Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vionnesem schreef:Hi!
Ik volg al een tijdje, en heb besloten ook de strijd aan te gaan. Ik ben vorige week donderdag gestart met Ozempic via Wellis. Tot nu toe merk ik echt verschil qua smaak (zouter, zoeter) en dat ik echt al minder op kan, maar ook minder trek heb in dingen.
Ik lees nog lekker even verder mee! Bedankt voor jullie ervaringen
rien10 schreef:Huh? Ik sta als 1.60 in het sheet. Nou ben ik niet groot, daar niet van, maar 1.70 ben ik wel....ff kijken of ik dat kan wijzigen.
fjordjes schreef:Ik krijg bij mij de datum van starten niet goed. Ben begonnen op 3 april, dus volgens de tabel moet dat 4/3/2025 zijn. In het vakje van invullen staat het goed maar in de tabel staat het op 4/2025
Suzanne F. schreef:Er komen steeds meer aanbieders. Ik vind maandelijks opzegbaar of pauzeren wel fijn.
F_Orumster schreef:Pauzeren loont ook nog eens aangezien ze nu een korting aanbieden voor het aanschaffen van de volgende spuit.
Ik ben benieuwd hoelang de lage dosering (0,25) effect heeft, of ik over 3 weken moet overstappen op de hogere dosering of ik de lage dosering nog een paar weken kan doortrekken. Fenneeee schreef:Aan aantal weken/maanden geleden heb ik hier aangegeven dat ik evt zou willen starten met medicatie. Ik heb nu voor mijzelf echt de knoop doorgehakt om echt te gaan starten, merk wel dat ik het echt wel heel erg spannend vind.
De twijfel zit hem nog even in yazen of wellis. Voordeel van die laatste is volgends mij dat je niet vast zit aan een abonnement van 1/6/12 maanden.
Ik moet echt wel 30 kilo kwijt, en ik moet dit ook echt gewoon doen ook voor de toekomst en voor eventuele kindjes als dit ons gegund is.
Maar die drempel over gaan om te starten is echt wel hoog op het moment, maar zelf lukt het gewoon niet..
mabellean schreef:Ik zie dat je ook nog betaald voor het maandabonnement. 119 euro extra per maand. [ Afbeelding ]