[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cruesli

Berichten: 2026
Geregistreerd: 20-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 18:58

_Mondy_ schreef:
Cruesli wauw wat een gave zeg !!!! Thomas is echt een kunstenaar wat dat betreft :j
Mijn laatste die ik in december gezet heb heeft hij ook gemaakt, echt zo gaaf !

http://i43.tinypic.com/2qn18w7.jpg

Heeft er hier iemand wel eens een fotoshoot gedaan met als thema de tatto('s) ?


Thanx, ben er ook zó blij mee!
Die van jou is ook prachtig!

Thomas is echt een vakman indd, mijn ontwerp had hij ook zo klaar en heb hem de vrije hand gegeven qua schaduwen/wel niet inkleuren (vroeg hij eerst aan mij hoe ik m wilde) en oooo wat vind ik m mooi geworden!

NatassJa

Berichten: 7492
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Flakkee

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 23:04

Gaaf Joolien! Is dat die shoot die je toen met dat schaakstuk ging doen?

Ben eigenlijk wel benieuwd naar het resultaat!

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 23:06

Ja, ik zal jullie even pben :)

Sall

Berichten: 6713
Geregistreerd: 20-05-03

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 23:19

Super cool!! _/-\o_


Vandaag (eindelijk) de foto's vd bloemen vd crematie v mijn moeder uitgezocht
Ik ga daar zeker wat van gebruiken in mijn tattoo ontwerp
Zelfs mijn jongste zei spontaan: oh mam die moet je gebruiken in je tattoo! <3

ZusJacobs

Berichten: 8530
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Nederland en Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 23:38

Joolien schreef:
Ja, ik zal jullie even pben :)

Ik ben nu ook wel nieuwsgierig!

Doubtless

Berichten: 8482
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 10:24

Ik ook :D

Rhyddid

Berichten: 1950
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 10:57

Ik eigenlijk ook wel ;)

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 12:05

xMyrth schreef:
Dewirox: Je hebt veel Griekse vrienden, dus wil je een latijnse tekst? Die link leg ik nog niet helemaal :)

horsees; wat anderen ook al zeggen. ik weet niet hoe erg je littekens zichtbaar zijn. Anders even overleggen met een goede tattoo-artiest.

Squawk; mag ik vragen welke zalf jij gebruikt hebt? ik heb ook een heel lelijk litteken op mijn arm. ik heb zalf van het kruidvatmerk gebruikt, maar dat werkt voor geen meter...


Van Biodermal. Die van de Kruidvat zelf werkt inderdaad niet zo best. Niet te zuinig smeren. Kost wat meer maar heeft bij mij echt gewerkt.

Doubtless

Berichten: 8482
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 13:13

Welke creme of zalf hebben jullie gebruikt na het laten zetten? Ik wil graag iets meenemen uit Nederland, dan hoef ik het cyrillische alfabet niet te ontcijferen :Y) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 13:15

Doubtless schreef:
Welke creme of zalf hebben jullie gebruikt na het laten zetten? Ik wil graag iets meenemen uit Nederland, dan hoef ik het cyrillische alfabet niet te ontcijferen :Y) .

Bepanthen voor baby's :)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 13:17

bepanthen! :-) Heerlijk spul! En een blok ongeparfurmeerde zeep! :-)

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 13:45

Oeh Bepanthen ja, dat smeert tenminste ook fijn!

Sall

Berichten: 6713
Geregistreerd: 20-05-03

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 15:51

Bepanthem crème idd die blijft wat langer zitten dan de zalf

En zo'n ongeparfurmeerde zeep (pompje)

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 16:25

Ik gebruik Panthenol, dat is hetzelfde als Bepanthen (is het hoofdbestandsdeel van Bepanthen) maar is minder vettig en ik krijg daar geen puistjes van zoals ik bij Bepanthen wel kreeg.

Als zeep gebruik ik gewoon de witte zeep van de C1000 uit de fles, vind ik erg fijne zeep om de tattoo mee te wassen.

Daphneeeej

Berichten: 2999
Geregistreerd: 03-09-11
Woonplaats: Almere

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 16:32

Ik hoefde alleen milde bodyblotion te smeren en wassen met parfum vrije zeep, gebruikte Zwitzal zeep.

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 16:48

Ik had ongeparfurmeerde bodylotion. Werkte super!

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 17:53

Als ik heel even mag storen.. :o Wat komen hier een ongelovelijk mooie tattoo's voorbij zeg! Ik lees al enige tijd mee en val van de ene in andere verbazing! Ik heb het al tijden in mijn hoofd en wil het heel erg graag laten uitvoeren maar weet echt niet waar ik moet beginnen. Ik wil graag een tattoo welke staat voor een hele moeilijke periode - welke afgesloten is - waar mijn hond symbool voor staat. Deze is en was mijn beste vriendje en woont nu (noodgedwongen, omdat het beter voor hem is) bij mijn moeder welke er echt heeelemaal gek van is en hem alle liefde en beweging van de wereld geeft. Het is een Syberische Husky welke als penning altijd een sneeuwvlokje heeft gehad. Nu ben ik zelf ook sowieso gek van deze vorm van zo'n sneeuwvlokje dus daarin is mijn keuze al gemaakt. Ik wil hem graag op mijn pols.. Maar nu het punt; wie raden jullie aan? En ik kan mij heel moeilijk een voorstelling maken/zoeken op wat ik nu graag wil en weet ook niet wat mogelijk is. Op google vind ik echt helemaal niks hierover terug; ben redelijk uniek geloof ik haha!

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 17:59

Als je even zoekt op 'snowflake tattoo' vind je er tientallen. ;)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:02

een beetje 3D - blauw met wit? Ik zie het helemaal voor me! Dat zal prachtig worden faelivrin!

horseees

Berichten: 929
Geregistreerd: 13-04-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:13

_Micha_ schreef:
Ik weet niet hoe duidelijk je littekens zijn, en of je tattoo het daadwerkelijk allemaal gaat overlappen. Maar hou er rekening mee dat je er dan dus waarschijnlijk veel vragen over zult krijgen.

Bij 'gewone' tattoo's merk ik al dat mensen er heel graag dingen over vragen, met zoiets is dat waarschijnlijk nog meer.


Ja dat besef ik ook wel! De littekens zitten over mijn hele onderarm en zijn niet zo heel groot, gewoon allemaal witte lijnen onder elkaar, de een al wat dikker dan de andere

NatassJa

Berichten: 7492
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Flakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:14

Faelivrin schreef:
Als ik heel even mag storen.. :o Wat komen hier een ongelovelijk mooie tattoo's voorbij zeg! Ik lees al enige tijd mee en val van de ene in andere verbazing! Ik heb het al tijden in mijn hoofd en wil het heel erg graag laten uitvoeren maar weet echt niet waar ik moet beginnen. Ik wil graag een tattoo welke staat voor een hele moeilijke periode - welke afgesloten is - waar mijn hond symbool voor staat. Deze is en was mijn beste vriendje en woont nu (noodgedwongen, omdat het beter voor hem is) bij mijn moeder welke er echt heeelemaal gek van is en hem alle liefde en beweging van de wereld geeft. Het is een Syberische Husky welke als penning altijd een sneeuwvlokje heeft gehad. Nu ben ik zelf ook sowieso gek van deze vorm van zo'n sneeuwvlokje dus daarin is mijn keuze al gemaakt. Ik wil hem graag op mijn pols.. Maar nu het punt; wie raden jullie aan? En ik kan mij heel moeilijk een voorstelling maken/zoeken op wat ik nu graag wil en weet ook niet wat mogelijk is. Op google vind ik echt helemaal niks hierover terug; ben redelijk uniek geloof ik haha!


Ik heb 3 sneeuwvlokken op m'n onderarm :D

Vind het wel een gaaf idee! Heel passend!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:29

Skippy1 hier op bokt heeft een sneeuwvlok op haar pols. Je kunt haar om een foto vragen...

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:30

Skippy1 heet nu Jessica :j voor het geval Skippy1 niet gevonden kan worden :D

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:35

Ik kom er net achter, Skippy1 bestaat idd niet meer :P Wilde het al veranderen maar je was me voor Jans ;) Ik heb haar even een PBtje gedaan om te laten weten dat ik haar hier genoemd heb, misschien komt ze'm wel even showen.

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:51

Oh gaaf Natasja! Zou je hem hier kunnen showen? En als Jessica dat ook zou willen doen helemaal top :)