Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Puera schreef:We zijn voorzien. Vandaag voor €15 op de kop getikt. Komen er nu zoveel voorbij.Leonie, op FB Only running women (NL) staat een kaart voor de CPC halve marathon.

Pittig zo 13 kilometer lopen met hoogtemeters! Wel jammer dat je je stokken was vergeten, klinkt idd alsof je ze daar mooi had kunnen testen. Leuk dat sloopdoos mee kon en zo los haar eigen ding kon doen. Jullie hadden volgens mij echt heerlijk weer daar!
Die flamingo's zouden volgens mij ook bij het Grevelingenmeer te zien moeten zijn, daar wil ik ook nog weleens heen om ze te bekijken.
Ik ben nog niet bij mijn doel voor onder de 30 min, maar het is weer een stapje dichterbij.
), maar goed. Als het goed voelt, voelt het goed toch
Geeft toch ook weer een stukje vertrouwen voor de 10 dit weekend. 
Morgen gaan we met z’n vieren een korte trail lopen en vrijdag hebben we ook nog een leuk rondje gevonden in de buurt. Puera schreef:Nou echt hoor, gewoon nog €45 vragen in de week voor evenement. Moet wel zeggen, er is nog best veel vraag maar dat ga ik er iig echt niet meer voor betalen.Top dat jullie een kaart hebben gevonden, Leonie. Ik vond die van FB nog wel vrij prijzig.
. Het is dus of nog niet sterk genoeg denk ik. 
.
, klinkt dan logisch dat je steeds klachten hebt. Kreeg je ook een prognose over hoeveel het kan verbeteren?
. Zo blij dat ik weer de energie hiervoor heb! Al zal ik morgen wel gaar zijn op mijn werk. Ik was al een maand productief en mijn vo2max was ook twee punten omhoog gegaan. Vandaag had ik geen afspraken, dus ik dacht ik ga ervoor.
, maar eigenlijk deed het me niet zoveel. Behalve het laatste half uur, toen regende het echt heel hard.

Klinkt echt als een heerlijke week! Het klinkt ook echt super gezellig zo met zijn allen trailen etc. Geniet er nog maar even van daar, en spam vooral nog meer foto's hoor
Veel plezier bij de masseur ook vanmiddag!
Wel weer heel mooie intervallen! Ik start om 15:40 zondag 
Doet ze "ff" hoor! Super knap! Loopt gewoon een marathon! Echt heel fijn om te lezen dat de energie langzaam weer terug komt. Een super mooi tempo ook trouwens. En ik blijf dat kleine oppervlak met heen en weertjes toch echt heel erg knap vinden ook, nog met de regen ook.
Al blijf ik dat ook echt heel erg knap vinden! Jij ook veel plezier bij de masseur vandaag!
Lekker dat je toch bent gegaan! Samantha_ schreef:Nou jaren gelopen zonder klachten, ik loop pas 3 jaar. En anderhalf jaar klachten, vanaf dat de afstanden langer werden dus.
. Weet jij zelf hoeveleem Marathons en ultra's je gelopen hebt of houd je dat niet meer bij
Goof schreef:Leonie, mooie training. Geen last van je knie na deze??
Word hier veel te jaloers van
tenzij we even nummers uitwisselen (en als je denkt ik ben daar veel te zenuwachtig voor, voorafgaand aan mijn run, even goede vrienden!)
.
, de wekker ging om 6 uur en heb de hele dag lesgegeven aan groep 7/8. Terug stond er file door een ongeluk en moest ik omrijden, dus was pas half zes thuis. Vanavond lig ik vroeg in bed
.
.