Oenobiol ervaringen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Oenobiol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-17 14:58

Ik kreeg op het werk laatst een korte toelichting over het nieuwe merk Oenobiol. Een merk dat capsules produceert waarvan je mooier word van binnen uit. Dus geen make-up, botox, of zonnebank meer.
Het zijn capsules die ieder zo hun eigen werking hebben: zon, afslanken, haar, vrouw 45+, en huid.
Nu ben ik hier eigenlijk wel erg benieuwd naar. Met name de zon producten. Zij hebben een product genaamd autobronze teint, je schijnt hier dus bruiner van te worden zonder in de zon of onder de spraytan te hoeven *\o/*

De prijzen van de potjes verschillen van 15 tot 35 euro. Een vriendin van mij vertelde me dat je voor resultaat wel 2 potjes (met caps dus) moet opmaken.

Ik wil dit niet zomaar gaan kopen en vroeg me daarom af of iemand ervaring heeft met dit merk? :) Ik had er eerder nog nooit van gehoord maar het klinkt erg veelbelovend. I'm curious. :)

fleurtjeuh
Berichten: 10317
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Oenobiol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:17

Ik heb van een soortgelijk product eens de ingrediënten opgezocht.
Er zat heeeeel veeeel caroteen in, de oranje kleurstof van wortel.
Eigenlijk kleur jd van binnenuit een soort oranje dus :p

Anoniem

Re: Oenobiol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 15:21

Wat betreft de afslankpillen, ik gok dat ik wel weer hoe dat in elkaar zit. Bijna alle 'afslankpillen' hebben een hele hoge dosis cafeïne, waardoor je inderdaad minder honger/snaaitrek krijgt maar waar veel mensen ook hartkloppingen en een opgejaagd gevoel van krijgen. Voor dat geld kan je beter wat meer koffie gaan drinken denk ik.

Bruin worden kan niet van binnen, het heeft namelijk te maken met de hoeveelheid melanine in je huid en dat is deels genetisch bepaald en deels vanuit de omgeving. Je kan niet een pilletje slikken waardoor je huid donkerder wordt. Vaak is het inderdaad een extreem hoge dosis oranje kleurstof waardoor je een lichte oranje tint zou kunnen krijgen, maar in de praktijk zou ik er niet op vertrouwen dat het werkt.

Het tegengaan van de veroudering van je huid is ook bijna onmogelijk van binnen. Je kan je huid elastisch houden en stralender krijgen door meer water te drinken als je daar niet genoeg van drinkt, maar uiteindelijk veroudert je huid sneller door invloeden van buitenaf en kan je je huid dus het beste beschermen door te zorgen dat die factoren geminimaliseerd worden. Dat komt erop neer dat je niet belachelijk lang in de zon moet en de huid van je gezicht goed moet beschermen tegen de zon, ook als het niet per se 100 graden buiten is en de zonkracht 50 is. Dagelijks zonnebrand met een hoge factor dragen kan dus helpen.

Binoche
Berichten: 532
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 21:59

Ik denk niet dat je er bruin van wordt maar dat het veel antioxidanten bevat die je beter beschermen tegen de schadelijke effecten van de zon?