Pink gebroken en nu?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Pink gebroken en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 16:56

Hooi!

Ik heb vrijdag heel erg slim mijn pink gebroken met springen :D
Moet zeker 1,5 maand in het gips.
Dus mijn nachtmerrie kwam uit... Pony kamp waar ik al zeker 7 maanden naar uit keek kan volgende week niet door gaan...
Naja het is niet het erste van de wereld maar ik kan nu niet zwemmen, paardrijden of sporten.

Dus hierbij mijn vraag, hebben jullie nog tips wat ik kan doen in de vakantie?

Groetjes!!

maj0

Berichten: 6590
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: Pink gebroken en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:00

Lekker in de zon zitten mocht ie er eindelijk zijn haha. Boek lezen. Paardjes knuffelen.

senna21

Berichten: 11859
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:00

Kun je werkelijk niet naar het kamp? Te voet is er ook genoeg te beleven. En je wordt snel handig om dingen met één hand te doen.

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:01

Ben je rechts of links? Kleuren voor volwassenen raad ik aan! Ik vind het erg leuk!

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:01

senna21 schreef:
Kun je werkelijk niet naar het kamp? Te voet is er ook genoeg te beleven. En je wordt snel handig om dingen met één hand te doen.


Het lijkt mij niet verstandig om met één arm gegipst naar een pony(kamp) te gaan. ;)

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 17:02

senna21 schreef:
Kun je werkelijk niet naar het kamp? Te voet is er ook genoeg te beleven. En je wordt snel handig om dingen met één hand te doen.


Zei ik ook al tegen mijn moeder maar daar wil ze niet zoveel geld voor betalen :'(

lucifertje

Berichten: 5609
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:04

Sinds wanneer wordt een pink gegipst? Vraag anders eerst voor een spalk of tape. Dan ben je veel mobieler. Zwemmen kan best met een afsluitbare zak erom. Kan je kopen bij een zorgwinkel. Verder gewoon lekker gaan op ponykamp, je kan meer dan dat je denkt alleen een beetje op letten dat je hem niet stoot.

Ik heb zelf mijn middelvinger gebrokem gehad. Deze is gespalkt en heeft een week of 4 geduurd voordat het geheeld was.

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 17:06

Oh volgende week krijg ik nieuw gips, als het zwemgips is kan ik gewoon zwemmen *\o/*

Tazzey
Berichten: 9504
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Pink gebroken en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:07

Ik heb zwemmersgips aan laten brengen dus kon ik gewoon zwemmen.

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 17:08

lucifertje schreef:
Sinds wanneer wordt een pink gegipst? Vraag anders eerst voor een spalk of tape. Dan ben je veel mobieler. Zwemmen kan best met een afsluitbare zak erom. Kan je kopen bij een zorgwinkel. Verder gewoon lekker gaan op ponykamp, je kan meer dan dat je denkt alleen een beetje op letten dat je hem niet stoot.

Ik heb zelf mijn middelvinger gebrokem gehad. Deze is gespalkt en heeft een week of 4 geduurd voordat het geheeld was.


Hij is op 2 plekken gebroken bij de aansluiting van het kootje zeg maar v erder heb ik niet zoveel verstand van die dingen :D maar mijn moeder wil niet zoveel geld voor betalen wat ik wel begrijp maar vrijdag hebben we meer Zekerheid

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 18:07

Tazzey schreef:
Ik heb zwemmersgips aan laten brengen dus kon ik gewoon zwemmen.


Jaa dat had ik 6 jaar geleden ook hopelijk krijg ik dat vrijdag :)