Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:nou,nou....bloedvergiftiging.......wel even naar de dokter,waarschijnlijk krijg je antiobiotica...was het een diepe beet?
Katten hebben veel bacterieen in hun bek/mond zitten...de kans is dus groot dat het een ontsteking word.
sterkte!!
verootjoo schreef:Mijn hemel, wat een onrustzaaiersJullie weten niet eens hoe die rode streep eruit ziet
Een rode streep is niet altijd bloedvergiftiging, en daarbij krijg je ook wel wat andere klachten. Misschien is dat wel een andere schamp van de kat. Daarnaast; bloedvergiftiging wat begint in een vinger? Dat is echt maar een heeeeele kleine kans, bloedvergiftiging begint meestal in de grotere vaten.
Jullie gaan toch ook niet bij elk wondje gelijk naar de huisarts? Terwijl je van elk ander wondje óók bloedvergiftiging kan krijgen.
verootjoo schreef:Sja... op die manier heb ik een keer wondroos opgelopen door een muggenbult, dus uitzonderingen heb je altijd. Maar om nou via een forum te zeggen dat elke rode streep die je ziet bloedvergiftiging is![]()
Ik heb ook wel eens rode strepen op mn lijf, en ik denk iedereen wel eens. Voor je bloedvergiftiging hebt, moet je eerst wel meer klachten hebben.