[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 09:41

Gaaf! Ik ben volgende week aan de beurt..zit nu al te stuiteren..

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:31

Yasmine schreef:
Deze vind ik lief <3

[ Afbeelding ]

Die is leuk! :D

Squawk, ga je nog steeds voor de kersenbloesem? (ik heb even gespiekt tussen je berichten :o )

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:43

Yes! Ik krijg zondag of maandag de schets dus ik ben heeeeel benieuwd. Heb een hele tijd terug een paar plaatjes afgegeven en aangegeven wat ik graag wil dus ben heel nieuwgierig wat ervan gemaakt wordt.

Doubtless

Berichten: 8482
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:58

Spannend Squawk!

Ik mag vrijdag weer :):)
Gisteren braaf Bepanthen gehaald & heb tape en plastic zakjes ingepakt, dus ik ben er klaar voor :))

ZusJacobs schreef:
Morgen ben ik aan de beurt! Zin in!!!


*\o/* Ben benieuwd naar de foto's!

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 11:23

Wat spannend allemaal voor jullie haha, ik zelf ben er redelijk nuchter onder (tot zover dus... ;) )

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 11:24

Leuk! Ik vind het echt leuke bloemetjes, ben benieuwd hoe die er uit zien als tattoo!

Kana

Berichten: 9056
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 11:33

Zijn er hier mensen met een ouroboros als tattoo? Ik heb dit al een tijdje als idee in mijn hoofd, mij lijkt een hele strakke simpele versie ervan wel wat. Maar ik zoek al weken naar inspiratie maar ik vind alleen hele lelijke. :=

Dit vind ik heel mooi:
http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... 190e7b.jpg
Maar het hele slang idee is dan wel weg.

Iemand toevallig een Ouroboros?

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 12:05

Ik moest googelen wat het is, dus nee, ken het niet. Maar vind de symboliek wel mooi, 'kringloop van het leven' zeg maar. Wel lastig idd om daar een echt mooie van te vinden

Deze vind ik wel wat hebben
Afbeelding

keltisch
Afbeelding

maori (te groot dus even als link
http://mondotatuaggio.com/wp-content/up ... tattoo.jpg

Je ziet veel tribal versies en jawel... hoe origineel... als infinity-teken.

Deze ring vond ik wel mooi, misschien kun je zoiets als basis voor een ontwerp gebruiken.
http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2013/ ... 62lzsn.jpg

Yv_
Berichten: 19118
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 12:25

Keltische vind ik erg mooi :j. Nu ben ik ook beetje bevooroordeeld, ik krijg ook een keltisch teken :D.
Ring vind ik ook erg mooi, ben benieuwd hoe die uitgetekend zou worden!

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 12:35

Ik vind ook de ring erg mooi; mooi teken zo! Nog nooit van gehoord of gezien :)

Mellanca
Berichten: 686
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Koersel, BE

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 12:43

Ik lees al n hele tijd mee, en moet toch zeggen... Wat een gave dingen komen hier voorbij!
Straks ga ik mn nieuwe tattoo bespreken... Ben benieuwd :)

purple

Berichten: 2139
Geregistreerd: 17-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 13:27

Ik zou graag een uilenveer willen laten zetten, maar ik weet nog niet waar ik dat wil laten doen en op welke plek. Mijn vorige (datum in Romeinse cijfers) heb ik bij Sparta in Hoorn laten zetten, maar ik weet niet of hij ook een realistische veer kan plaatsen (site staat niet veel vergelijkbaars). En mijn stalgenootje vond deze wel mooi: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Bij wie zouden we het beste terecht kunnen? :)

@Mb_foto, wat heb je in je hoofd voor nieuws en wat heb je al?

Die ring is inderdaad mooi!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:03

purple schreef:
Ik zou graag een uilenveer willen laten zetten, maar ik weet nog niet waar ik dat wil laten doen en op welke plek. Mijn vorige (datum in Romeinse cijfers) heb ik bij Sparta in Hoorn laten zetten, maar ik weet niet of hij ook een realistische veer kan plaatsen (site staat niet veel vergelijkbaars). En mijn stalgenootje vond deze wel mooi: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Bij wie zouden we het beste terecht kunnen? :)

@Mb_foto, wat heb je in je hoofd voor nieuws en wat heb je al?

Die ring is inderdaad mooi!!

Mijn persoonlijke voorkeuren zijn Vincent van Dorrestein of Sailors and crooks. Beide op fb te vinden.

bantu

Berichten: 570
Geregistreerd: 02-01-06

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:11

Wauw wat ook een mooie dingen bij Sailors and crooks!!

purple

Berichten: 2139
Geregistreerd: 17-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:30

Joolien schreef:
purple schreef:
Ik zou graag een uilenveer willen laten zetten, maar ik weet nog niet waar ik dat wil laten doen en op welke plek. Mijn vorige (datum in Romeinse cijfers) heb ik bij Sparta in Hoorn laten zetten, maar ik weet niet of hij ook een realistische veer kan plaatsen (site staat niet veel vergelijkbaars). En mijn stalgenootje vond deze wel mooi: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Bij wie zouden we het beste terecht kunnen? :)

@Mb_foto, wat heb je in je hoofd voor nieuws en wat heb je al?

Die ring is inderdaad mooi!!

Mijn persoonlijke voorkeuren zijn Vincent van Dorrestein of Sailors and crooks. Beide op fb te vinden.


Ohja, ik snap wat je bedoelt! Alleen wel een beetje ver weg :+ Moeten we er gewoon een gezellig uitstapje van maken :o

Mellanca
Berichten: 686
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Koersel, BE

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:07

Ik heb al een heeeele tijd (voor de hype) vogels op mn bovenrug/schouder.
Nu wil ik graag op men voet rozen/bloemen laten zetten. Heb het al wat uitgewerkt, zal dat straks erop proberen te zetten. En op mn vinger een symbool voor mn ouders en zusje.

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:20

Na altijd gezegd te hebben dat ik niet aan een tattoo begin wil er toch 1. Veel getwijfeld wat en uiteindelijk is er wat ontworpen door een vriendin. Er zit echt een verhaal achter. Wil hem voorlopig nog niet laten zetten, maar wel hier meelezen over de ervaringen zodat ik me ook een beetje kan voorbereiden.

Hebben jullie nog tips over een goede tattooshop waar de service en kwaliteit ook echt goed is.regio Utrecht (030)? :)

ZusJacobs

Berichten: 8530
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Nederland en Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:41

Afbeelding

Tadaaa! Begin viel reuze mee, richting schouder (waar er minder spek op het bot zit) deed het wel meer pijn maar het valt mij echt 1000x mee! Kreeg meer last van mijn benen, die moeten bewegen haha..

Beetje k*t kwaliteit foto maar hij is precies geworden zoals ik wilde :)

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:50

Prachtig! De kleur ook :j

ZusJacobs

Berichten: 8530
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Nederland en Duitsland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:04

Het is wat bruinrood achtig, net henna wat ik dus ook wilde! Ging eerst voor zwart maar was bang dat het dan wat streng zou zijn, gelukkig kwam hij zelf met deze kleur aanzetten! Ik ben er blij mee :D

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:04

Bijzonder ontwerp, mooi hoor!
Fijn dat t helemaal is geworden wat je graag wilde :j

Ivonka

Berichten: 4948
Geregistreerd: 11-12-05
Woonplaats: Malden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:07

Hij is mooi!!

ZusJacobs

Berichten: 8530
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Nederland en Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:08

Met een beetje fantasie (al vind ik dat hij het netjes heeft gedaan, iemand die het niet weet zou het niet zien maar als ik het zeg dan denk ik wel) zie je er Noord Amerika in :)

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:11

PINK schreef:
Na altijd gezegd te hebben dat ik niet aan een tattoo begin wil er toch 1. Veel getwijfeld wat en uiteindelijk is er wat ontworpen door een vriendin. Er zit echt een verhaal achter. Wil hem voorlopig nog niet laten zetten, maar wel hier meelezen over de ervaringen zodat ik me ook een beetje kan voorbereiden.

Hebben jullie nog tips over een goede tattooshop waar de service en kwaliteit ook echt goed is.regio Utrecht (030)? :)


In ijsselstein zit er 1 waar veel mensen wel tevreden over zijn, ik echter voel me nergens op mijn gemak in Utrecht en vertrek vrijwel altijd dus naar Weert :')

ZusJacobs ik vind het ontwerp erg mooi! alleen zelf ben ik groot voorstander van zwart :D en dat had je ook zeker niet misstaan hoor :D

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:30

ZusJacobs schreef:
Het is wat bruinrood achtig, net henna wat ik dus ook wilde! Ging eerst voor zwart maar was bang dat het dan wat streng zou zijn, gelukkig kwam hij zelf met deze kleur aanzetten! Ik ben er blij mee :D

Ik vind henna ook prachtig dus snap goed dat je voor deze kleur bent gegaan :j Past ook perfect bij je henna ontwerp!
Ben benieuwd hoe de kleur is als hij geheeld is en hoe hij zich houdt, misschien vervaagt het eerder?