nu op een halve kilo per twee weken dus dat mag van mij wat sneller. -O-

IngridM schreef:
Ja tussendoortjes vind ik ook nog wel lastig. Zit nu as we speak een reep te eten van bolletje. Noten en granen. Echt lekker maar wel 167 calorieën.
Eierkoek vind ik ook lekker maar ook niet weinig calorieën (Die grote van de AH)

Stukje fruit of groente ofzo ook niet altijd zin in.

Onpaard: fijne vakantie!

Je hebt bij de lidl van crownfield mueslirepen van ongeveer 90-100 kcal per reep, misschien is dat een optie? Ik vind ze in ieder geval top :j

Horsie84
Berichten: 551
Geregistreerd: 11-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 07:20

Misschien al een keer genoemd,maar op hoeveel calorieën zitten jullie per dag?
Ik tussen de 1200-1600. Vraag me af wat een gemiddelde is voor iemand met een zittend, chauffeur, beroep.


Voor het roken in de plaats ligt er groenvoer in huis wortels,komkommer,tomaatjes.
En sloten water! De kraan is nog niet leeg haha
Het gaat best goed en de tijd zal uitwijzen hoe het gaat met het gewicht. Al Let ik zo goed mogelijk op mijn eten...

Mlies
Berichten: 14153
Geregistreerd: 23-07-03

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 08:13

Ik tel geen calorieën, dus ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Nu heb ik ook geen zittend beroep, dus dat zou zeker verschil maken. Gister 18.139 stappen op de teller, zaterdag 19.635 en vrijdag 17.804.
Rest van de week ook genoeg gelopen. Vanmorgen -4.8 kg op de weegschaal! Klein beetje trots op. We zijn er nog lang niet, maar het begin is er.
Straks weer sporten..

Tussendoortjes vind ik ook wel eens lastig, zeker door mijn glutenintolerantie. Ik eet dus ook vrij veel rijstwafels haha. Kipfilet, pindakaas, smeerkaas.. Probeer het zo maar een beetje te variëren. :+

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18680
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 08:17

IngridM schreef:
Ja tussendoortjes vind ik ook nog wel lastig. Zit nu as we speak een reep te eten van bolletje. Noten en granen. Echt lekker maar wel 167 calorieën.
Eierkoek vind ik ook lekker maar ook niet weinig calorieën (Die grote van de AH)

Stukje fruit of groente ofzo ook niet altijd zin in.

Onpaard: fijne vakantie!



Ik eet eigenlijk alleen nog maar die repen maar dan naturel. Daar zit 60kcal minder in en vind ze echt veeel lekkerder

Mariska88

Berichten: 813
Geregistreerd: 30-04-09

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 08:22

Hier gaat het echt even niet zo goed
Maar volgende week moet het weer kunnen

Aanstaande zaterdag uitvoering van toneel en elke week oefenen we 2 keer maar wel met een heleboel lekkers

En volgende week kunnen we sporten in plaats van snacken bij toneel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 08:45

Horsie84 schreef:
Misschien al een keer genoemd,maar op hoeveel calorieën zitten jullie per dag?
Ik tussen de 1200-1600. Vraag me af wat een gemiddelde is voor iemand met een zittend, chauffeur, beroep.


Voor het roken in de plaats ligt er groenvoer in huis wortels,komkommer,tomaatjes.
En sloten water! De kraan is nog niet leeg haha
Het gaat best goed en de tijd zal uitwijzen hoe het gaat met het gewicht. Al Let ik zo goed mogelijk op mijn eten...

Wat is je BMR en wat is je gemiddelde verbranding op een dag? Iemand met een zittend beroep die vervolgens wel 's avonds drie uur lang met de honden wandelt kan een hogere verbranding hebben dan iemand met een staand beroep die 's avonds op de bank ploft. Ik hou mijn BMR (ongeveer 1900) aan als ondergrens en kijk dagelijks wat ik verbrand/verwacht te verbranden en eet dan eventueel nog wat bij.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 09:22

Goed bezig Rebecca!

Fijne vakantie onpaard.

Snacken tussendoor vind ik ook moeilijk. Heb nu tomaatjes paprika en komkommer in huis gehaald. Helaas ligt er ook nog van alles aan ongezonde dingen..

Zaterdag was hier een vriendin. Even bij de Chinees gegeten. Heb me super in kunnen houden op 2 glazen cola na. Daarna een halve zak chips weggewerkt en gisteren alleen maar aan cola kunnen denken (hoezo verslaafd..) en uiteindelijk een paashaas te grazen genomen.. maar cola wel laten staan.
Echt dat spul zou verboden moeten worden zo verslavend!

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 13:38

ElizeVdS schreef:
Goed bezig Rebecca!

Fijne vakantie onpaard.

Snacken tussendoor vind ik ook moeilijk. Heb nu tomaatjes paprika en komkommer in huis gehaald. Helaas ligt er ook nog van alles aan ongezonde dingen..

Zaterdag was hier een vriendin. Even bij de Chinees gegeten. Heb me super in kunnen houden op 2 glazen cola na. Daarna een halve zak chips weggewerkt en gisteren alleen maar aan cola kunnen denken (hoezo verslaafd..) en uiteindelijk een paashaas te grazen genomen.. maar cola wel laten staan.
Echt dat spul zou verboden moeten worden zo verslavend!


Waarom kies je niet voor cola zero? Ik drink dat nu eigenlijk standaard in restaurants of icetea green. Maar ik ben nooit mega gek geweest op cola, dus misschien heb ik makkelijk praten :)

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 13:52

Ik vind cola zero niet lekker :') en het is even verslavend. Heb vorige week toen ik gestopt was een dag knetterende koppijn gehad.