[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ODonoghue

Berichten: 1516
Geregistreerd: 17-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 07:00

Samiyah schreef:
ODonoghue schreef:
Ah logisch, dankjewel!


Hij begon zonet te bloeden/ pus kwam eruit en nu is de piercing weer te zien, lijkt alsof ie is 'opengeknapt' , durf er vooralsnog maar niet aan te zitten.

Iedereen bedankt voor de hulp en het advies!!


Hoe gaat het nu? Nog naar een piercer geweest? :)


Heb gister even gebeld voor ik langs zou gaan, hele situatie uitgelegd en ze zeiden dat ik eerst een week lang met zeezout en afgekoeld kokend water moest ontsmetten (2x per dag) en als het dan nog niet zou afnemen dat ik dan langs moest komen.
De grootste bult is nu afgenomen en ik kan de helft van de piercing zien, alleen aan de achterkant zit nog een bult en de voorkant moet dus nog een beetje wegtrekken.

prugelpiet

Berichten: 12563
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 08:39

ODonoghue schreef:
[

Heb gister even gebeld voor ik langs zou gaan, hele situatie uitgelegd en ze zeiden dat ik eerst een week lang met zeezout en afgekoeld kokend water moest ontsmetten (2x per dag) en als het dan nog niet zou afnemen dat ik dan langs moest komen.
De grootste bult is nu afgenomen en ik kan de helft van de piercing zien, alleen aan de achterkant zit nog een bult en de voorkant moet dus nog een beetje wegtrekken.



:=
Naar wat ik op de foto zie heb jij er gewoon een veels te kleine piercing in, daarom trekt die in de bult, hij heeft geen ruimte om ergens anders heen te gaan.

Als ik jou was was ik even langs een andere piercer gegaan.

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 10:37

Iedereen heeft wel pech zeg de laatste tijd. Zelf zit ik ook te kloten met een skindiver die ik al 5 jaar heb, maar uit het niets begon te ontsteken.

Contact met piercer en HA gehad. Zit nu ruim een week aan de antibiotica ( wat doen we ons zelf toch aan :+ ) maar veel beter wordt het er niet op.

Twijfel nu sterk wie de piercing ervoor me uit mag halen. De piercer of toch de HA zodat ik lekker mijn pols laat verdoven. Wat zouden jullie doen?

Roosje01

Berichten: 10726
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 16:47

Ik zou dan denk ik toch naar de ha gaan die heeft toch net ff meer kennis van onstekingen enzo.

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 19:51

Ga ik ook doen, vandaag de piercer gesproken maar zij durft het idd ook niet meer aan. Het ziet et niet uit. Bij de HA kan ik ook lekker een verdoving in laten spuiten :+

TheNovelist

Berichten: 1500
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 12:56

Drunksheep schreef:
Ik ben nog steeds verliefd op mijn combi septum en medusa <3

Met de juiste sieraadkeuze kan dat ook prima subtiel zijn imo.


Ik heb ook een septum en wilde er ook zo graag een medusa bij want die passen zo mooi bij elkaar. Helaas kon dat niet ivm mijn smiley piercing! Maar kan met de goede sieraden echt een mooie combinati zijn <3

Mijn rook heeft er ook nog niet erg zin in, vochtbultje wilt maar niet weg :')

Baileysdream

Berichten: 1360
Geregistreerd: 05-08-08

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 19:08

Afbeelding
Als we dan toch geen valentijn hebben,dan mezelf maar een valentijnscadeau gegeven. :)

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 19:41

Leuk cadeau! Ik heb mezelf ook een cadeau gegeven, namelijk een date met de HA :+ Ik heb net mijn skindiver eruit laten snijden :roll:

Tadaaaaaaaa := :D
Afbeelding

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 23:01

Hé, ik heb ook een sproet boven mijn navel! en ook een navelpiercing :+

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 09:18

Baileysdream: echt super gaaf!
BloemBloem: he bah, wat jammer zeg. Hopelijk wel een leuke date met je dokter! :))

Bedankt voor jullie advies. Ik spray alleen nog maar, wel met die protolindt. Tot nu gaat het goed, kan er al bijna op liggen! :))

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 18:18

Hierzo, dit is mijn sproetenpiercingcombi, mijn sproet is wel een beetje opvallender :+

Afbeelding

Flying_Angel, goed dat het beter gaat!

Hier is de neuspiercing ook de goeie weg op :j

Edit: ohjee die foto komt er gigantisch op, geen idee hoe ik die kleiner moet zetten :(

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 23:41

Heb zojuist mijn tongpiercing vaarwel gezegd. Heb aankomende week een operatie waardoor ie uit moet, maar zal ‘m zelf daarna ook niet optijd meer in krijgen (iets met korte tong :+ ). Heb ‘m er maar gewoon alvast uitgehaald.
Ach, had het ook wel weer een beetje gehad. Twijfel nu ook of ik mijn navelpiercing eruit ga laten..

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:25

Dreamy schreef:
Heb zojuist mijn tongpiercing vaarwel gezegd. Heb aankomende week een operatie waardoor ie uit moet, maar zal ‘m zelf daarna ook niet optijd meer in krijgen (iets met korte tong :+ ). Heb ‘m er maar gewoon alvast uitgehaald.
Ach, had het ook wel weer een beetje gehad. Twijfel nu ook of ik mijn navelpiercing eruit ga laten..


Ik heb mede doordat mijn tong en navelpiercing eruit moesten mijn operatie (verstandskiezen trekken met narcose) over laten gaan.. Zijn me toch wel een beetje meer waard en dan maar met gewone verdoving laten trekken. Vind je t niet zonde?

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 01:33

Ik heb m'n navelpiercing al van m'n 14 jaar en toen ik een jaar of 17-18 was heb ik hem er ook even uit gehad. Maar miste 'm dan toch en kon 'm gewoon terug indoen. Ik voelde mij zo naakt zonder. Intussen 28 en ze zit er nog :o

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 09:49

SavannahNx schreef:
Dreamy schreef:
Heb zojuist mijn tongpiercing vaarwel gezegd. Heb aankomende week een operatie waardoor ie uit moet, maar zal ‘m zelf daarna ook niet optijd meer in krijgen (iets met korte tong :+ ). Heb ‘m er maar gewoon alvast uitgehaald.
Ach, had het ook wel weer een beetje gehad. Twijfel nu ook of ik mijn navelpiercing eruit ga laten..


Ik heb mede doordat mijn tong en navelpiercing eruit moesten mijn operatie (verstandskiezen trekken met narcose) over laten gaan.. Zijn me toch wel een beetje meer waard en dan maar met gewone verdoving laten trekken. Vind je t niet zonde?



Ik word 28, merk vaak niet eens meer dat ik hem heb en anderen zien ‘m ook niet. Het heeft z’n tijd wel weer gehad. Navelpiercing groeit niet zo snel meer dicht toch?

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 21:21

Nee, navelpiercing groeit niet zo snel dicht normaal. Ik kon hem na meerdere weken uit er gewoon terug in doen.

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 21:54

Mijn lijf accepteerd geen navelpiercing (stiekum toch een beetje jaloers op jullie :o )
Ik heb echt een hekel aan mijn buik en mijn navelpiercing fleurde de boel nog een beetje op.
Eigenlijk belachelijk om te treuren om zoiets onbenulligs :')
Maar goed, misschien komt er nog een ander alternatief.

Baileysdream

Berichten: 1360
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 01:22

Ilsey schreef:
Hierzo, dit is mijn sproetenpiercingcombi, mijn sproet is wel een beetje opvallender :+

[ Afbeelding ]

Flying_Angel, goed dat het beter gaat!

Hier is de neuspiercing ook de goeie weg op :j

Edit: ohjee die foto komt er gigantisch op, geen idee hoe ik die kleiner moet zetten :(


Geweldig! Mn navelpiercing is nu iets dikker bij het balletje en iets rood.. even in de gaten houden.. heb ook vanavond paardrijles gehad dus misschien wat geirriteerd.

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 22:01

Boh, mijn navelpiercing is een ramp. Heb 'm nu al 1,5 jaar, maar er blijft vocht uit komen. Daarnaast hang ik echt vaak ergens achter, waardoor het weer half uitscheurt. Ondertussen zit de boel scheef en bij het bovenste gaatje zit een bultje :roll:
Kan ik dat ding er gewoon uithalen?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 22:07

Rebel_Jits schreef:
Boh, mijn navelpiercing is een ramp. Heb 'm nu al 1,5 jaar, maar er blijft vocht uit komen. Daarnaast hang ik echt vaak ergens achter, waardoor het weer half uitscheurt. Ondertussen zit de boel scheef en bij het bovenste gaatje zit een bultje :roll:
Kan ik dat ding er gewoon uithalen?


Als je er last van hebt zeker doen. Heb mn onderste navelpiecing er ook uitgehaald. Was hem ook helemaal zat. De bovente is gewoon okee.

TheNovelist

Berichten: 1500
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 23:57

Pffff tonguewebpiercing gaat lekker. Hij deed een week echt super vervelend, helemaal opgezwollen. Nu verder geen last meer van maar aan 1 kant is hij echt super dik! Weet echt niet wat ik er op het moment mee aan moet

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 00:00

TheNovelist schreef:
Pffff tonguewebpiercing gaat lekker. Hij deed een week echt super vervelend, helemaal opgezwollen. Nu verder geen last meer van maar aan 1 kant is hij echt super dik! Weet echt niet wat ik er op het moment mee aan moet


Oeh ik heb wel een tongpiercing maar nog nooit gehoord van tongWEBpiercing ik zocht t even op maar jeetje het ziet er echt pijnlijk uit ik zal hem nooit nemen :+ en dat zegt iemand met een tongpiercing :')

TheNovelist

Berichten: 1500
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 00:15

Hahaha ik heb zelf ook een tongpiercing! Kan wel zeggem dat ik eerder een tongueweb laat zetten, want ze vallen echt heel erg mee! Gewoon een weekje spierpijn daarna maar that's it!

ODonoghue

Berichten: 1516
Geregistreerd: 17-03-14

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 12:35

Nadat mijn helix na een week nog niet verbeterd was ben ik alsnog langs gegaan, hier hebben ze hem er via achter mn oor uitgetrokken (auw) en een nieuwe ingezet met groter bolletje en langer staafje!Afbeelding

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 16:05

Misschien een stomme vraag maar wat is een forward helix? :o

Edit: heb al gegoogled!