Haarmasker met olijfolie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Haarmasker met olijfolie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 21:36

:wave:

Mijn haar is niet blij met dit weer, het is pluizig en statisch. Ik gebruik na het wassen altijd conditioner en 1 a 2 keer per week een masker voor m'n haar.

Nu kan ik me herinneren dat olijfolie een goede oppepper is voor broos en beschadigd haar, echter durfde ik het nooit echt te gebruiken omdat ik op verschillende sites las dat het ontzettend moeilijk uit je haar te krijgen is..
Zijn er toevallig bokkers die een dergelijk haarmasker hebben geprobeerd? (mag ook een masker zijn waarvan olijfolie één van de 'ingrediënten' is) Zoja, was dit een beetje uit je haar te krijgen en zag je ook echt verschil?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:49

Voor mijn haar gebruik ik 1x in de 1 à 2 weken een zelfgemaakt haarmasker. (Meestal 1x per week, maar soms schiet het er even bij in..)
Ingrediënten? Naturel roer yoghurt (3x schepjes), en 1 eetlepel olijfolie. Goed mixen, door heel mijn haar heen, en 30 min laten inwerken.

Vervolgens uitspoelen met lauw water en gewoon m'n haar wassen, en afsluiten met een paar sec koud water.

HEERLIJK! :D Ónwijs zacht, en mooie glans (en geen vettig idee, totaal niet zelfs).
Geen pluizig en statisch haar meer, wat ik normaal van mezelf ook wel eens heb in de winter. :j

xMarieke

Re: Haarmasker met olijfolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:58