Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wel merk ik dat ik echt gespierder wordt, ik krijg zichtbare armspieren, dat is dan wel weer leuk. Tigress schreef:Hoe was je weekend Boyzone? Heeft het wat geholpen alles wat los te laten?Je had een leuk weekend voor de boeg zei je al, hopelijk heb je er van genoten
Hahah stiekem wel herkenbaar CelebiSoms doe ik dat ook. Even een extra rondje bewegen als ik zin heb in wat lekkers
ier de weg omlaag weer gaande. Medicatie afgerond, en we blijven gewoon lekker bezig. Hoewel het wel even frustrerend was dat die schaal (logischerwijs) omhoog ging, baalde ik alsnogStomme slijmbeursontsteking
![]()
Dus gisterochtend toen ik ging hardlopen heb ik even een veegelijkingsfoto gemaakt zoals ik die al twee keer eerder heb gemaakt. Daar was gelukkig gewoon te zien wat de schaal niet liet zien, wat toch weer fijne motivatie was
Kimmie25501 schreef:Lekker bezig allemaal!
En wat fijn van je foto’s!
Ik schommel een beetje en dat is prima. Daarnet een halve zak chips naar binnen gewerkt en ervan genotenWel merk ik dat ik echt gespierder wordt, ik krijg zichtbare armspieren, dat is dan wel weer leuk.