.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Jezelf belonen. Waarmee doe jij dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 16:13

Ik ben zelf helemaal weg van de helaas soms wat duurdere make-up merken, Urbay Decay bijv (en ook Kat Von D vind ik geweldig)
Als ik iets voor mij zwaars/moeilijk overwonnen heb, mag ik van mijzelf 1 product uitkiezen :j
IVM de verzendkosten wacht ik wel meestal tot ik er een stuk of 5 heb en bestel ze dan in één keer :)
Maar het feit dat ik ze dan ga bestellen is genoeg beloning voor mij, en dan nog even extra zodra ze daadwerkelijk binnen komen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 14:05

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Bloemetje75
Berichten: 1989
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Jezelf belonen. Waarmee doe jij dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 14:08

Ik ben dol op mooie/leuke/grappige sokken. Kan mijn dag echt goed maken door een leuk printje aan te doen. Voor mij zouden nieuwe sokken dus een fijne beloning zijn.

Denise_Storm

Berichten: 2372
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Jezelf belonen. Waarmee doe jij dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 14:15

Niet opgeven TS! Jammer van de bekers, maar hee; er staat nog meer op je lijstje! De theepot van Blond staat momenteel veel op marktpaats. (Ik, als Blond fan, houd marktplaats heel goed in de gaten haha).

Ik weet nog een leuke beloning! Misschien niet iets voor op korte termijn, maar misschien een ''jaardoel'': een bezoek aan het Blond café in Amsterdam. Bijvoorbeeld met een vriendin afspreken om 1 oktober 2018 daarheen te gaan! Ze hebben daar heerlijke dingen en als je Blond leuk vindt, is het ook gewoon heel leuk om het te zien. Misschien dat dat het ook makkelijker maakt i.c.m. jouw eetprobleem.