[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 00:04

Mijn vriend heeft zijn knie laten doen en die raad dat heel hard af :+ zijn hele knie was dik en opgezet en herstel was een crime. Je tatoeerd daar vol op bot, pezen en banden dus dat is heel gevoelig.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 00:09

Auwa ;( Was het wel bij een sleeve ofzo? Of is het gewoon iets op de knie alleen?

Vriendin van me heeft 3 vogeltjes (simpel, zwart) op haar schouderblad laten zetten, heeft ze nog niet zo lang, maar een van de vogels is door het bh-bandje al redelijk weggevaagd, zonde, denk dan na over de plek. :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 00:12

Hij heeft zijn hele onderbeen al vol ja ;)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 00:14

Ohzo, ja dan kun je slecht je knie NIET doen, opeens zo een witte plek _O-

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 00:14

xSlvna schreef:
Auwa ;( Was het wel bij een sleeve ofzo? Of is het gewoon iets op de knie alleen?

Vriendin van me heeft 3 vogeltjes (simpel, zwart) op haar schouderblad laten zetten, heeft ze nog niet zo lang, maar een van de vogels is door het bh-bandje al redelijk weggevaagd, zonde, denk dan na over de plek. :x

Door een bh-bandje? Ik heb er een op m'n sleutelbeen richting m'n schouder lopen, inmiddels 2 jaar en die is echt niet vervaagd dus laat staan door het bh-bandje die er over heen komt.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 00:32

Nee? Vreemd, die van haar wel. Nu heeft ze die bandjes ook extreem, extreem strak.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 00:35

Ja mijn mannetje was ook niet erg te spreken over het elleboogstuk van zijn sleeve :')
Daar zijn toen wel wat vloekjes gevallen :Y)

Hier trouwens een stuk van z'n sleeve... het geheel is een treurende engel over een grafsteen met in de achter en voorgrond duiven en rozen verwerkt.
De engel is nagemaakt van 'the angel of grief' van Welliam Wetmore Story
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ryRome.jpg

Op de grafsteen heeft hij in het latijn "et angeli cadunt" laten zetten, wat betekend "zelfs engelen kunnen vallen".
Op dit stuk zie je de voorkant van de steen en een stuk van de engel (vooral bovenkant hoofd :') )
En onderin een van de duiven.
het is heel gedetailleerd, net een zwart wit foto. de sleeve is gezet na de dood van mijn vader.
Hij is gezet door Emmie vd Giessen.

Afbeelding

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 08:04

xSlvna schreef:

Dat kan idd echt niet door het bh bandje komen hoor, ik heb mijn bh bandjes ook behoorlijk strak (moet wel om die ondingen goed te laten dragen :') ) en mijn tattoo zit daar al dik 18 jaar en is ook die is echt niet vervaagd :n .

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 10:51

Ik gok dat zij de beha al zo droeg tijdens het herstel. Dan kan ik me nog voorstellen dat het minder mooi geneest en vervaagder toont.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 14:21

Als ik op mijn schouder laat tattoƫren, moet ik daar dan in het begin veel rekening mee houden met kleding? Bijv vanwege pijn of irritatie of inderdaad vervagingen?

c_alsemgeest schreef:
Op de grafsteen heeft hij in het latijn "et angeli cadunt" laten zetten, wat betekend "zelfs engelen kunnen vallen".

Mag ik vragen of dit door iemand die Latijn spreekt/schrijft is gechecked? Ik schrijf het niet vloeiend hoor, heb het wel op de middelbare school gehad en naar mijn weten betekent dit "en de engelen vallen" en dus niet wat je zelf aangeeft. Kan zijn dat het wel dat betekent, vandaar mijn vraag of je het hebt laten checken ;)

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:08

Afbeelding

Afbeelding

Na 7 uur mijn eigen ontwerp uitwerken en vervolgens 4 uur pijn doorstaan (geen kik! Ze waren onder de indruk, haha) staat de tweede, mijn kompas/mandala. "Laat dromen en verbeelding je kompas zijn". :)
Ik en mijn backpack reizen al jaren de hele wereld over. Reizen is mijn passie, vandaar het kompas. De betekenis van een mandala vind ik prachtig en komt ook terug in mijn reizen, en de combinatie van deze twee is Laura. :D Ik ben dolblij!

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:13

Ohhh die is mooi!

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:14

Wow, wow, wow! <3 Andere woorden heb ik er niet voor...

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:20

Prachtig!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:35

Wauw, prachtig! Helemaal mijn smaak. Ik wil ook al lang een kompas <3 Hij is ook zo prachtig gedetailleerd!

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:42

En de plek is ook zooo gaaf!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:13

Jeetje Sie is zeker prachtig ! En idd hele mooie plek !

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:14

Wauw wat geweldig mooi!! En inderdaad een hele mooie plek!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:32

Gerbenfroh schreef:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Na 7 uur mijn eigen ontwerp uitwerken en vervolgens 4 uur pijn doorstaan (geen kik! Ze waren onder de indruk, haha) staat de tweede, mijn kompas/mandala. "Laat dromen en verbeelding je kompas zijn". :)
Ik en mijn backpack reizen al jaren de hele wereld over. Reizen is mijn passie, vandaar het kompas. De betekenis van een mandala vind ik prachtig en komt ook terug in mijn reizen, en de combinatie van deze twee is Laura. :D Ik ben dolblij!

Wauw, echt heel mooi! :j

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:35

Ondanks dat ik er al langer over na denk begint het nu toch wel heel erg te kriebelen
ik wil graag een tattoo.
Het zal nog wel even duren voordat het zover zou zijn , eerst is kijken wat mijn ouders ervan vinden, en geld sparen.
De reden dat het nu zo kriebelt is dat ik een soort van nieuwe start heb gemaakt/ aan het maken ben.
Lang niet geweten wat ik wil, maar nu wel, heb mezelf eindelijk weer gevonden :)
Het word sowieso de tekst: Not all those who wander are lost.
het is voor mij erg toepasselijk aangezien ik lang niet heb geweten wat ik wil, maar uiteindelijk is dat dus niet voor niks geweest.
En zodra het allemaal op rolletjes loopt laat ik hem zetten.
En wil hem dan denk ik op mijn voet, wie heeft er ervaring met het zetten op zijn of haar voet?
Ik heb jagua gel besteld om het zelf op mijn voet te zetten hoe ik het ongeveer wil zodat ik kan kijken of ik na 2 weken nog hetzelfde denk haha
wil niet een verkeerde beslissing maken straks :)

@ gerbenfroh , waaauw! echt prachtig staat je ook ontzettend goed!

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:40

Dat kompas is echt fantastisch!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:46

DaniBanani schreef:
Ik gok dat zij de beha al zo droeg tijdens het herstel. Dan kan ik me nog voorstellen dat het minder mooi geneest en vervaagder toont.

Dat kan inderdaad de reden zijn :)

Wat een mooie tattoo !

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:10

Wat een gave reacties! :D

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:12

Mooie tattoo zeg, die is echt netjes gezet! :j
Suzan, ik heb een tattoo op (de bovenkant van) mijn voet, wat wil je weten?

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:14

Hij is gister gezet dus moet nog na genezing een keertje bijgewerkt worden en moet nog wat indalen, dotwork is dan ook net wat mooier en lichter maar oh, ik straal en ben blij en trots op m'n ontwerp <3

Hij vond me heel stoer, ik was de eerste vrouw die 4 uur bleef zitten en nauwelijks een kik gaf haha.

Ik raad iedereen Sailors & Crooks aan in Almelo, heb er zelf ook twee uur voor gereisd (zeg dan maar even via Laura van het kompas want dan krijg ik korting mocht ik nog eens iets willen := ) veel fijner dan de eerste shop in Arnhem ook.