PCOS

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: PCOS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-16 19:54

Ik vind dat ze sowieso vaker iets serieus moeten nemen...

Ik heb zowel Lyme +2 co's (waar ze je al niet serieus in nemen) en nu misch. ook mog PCOS (waar ze je òòk al niet erg serieus in nemen...)

Dus ik word er momenteel even een beetje moedeloos van...

Ik kukel momenteel weer even meer achteruit dan voorruit...

Gelukkig volgende week contact met mijn lymearts, daar ben ik echt blij mee!! Hij kwam ook aanzetten met PCOS, weet er ook meer van etc.

Balou_k

Berichten: 14062
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 21:14

Balou_k schreef:
Secricible, het klopt wat jij zegt:
Insulineresistentie, schildklierproblemen, verhoogd stress hormoon..

Mijn PCOS komt nergens vandaan lijkt wel, mijn stress hormoon is perfect, mijn suiker is goed en mijn schildklier is ook goed. (Heb ook geen overgewicht)
Als ik de resultaten van de bloedonderzoeken mag geloven.

Mijn moeder heeft wel schildklier problemen en PCOS. (ondertussen geen baarmoeder meer)

Ik zit nu in de derde ronde clomid, 150mg daar 50 en 100mg clomid niks deden. Als er hierdoor geen eitje gaan groeien volgt er een kijkoperatie en daarna zal er verder worden gegaan met hormooninjecties.

Fijn om toch wat positieve verhalen te lezen over zwangerschappen in combinatie met PCOS.


Even een update:

21 december aanstaande wordt ik geopereerd, hierbij gaan ze eicellen weg branden zodat de communicatie beter zal verlopen.

De 150mg aan clomid bracht ook geen enkele verandering teweeg.

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: PCOS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-16 21:52

@Balou_k

Jeetje wat een gedoe :( Ik hoop dat, dat aanslaat!! Alvast sterkte en succes met de operatie!

secricible

Berichten: 25697
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 21:50

Balou, ik was benieuwd hoe het met je is nu!

Ik had de laatste keer een cyclus van ruim 35dagen, waar ik echt heel blij mee was. Ik eet flink nu, wat te merken is aan mijn gewicht maar het komt mijn hormonen ten goede. Vanaf januari wil ik proberen om mijn eten iets te verlagen, hopelijk blijft mijn hormonen normaal doen dan :+

Balou_k

Berichten: 14062
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: PCOS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:06

Ik ben afgelopen week geopereerd, 21 januari moet ik op controle dus eens zien hoe het er dan uit ziet. :)

Operatie is veel mee gevallen, heb gewoon kunnen genieten van de feestdagen. Werken viel wel tegen, dus toch terug maar even thuis. Ik wou even iets te snel te veel.

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 06:02

Balou_k schreef:
Ik ben afgelopen week geopereerd, 21 januari moet ik op controle dus eens zien hoe het er dan uit ziet. :)

Operatie is veel mee gevallen, heb gewoon kunnen genieten van de feestdagen. Werken viel wel tegen, dus toch terug maar even thuis. Ik wou even iets te snel te veel.


Goed om te horen :D hopelijk is het geslaagd!!