Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSlvna schreef:AuwaWas het wel bij een sleeve ofzo? Of is het gewoon iets op de knie alleen?
Vriendin van me heeft 3 vogeltjes (simpel, zwart) op haar schouderblad laten zetten, heeft ze nog niet zo lang, maar een van de vogels is door het bh-bandje al redelijk weggevaagd, zonde, denk dan na over de plek.
xSlvna schreef:AuwaWas het wel bij een sleeve ofzo? Of is het gewoon iets op de knie alleen?
Vriendin van me heeft 3 vogeltjes (simpel, zwart) op haar schouderblad laten zetten, heeft ze nog niet zo lang, maar een van de vogels is door het bh-bandje al redelijk weggevaagd, zonde, denk dan na over de plek.
c_alsemgeest schreef:Op de grafsteen heeft hij in het latijn "et angeli cadunt" laten zetten, wat betekend "zelfs engelen kunnen vallen".
Gerbenfroh schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Na 7 uur mijn eigen ontwerp uitwerken en vervolgens 4 uur pijn doorstaan (geen kik! Ze waren onder de indruk, haha) staat de tweede, mijn kompas/mandala. "Laat dromen en verbeelding je kompas zijn".
Ik en mijn backpack reizen al jaren de hele wereld over. Reizen is mijn passie, vandaar het kompas. De betekenis van een mandala vind ik prachtig en komt ook terug in mijn reizen, en de combinatie van deze twee is Laura.Ik ben dolblij!