omdat ik het soms moeilijk heb kindje te combineren met werken, huishouden en een verbouwing zoek ik handige tips

de zorg voor mijn paarden (3) op een weide lukt nog wel, maar extra tijd voor een wandeling of een lesje meepikken lukt me vaak niet. Mijn kindje is 22 maanden en ik kan hem nog niet meenemen naar de paarden omdat ze gewoon op de weide staan.
Ik weet dat er mensen zijn met nog meer kinderen die ook rijden dus het moet zeker kunnen.
Ik heb een hele handige truc door zoonlief in de kruiwagen te deponeren en zo kan ik bv makkelijk water geven of paaltjes verzetten maar langer dan een kwartiertje tot een half uurtje kan dat niet.
zijn hier mama's die soms ook gefrustreerd zijn omdat er gewoon geen extra tijd meer is voor de paarden?
spuug hier je gal !
Of heb je handige tips in time-management of kinder-bezighoud-therapieën terwijl jij naar de paarden gaat, zet ze dan hier neer, ik hoor het graag!
Nog snel even zeggen dat kindje achterlaten bij de papa geen optie is, manlief werkt elke dag tot 18.30u. Enkel de zondag hebben we een volledige dag samen tijd.
ps als het topic fout staat, verplaats deze gerust.