Spannend! Hoop dat mn moeder en ik ingeloot worden dit jaar.
AfricanLady
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-16 22:46
Het is nog heel even wachten in spanning, vrijdag is de uitslag. Ik ga voor jullie duimen.
Hebben jullie dit weekend ook heerlijk genoten van het weer. Ik heb gisteren ruim 25 km gelopen in Drenthe het was een prachtige tocht. Waarbij er ineens Schotse hooglanders voor je op het pad stonden Ik heb echt nog nooit zo genoten van de natuur als gisteren. Mooiste tocht tot nu toe.
maylotje
Geplaatst: 08-04-16 21:46
Weten jullie al of je ingeloot bent of niet?
Edit: Ik wel maar mn moeder heeft nog geen bericht. Maar ik mag hem dus lopen! Rete gaaf maar oei nu moet ik wel meer gaan trainen was nogal lui de laatste tijd.
Dat is voor mij gelukkig geen probleem. Nijmegen is echt mijn hometown stad en ben er dagelijks. Woon er zelf 9km van vandaan en mijn vriend woont in Nijmegen dus dat moet lukken.
Als je niks kun vinden kan je altijd bij mij slapen
Ik vind het een heel leuk idee! Ik ga alleen pas de maandag heen, verder heb ik echt geen idee wat ikkan verwachten. Vind het ergens eigenlijk ook best spannend.
Jammer maar kan vast wel ergens een plekje vinden.
fohadie
Geplaatst: 10-04-16 12:55
Ik kom weer evene binnenvallen, zie het topic van 2016 nu pas. Een ieder van harte met het inloten, spannend lijkt me dat toch elke keer. Ik heb nog nooit hoeven loten en ga dit jaar voor mijn nr 9.
Mochten er nog mensen een slaapplaats zoeken en het geen probleem vinden om op een slaapzaal te slapen kan ik Blaren voor Afrika aanradeb! Erg leuke groep, incl verzorging zowel langs de route als op de " thuisbasis". Geen rijen voor blaren prikken/maseren en genoeg steun onderweg. Kost 215,00euro van zondag t/m zaterdag incl. alles. www.blarenvoorafrika.nl
Ik heb hier mijn eerste twee vierdaagses mee gelopen tot ik een nog mooiere aanbieding kreeg. Sinsdien slaap ik ieder jaar in het huisvan een bijstandsmoeder die op vakantie gaat met haar twee kinderen van het geld wat ik haar betaal voor het huis.
we kunnen ook de maandag afspreken hoor Zelf ben ik er zondag al. Lekker op mijn gemak alles bekijken en pluspakket en bandje enzo ophalen Vorige keer zoveel gezien maar niet alles
Zie dat je in Friesland woont? Zin om keer samen te lopen?
L0veMyHorse
Geplaatst: 11-04-16 20:22
Leuk leuk, ik kom gezellig meekletsen!
Ik word in juli 16 en loop dit jaar voor het 5e jaar op rij mee. Ik hoefde dus niet te loten, ideaal! Mijn vader is militair, daar schrijven veel minder mensen individueel in dus de loting was niet heel spannend. Ik loop al 4 jaar lang met mijn vader met veel plezier Eerste 3 jaar heb ik 30 km gelopen, vorig jaar en dit jaar loop ik de 40 km. (Mijn vader loopt dit jaar voor het eerst individueel mee, dit betekent dat hij gewoon via de wedren mag starten wat voorgaande jaren niet mocht.)
Afgelopen zaterdag zijn we begonnen met trainen, door een dubbele hernia in de rug van mijn vader moeten we dit jaar echt trainen voor de bepakking. Vorige jaren hebben wij nauwelijks tot niet getraind, voor mij was dit geen probleem maar mijn vader kreeg het vorig jaar toch zwaarder.
Ohja: even heel trots vertellen, afgelopen 4 jaar niet een blaar gehad! Echt ideaal
Ik woon trouwens in Wijchen, 5 minuten rijden naar Nijmegen dus worden altijd afgezet door mijn moeder wat echt ideaal is! Lekker thuis slapen en geen gedoe met het ov
AfricanLady
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-16 21:13
Veseosunce schreef:
Lijkt me leuk AF!
Zie dat je in Friesland woont? Zin om keer samen te lopen?
Ja lijkt mij leuk ik woon in Harlingen
@L0veMyHorse welkom heb jij mazzel kwaliteit loten haha. Die hernia werkt helaas niet mee hopelijk redden jullie het dit jaar ook. Ik heb de eerste keer ook helemaal geen blaren gehad. Nog nooit trouwens zelfs tijdens de trainingen. Ideaal zo dichtbij wonen. Ik logeer in de steeg bij la cubanita in Nijmegen dus echt een paar 100 meter van de start. Ideaal na de finish langs de massage mijn nummer halen dan naar het huis douchen en dan weer terug
Vandaag een wandeling van 20 km erop zitten. Het begint er weer wat op te lijken.
AfricanLady
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-16 17:52
Super Ik loop dagelijks minimaal 10km en ben in het weekend steeds actiever. Komende zondag is er helaas een wandeltocht afgelast dus zelf maar even een blokje om.
Afgelopen zaterdag had ik er 30 op zitten. En heb nog nooit zo makkelijke 30 kilometer gelopen. Ik had nergens last van.
Sommige trainen helemaal niet. Ik heb dit jaar al veel minder gelopen dan in 2014 puur omdat ik minder tijd heb. Dus ik maak me soms best zorgen of ik het wel red. Gelukkig heb ik een geweldige wandelpartner dan dus dat helpt.zeker
Ik heb helaas geen wandelmaatje en begin eigenlijk net weer een beetje met trainen. Had niet verwacht dat ik ingeloot werd en wat hectische weken achter de rug met mn stage enzo.
Mocht iemand rond Den haag af en toe samen willen trainen hoor ik het graag!