Jawel ik zit wel veel in de tuin! Door mijn lage HB kan ik niet zo veel als ik zou willen hoor. Als ik me inspan slaat mijn hart op hol en trekt mijn lijf het slecht.
Ik wil niet te lyrisch doen, maar mijn gezin en zij waren echt de stimulans om elke dag zo vroeg mogelijk als ik kon uit mijn bed te komen om ze te verzorgen. Mijn echtgenoot en dochters hielpen ook.
Twirre de zwarte kijkt niet zo heel happy, ik had net zijn rechteroog gezalfd. Maar hij is wel een bijzonder lief en voorzichtig paard. Figo de lipi is van mijn oudste dochter.
Ik heb wel 11 uur slaap nodig helaas dus vroeg eruit kom ik nooit. Maar dan gaat de dag wel stuk beter dan wanneer ik vroeg opsta
SansaS
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-26 20:41
Hier helaas een nare update
Uit mijn scan bleek dat mijn recidief en lymfeklier uitzaaiingen goed gereageerd hadden op de chemokuren. Alles was heel erg gekrompen. Alleen zijn er nu plekken opgedoken in mijn lever en 1 wervel......
Op de ct scan was dit beide niet zichtbaar maar op de petscan wel. Omdat de scans elkaar tegenspreken krijg ik nu een mri scan dinsdag die dan uitsluitsel geven moet. Maar de kans is het grootste dit uitzaaiingen zijn. Dat betekend dus de chemo niet goed werkt en ik dan echt ongeneeslijk ben.
Voor de kenners onder ons, ik ga dan over op trodelvy chemo. Deze chemo is vrij nieuw nog en is speciaal ontwikkeld voor triple negatieve borstkanker die niet meer goed reageert op standaard chemo. Mijn oncoloog hoopt dan heel hard daarme het dubbeltje eindelijk eens de goede kant opvalt voor mij.
Wat een nare update. Ik hoop voor jou op een wonder. Veel sterkte.
jokari
Geplaatst: 01-04-26 20:51
oh SansaS wat een nare update ! Ik duim voor je dat dat dubbeltje inderdaad de juiste kant op valt. Gatver zeg... Veel sterkte voor jullie, dit is zo niet het nieuws dat je wilt horen. Dat dubbeltje had al lang op de juiste kant moeten vallen.
Ach jeetje wat een naar nieuws. Hopelijk blijkt de mri scan toch iets anders te geven als uitzaaiingen ook al is die kans klein. Het zit je niet mee meid. Ik ga duimen dat het dubbeltje eindelijk eens de goede kant op gaat vallen.