Mudmasters voorbereiding, wat is een goeie app?

Moderators: Mjetterd, Sica, Dani, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kiichi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 19:06

Ik gebruik ook die 5K runner app, maar dan de extensie die opbouwt tot 10K. Ik heb vele apps geprobeerd en vind deze de fijnste. Evy had vroeger muziek er standaard onder zitten, met deze kan je je eigen muziek gebruiken. (misschien dat dat met Evy nu ook kan, geen idee).

Voor de obstakels weet ik niet wat je het best kunt gebruiken, geen idee welke spieren je nodig hebt en hoeveel kracht de oefeningen kosten.

Succes iig.

Oh: 5K heeft een gratis proefversie met 3 trainingen of zoiets. Dus je kan hem altijd eens proberen :) Daarna moet je hem evt. kopen.

Dressuur B+12 / L1+11 / L2

Kiichi

Re: Mudmasters voorbereiding, wat is een goeie app?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:20

Ik vind de 5K app erg leuk, ondanks dat hardlopen ook niet mijn favoriete bezigheid is. Het bouwt zo traag op, dat je alweer mag wandelen voordat je het door hebt. Conditioneel gaat het je zo gemakkelijk af, en daardoor blijft het leuk. Het programma duurt 8 weken, dus anderzijds ben je er ook best snel doorheen.

Dressuur B+12 / L1+11 / L2

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie