Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ennasuus schreef:Ik heb een domme dag
Was super goed bezig deze week
De weegschaal ging ook ineens weer omlaag
Maar ik denk dat ik iets te fanatiek was
Iets te weinig gegeten de afgelopen dagen
Vandaag niet geluncht en daardoor nu een vreetbui gehad 2 chocolate cookies én een halve zak chips
Echt zonde maar zulke dagen komen bij mij dus ook nog wel voorbij ondanks de ozempic
Hopelijk kan ik de goeie vibe snel weer terug vinden
Want ik ga richting de 90 en als ik eronder ga dan ben ik bliiiiiijjjjj
ikkeniet schreef:Als mensen aan me vragen of ik ben afgevallen zeg ik ze eerlijk hoe ik dat doe.
Maar ik trek me niets aan, als ze negatief hierop reageren.
Ik baal nu even heel erg.
Vrijdag is altijd mijn prikdag, en ik keek er gewoon naar uit.
Heb sinds gistermiddag gewoon een rammelende hongerbuik. Terwijl ik het nog nooit zo erg heb gehad in de afgelopen maanden. Oke ik had gistermorgen ook geen tijd om mijn fruit klaar te maken, dus ook weinig gegeten.
Wil ik vanmorgen prikken kan ik nog maar 3 klikken Mounjaro draaien. Ik wist wel dat ik bijna moet gaan bestellen, maar zag nog dat de pen niet op het einde zat.
Dus dacht dat er nog 2 keer prikken in zou zitten.
Helaas dus op. Huisarts wil natuurlijk niet meewerken, want dat is vorig jaar omgevingsbreed besloten.
Krijg nu aankomende dinsdag mijn nieuwe pen.
Maar ik ga morgenochtend vroeg op vakantie voor een week naar Frankrijk.
Merk dat ik nu al heel onrustig ben, vanwege de honger.
Wordt een zeer lastige week, en hoop dat mijn humeur niet al te slecht wordt.

Jennyj01 schreef:Fenneeee schreef:Ik neig toch elke keer weer naar Yazen. Ondanks dat dit een langere abbo duur heeft. Ik denk dat ik ga beginnen met 1 maand, bevalt het kan ik verlengen naar een half jaar. Vind een jaar gelijk zo extreem lang.
Ik ben ook met een korter abonnement begonnen. Ik wilde weten of ik de medicatie zou verdragen. Of de begeleiding me zou bevallen enz. Ben ongeveer een half jaar bezig geweest om 18 kg af te vallen en nu bijna een jaar stabiel.
Jester_ schreef:Ik weet alleen dat kwark kan zorgen voor een opgeblazen gevoel, misschien dat je daardoor wat vocht kan vasthouden, maar niet afvallen lijkt me stug