No Sugar November

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:58

Tuurlijk! :)
Ik denk dat de meeste ook doorgaan na november!

Morgen ga ik maar weer even streng op suikers letten :roll:

Osianaa
Berichten: 357
Geregistreerd: 08-02-11

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 20:14

Hier even een klote weekend en week denk ik. Mijn vriend en ik gaan uit elkaar en heb best wel veel stress. Ook omdat er ineens een nieuwe woonruimte enzo gezocht moet worden. Straks nog een snelle verhuizing.. Pff ben blij als het achter de rug is.

Maar toch voelde ik mij zoveel beter! Ik ga hier ook zeker mee door. Heb het idee dat ik heel erg afgevallen ben. Voel mij veel lekkerder, heb meer energie, kom beter mijn bed uit.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 20:51

Voor mij ook vanaf morgen weer streng, ben er zeker van dat het echt helpt. Mis ook geen ernergie, dat kan ook komen door veel koffie drinken

miramii

Berichten: 1193
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: In een hutje op de hei

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 23:50

@Osianaa jeetje wat vervelend! Kan me voorstellen dat je hoofd hier nu niet naar staat! Heel veel sterkte!

@Wiskey dat klinkt goed! Merk je verschil? En drink je nu juist meer of minder koffie?

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 23:58

miramii schreef:
@Osianaa jeetje wat vervelend! Kan me voorstellen dat je hoofd hier nu niet naar staat! Heel veel sterkte!

@Wiskey dat klinkt goed! Merk je verschil? En drink je nu juist meer of minder koffie?


Evenveel haha. En altijd zonder suiker, het went. Verschil vooral in kleding haha, ik ben sinds ik begonnen ben in 3 weken bijna 4 kilo afgevallen, zonder extra sporten oid

Pantykous

Berichten: 10487
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 09:56

Mijn weekend was vreselijk met Sinterklaas. Gevuld speculaas, B&J's, oliebollen, pepernoten :') Maar merkte wel dat de helft eigenlijk ook gewoon niet smaakte dus dat is weer een les voor volgende keer.

Wat gaan jullie goed allemaal!

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:49

Ik had een heerlijk weekend met allemaal lekkere dingen, niet eens zoveel suiker, maar wel veel en niet echt gezond. Dusss vandaag de boel weer opgepakt en ach mijn broek zat nog steeds ruimer dus ik ben er blij mee. Ennn ook geen vervelende lichamelijke klachten van het weekend :)

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 00:43

Aiaiai vanavond een paar bananensoesjes gegeten.... ik had wat te vieren en kon het niet laten om ook wat kleine soesjes achterover te slaan. Ze waren heerlijk :). Morgen weer netjes en gewoon heel blij zijn met gewoon een glas water of een rijstwafel :Y)

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:31

Akke_sSpring schreef:
Aiaiai vanavond een paar bananensoesjes gegeten.... ik had wat te vieren en kon het niet laten om ook wat kleine soesjes achterover te slaan. Ze waren heerlijk :). Morgen weer netjes en gewoon heel blij zijn met gewoon een glas water of een rijstwafel :Y)

Ach joh, een keer is niet erg!

Nirvana_

Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-17 13:30

Ik ga wisselend, maar best lekker! Heb nu volkoren koekjes in huis voor als ik echt tussendoor honger heb. Eet nogal onregelmatig :P Voor de rest ben ik vooral veel gaten aan het opvullen met fruit.

Nog maar een week!! Ik kan niet zeggen dat het echt suikerloos gelukt is (vooral een paar feestjes waar ik geen zin heb om moeilijk te doen) maar al met al best tevreden :D

Geloof alleen niet dat afvallen gelukt is := dat is wel weer jammer.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 13:35

Ik heb het idee dat ik wel iets ben afgevallen, maar ik denk dat mijn vriend wel wat meer kwijt is haha.

Maar het was opzich prima te doen, al heb ik wel een paar keer gecheat :+.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:19

Ik ben ook nog steeds bezig. Heb nog geen enkel koekje of snoepje op. Alles afgeslagen of weggegeven. Avondeten heb ik wel gewoon gegeten maar zo gezond mogelijk.
Ik eet wel voldoende, anders krijg ik echt honger. Ben nu 2 kg lichter, dat is mooi meegenomen ;).
In de avond heb ik nog niet echt de behoefte gekregen om chocolade te eten dus dat probeer ik maar zo te houden! Als ik eenmaal begin dan stopt t niet zo vlug.

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:44

Goed bezig meiden!

Ik denk dat er al heel veel winst behaald is door je er bewust van te zijn hoe veel suiker je naar binnen werkt. Het is niet erg imo dat je hier en daar gezondigd hebt.

Hier eet ik ook af en toe suiker, maar zo min mogelijk. Vanavond eet ik lekker een plakje zelfgemaakte cake, ik heb wat te vieren! :D

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 21:46

Zijn er nog mensen bezig? Nog maar 1 dagje en dan is het alweer december!

Osianaa
Berichten: 357
Geregistreerd: 08-02-11

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 23:01

Ja ik! Ik ga in december ook gewoon door. Tijdens de feestdagen ga ik mijzelf er niet druk over lopen maken, maar voor de rest zeker wel! Voel mij super!

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 23:05

Ik ben wel heel bewust met voeding bezig, eet veeeeel minder suikers, maar wel af en toe wat. En dat bevalt me prima, voel me goed, ben 3.5 kilo kwijt. Dus ik ga lekker op deze manier verder! :)

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 23:23

_KellyAV schreef:
Ik ben wel heel bewust met voeding bezig, eet veeeeel minder suikers, maar wel af en toe wat. En dat bevalt me prima, voel me goed, ben 3.5 kilo kwijt. Dus ik ga lekker op deze manier verder! :)

Precies dit!

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 10:44

Jazeker! Ik zat vorige week even in een soort rollercoaster waardoor ik niet zo verstandig heb gegeten. Ik heb mijzelf inmiddels weer wat kunnen herpakken en het gaat nu weer goed. Ik plak December er ook zeker achteraan, gewoon omdat het goed voelt :)

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 10:48

Ik heb een fikse relatiecrisis gehad de laatste weken, waardoor mijn gezonde eetpatroon weer de mist in is gegaan, dus ik ga in december ook lekker verder. Mijn vriend wil dit keer ook meedoen, dus dat gaat ongetwijfeld helpen! :)

Nirvana_

Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-17 11:10

Hier gaat het niet zo best...
Gestresst voor een deadline (afstuderen, studie) en slaap daardoor niet / weinig. Of eten gezond is of niet kan me momenteel ook echt geen zak schelen, als ik maar geen energie hoef te steken in het klaarmaken :')

Ik was van plan aan t eind nog een PB rond te sturen, maar zoals jullie misschien wel kunnen raden staat mijn hoofd er niet helemaal naar... Sorry!

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 11:49

Nirvana_ schreef:
Hier gaat het niet zo best...
Gestresst voor een deadline (afstuderen, studie) en slaap daardoor niet / weinig. Of eten gezond is of niet kan me momenteel ook echt geen zak schelen, als ik maar geen energie hoef te steken in het klaarmaken :')

Ik was van plan aan t eind nog een PB rond te sturen, maar zoals jullie misschien wel kunnen raden staat mijn hoofd er niet helemaal naar... Sorry!


Dat is balen! Wil je het als je je deadline hebt gehaald wel weet oppakken?

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 19:06

_KellyAV schreef:
Ik ben wel heel bewust met voeding bezig, eet veeeeel minder suikers, maar wel af en toe wat. En dat bevalt me prima, voel me goed, ben 3.5 kilo kwijt. Dus ik ga lekker op deze manier verder! :)

Same!
Alleen die 3,5 kilo heb ik niet gehaald haha

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 19:13

Haha, het is bij mij ook niet van alleen de suikers. Ik wil ook echt afvallen, dus let heel goed op wat ik eet.

Vanmiddag brownies gebakken :') heb om mezelf te beschermen het per stukje afzonderlijk in de vriezer gegooid haha. Het is wel echt hemels lekker <3

_suus19_

Berichten: 1721
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: Ter Aar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:13

Wiskey1 schreef:
_KellyAV schreef:
Ik ben wel heel bewust met voeding bezig, eet veeeeel minder suikers, maar wel af en toe wat. En dat bevalt me prima, voel me goed, ben 3.5 kilo kwijt. Dus ik ga lekker op deze manier verder! :)

Precies dit!


Hier ook hetzelfde! Ben 1,7 kilo kwijt. Maar dit alleen door te stoppen met koekjes, frisdrank enz. Maak nu zelf cake zonder suiker etc. En eet gewoon brood ipv koekjes als ontbijt/lunch.
Bevalt me prima en voel me stuk fitter!
Avondeten is nog wel een dingetje. Als dat gezonder wordt vliegen de kilos eraf denk ik. Ik eet nog te vaak makkelijk, pizza, shoarma etc.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:14

Je kan echt super makkelijk gezonde dingen eten!

Gewoon op internet wat dingen zoeken :).