[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:16

Anders moet je gewoon een keer langsgaan, op de site waren ook niet altijd dingen die mij aanspraken :D

_Dressage

Berichten: 721
Geregistreerd: 13-01-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 19:32

Nee is ook zo. Kan ik best eens doen idd!

Wie had nu pas die tattoo door Thomas Goossens laten zetten?

Dapnik

Berichten: 3227
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: Julianadorp [NH]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 23:40

Hij staat! *\o/*

Afbeelding

Deed wel goed zeer zeg.

Selina

Berichten: 14291
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 23:44

Iemand hier die strakker dan schetsen dan ik? x)
Die mijn idee wat mooier kan vormgeven?
Met een beetje geluk heb ik binnenkort een baantje en heb ik dus ook het geld.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 00:10

Wauw. Mooi! Waar staat hij voor dapnik?

cruesli

Berichten: 2026
Geregistreerd: 20-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 01:21

_Dressage schreef:
Nee is ook zo. Kan ik best eens doen idd!

Wie had nu pas die tattoo door Thomas Goossens laten zetten?



Ik!

_Dressage

Berichten: 721
Geregistreerd: 13-01-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 09:05

@ cruesli, was benieuwd of hij alleen in Eindhoven tatoeƫrt, maar had al een mail terug van hem! Helaas alleen Eindhoven

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 09:28

Mooi Dapnik!

Dapnik

Berichten: 3227
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: Julianadorp [NH]

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:37

Een uil staat voor intelligentie en wijsheid, een envelope omdat ik met Harry Potter ben opgegroeid en ik nog steeds van de boeken en de films kan genieten.

Mars

Berichten: 33263
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:57

Gave tattoo Dapnik!

Yeeh morgen gaan mijn vriend en ik ook beiden onder de naald. Heb er zin in :D

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:02

Mooi Dapnik!! :) Pfoei ik ben gisteren ook geweest, tattoo is heel erg gaaf geworden, moet wel wennen aan het feit dat hij op mn arm staat (zie hem steeds onbewust) maar ben er heel blij mee!! :D Qua pijn viel het me mee, alleen sommige stukjes waren pijnlijk. Mijn pezen liggen vrij dicht onder de huid en dat was wat minder prettig. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:04

Ik ben trouwens best veel bezig met trouwen en voor ik mijn vriend leerde kennen was ik ook heel erg tegen tattoo's voor elkaar en trouwringtatoeages en weet ik het wat. Maar nu begin ik daar toch wat serieuzer over na te denken aangezien ik helemaal niks met sieraden heb. Ik heb totaal niet de behoefte aan een trouwring en doet me helemaal niks. Ik zou geen trouwringtatoo willen omdat dit gewoon niet lang mooi blijft maar wellicht een ander gezamenlijk teken. Geen idee hoe mijn vriend erover denkt hoor haha.

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:11

Je bedoelt dan een tattoo voor jullie samen, ergens op het lichaam Joolien? :)

Mars

Berichten: 33263
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:14

Faelivrin schreef:
Mooi Dapnik!! :) Pfoei ik ben gisteren ook geweest, tattoo is heel erg gaaf geworden, moet wel wennen aan het feit dat hij op mn arm staat (zie hem steeds onbewust) maar ben er heel blij mee!! :D Qua pijn viel het me mee, alleen sommige stukjes waren pijnlijk. Mijn pezen liggen vrij dicht onder de huid en dat was wat minder prettig. :P


Geloof best dat arm vrij pijnlijk is idd, heb je een foto van je nieuwe aanwinst?

Ooh ik ben trouwens stom geweest :oo
Ik had een goedkope bandeautop willen scoren voor morgen, tattoo zit nl op mn schouderblad. Maar ik ben het helemaal vergeten... Iemand enig idee waar ik midden in de winter een bandeautop kan kopen? *voelt zich blond*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:16

Faelivrin schreef:
Je bedoelt dan een tattoo voor jullie samen, ergens op het lichaam Joolien? :)

Ja, een klein symbool, wel bij voorkeur rond de hand.

smurffie

Berichten: 11127
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:36

Mars schreef:
Faelivrin schreef:
Mooi Dapnik!! :) Pfoei ik ben gisteren ook geweest, tattoo is heel erg gaaf geworden, moet wel wennen aan het feit dat hij op mn arm staat (zie hem steeds onbewust) maar ben er heel blij mee!! :D Qua pijn viel het me mee, alleen sommige stukjes waren pijnlijk. Mijn pezen liggen vrij dicht onder de huid en dat was wat minder prettig. :P


Geloof best dat arm vrij pijnlijk is idd, heb je een foto van je nieuwe aanwinst?

Ooh ik ben trouwens stom geweest :o
Ik had een goedkope bandeautop willen scoren voor morgen, tattoo zit nl op mn schouderblad. Maar ik ben het helemaal vergeten... Iemand enig idee waar ik midden in de winter een bandeautop kan kopen? *voelt zich blond*

Misschien vind je het een raar idee, maar zo'n strak rokje anders gebruiken ervoor? Die hebben ze voor een paar euro bij de action

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:55

Idd! En anders ook vast wel bij H&M bv.

Mijn watercolour ontwerp is binnen! Oogopslag is echt precies mijn paard, zo gaaf!! Alleen nog paar aanpassingen wb kleur en mag wat abstracter of kunstzinniger van mij :) Als ik het definitieve ontwerp heb laat ik 'm wel even zien natuurlijk :D

Ohja en waar staan iedereen's uiltjes voor eigenlijk? Aangezien ik ze best vaak langs zie komen..
Ik had er niks mee maar bedacht me ineens dat ik het best mooi zou vinden als teken van 'wijsheid' of het brengen van wijsheid oid.. Soort gelukstekentje oid.

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:45

Ja hoor, ik heb wel een foto :)

http://i1364.photobucket.com/albums/r73 ... 03b439.jpg

Met nog een kanttekening; ik heb bewust gekozen voor niet hele strakke lijnen, het hoefde van mij niet compleet symetrisch of kaarsrecht, daar een sneeuwvlok dit voor mij ook niet is. Dus hij is niet compleet gelijk overal :) Het lichte moet overnieuw zeer waarschijnlijk, ik bloedde dusdanig dat ze niet alles goed heeft kunnen zien tijdens tattoeeren. :o

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:49

Mooi! Maar ben wel benieuwd hoe het er over een paar maanden of paar jaar uitziet, met al die hele lichte kleurtjes en wit :j En waarom een sneeuwvlok als ik vragen mag?

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:08

Ik ook Rianne :) Zij zei uit ervaring dat er veel wel oke blijven ook met de lichte kleuren, maar ik ben ook benieuwd. Ook hoe hij er over een week of 2 uit ziet haha! Sneeuwvlok heeft meerdere betekenissen, staat voor een rumoerig jaar welke ik voor mezelf nu heb afgesloten, daarnaast voor nieuw begin (sneeuw staat voor mij voor 'nieuw', daarnaast staat hij voor mijn beste vriendje mijn Husky (poolhond & heeft penning van sneeuwvlok) en het zijn 6 'uitsteeksels/takken' die staan voor mijn familie :) En daarnaast beeld het voor mij ook Noorwegen uit; ik verbind op 1 of andere manier Noorwegen met een (deze) sneeuwvlok :o En ik ben gewoon fan van sneeuwvlokken :D

Sim0ne

Berichten: 3454
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Zuidplas. Paarden op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:09

Die sneeuwvlok vind ik erg gaaf geworden, super sprekende kleuren!

xShellie
Berichten: 1416
Geregistreerd: 01-10-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:30

Joolien schreef:
Ik ben trouwens best veel bezig met trouwen en voor ik mijn vriend leerde kennen was ik ook heel erg tegen tattoo's voor elkaar en trouwringtatoeages en weet ik het wat. Maar nu begin ik daar toch wat serieuzer over na te denken aangezien ik helemaal niks met sieraden heb. Ik heb totaal niet de behoefte aan een trouwring en doet me helemaal niks. Ik zou geen trouwringtatoo willen omdat dit gewoon niet lang mooi blijft maar wellicht een ander gezamenlijk teken. Geen idee hoe mijn vriend erover denkt hoor haha.


Ik snap het idee, maar ik persoonlijk zou het nooit doen. Mijn ouders hebben dat ook gedaan en zijn na 27 jaar gescheiden. Mijn moeder wil die van haar nu weg laten laseren, maar dat gaat ook niet zo makkelijk...

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:31

Dapnik schreef:
Een uil staat voor intelligentie en wijsheid, een envelope omdat ik met Harry Potter ben opgegroeid en ik nog steeds van de boeken en de films kan genieten.

Leuk, nog iemand met een Harry Potter tattoo! :D Ik moest er ook meten aan denken toen ik die envelop zag. Mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:26

YouthReiner schreef:
Joolien schreef:
Ik ben trouwens best veel bezig met trouwen en voor ik mijn vriend leerde kennen was ik ook heel erg tegen tattoo's voor elkaar en trouwringtatoeages en weet ik het wat. Maar nu begin ik daar toch wat serieuzer over na te denken aangezien ik helemaal niks met sieraden heb. Ik heb totaal niet de behoefte aan een trouwring en doet me helemaal niks. Ik zou geen trouwringtatoo willen omdat dit gewoon niet lang mooi blijft maar wellicht een ander gezamenlijk teken. Geen idee hoe mijn vriend erover denkt hoor haha.


Ik snap het idee, maar ik persoonlijk zou het nooit doen. Mijn ouders hebben dat ook gedaan en zijn na 27 jaar gescheiden. Mijn moeder wil die van haar nu weg laten laseren, maar dat gaat ook niet zo makkelijk...

Ja ik kan me dus niet voorstellen dat we ooit uit elkaar gaan, maar goed dat dachten jouw ouders waarschijnlijk ook niet toendertijd ;) En ik zit dan ook te denken dat sowieso de tijd die ik met hem meemaak een waardevolle herinnering is. Maar daar kun je in een scheiding ook heel anders over gaan denken neem ik aan.

Dapnik

Berichten: 3227
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: Julianadorp [NH]

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:33

Yasmine schreef:
Dapnik schreef:
Een uil staat voor intelligentie en wijsheid, een envelope omdat ik met Harry Potter ben opgegroeid en ik nog steeds van de boeken en de films kan genieten.

Leuk, nog iemand met een Harry Potter tattoo! :D Ik moest er ook meten aan denken toen ik die envelop zag. Mooi!

:D je ziet het nog niet maar envelop heeft een paarse wax zegel.