Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Miran schreef:Teams inderdaad, overleggen over verschillende vestigingen van werk en ook een collega op een andere locatie bel ik sneller via teams dan de telefoon nu. En webinars volgen zo nu en dan.
En ik merk ook wel dat mensen bewuster omgaan met klachten. Thuis werken of meer afstand houden, even waarschuwen, dat doe ik ook.

mysa schreef:Hier geen wantrouwen. Wantrouwen impliceert voor mij dat je denkt bewust misleid te worden voor iemands eigen agenda.
Nou komt dat zeker voor maar niet doordat de overheid als geheel ons misleid.
En in een crisis besluiten bewindslieden samen wat op dat moment het beste lijkt.
Ik keek tijdens de piek van corona vanuit mijn werk een klein stukje mee achter de schermen van ziekenhuizen. En daar was de situatie echt heel moeilijk.

DuoPenotti schreef:Anne_GTI schreef:Wantrouwen richting media en overheid.
Deze.
En door dossier wolf nu bevestigt.

En dat ik me met enige regelmaat realiseer dat alles weer open is. Als ik door een straat loop waar de terrasjes vol zijn bijvoorbeeld, of tijdens een voorstelling of concert. Ik denk dan nog wel terug aan toen dat niet zo was. Cer schreef:Jeemig mensen, er wordt gevraagd wat mensen eraan over gehouden hebben. Dan mag iemand dat toch gewoon vertellen? Waarom moet er dan weer een oordeel over geveld worden. Wat intolerant.. .
Er zijn altijd mensen die ergeren dingen hebben, als ik in het ergernissen topic lees zie ik ook dingen waarvan ik denk "nou nou", maar dat maakt toch niet niet uit? Iedereen heeft recht op zn eigen ergernissen, trauma's, gemis etc..
Er staat nergens in het bericht 'dat het niks voorstelde'?
Ik heb eraan overgehouden dat ik nog steeds heel fijn thuis kan werkenEn dat ik me met enige regelmaat realiseer dat alles weer open is. Als ik door een straat loop waar de terrasjes vol zijn bijvoorbeeld, of tijdens een voorstelling of concert. Ik denk dan nog wel terug aan toen dat niet zo was.
Eerlijk vond ik het een heerlijke tijd, ook die avondklok en de snelweg die leeg was.