Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zowel krachttraining als hardlopen tegelijk opbouwen lijkt me echt super zwaar, ik vind het niet gek dat dat af en toe retezwaar is.Wat superleuk ook dat je kids wilden hardlopen en je dochter ook al zelfs 2 rondjes baan is geweest
Wat ziet je loopje in Harderwijk er heerlijk uit!
Zijn dat tabletjes die je slikt of krijg je injecties?
Hoe vind je zulke kleinschalige evenementen? 100 startbewijzen is niet veel`.
Veel plezier!
Leuk dat je foto's gaat delen. Jij gaat ook echt lekker zo te lezen trouwens 

Samantha_ schreef:Lekker Lisitano, en fijn inderdaad dat je de luxe hebt om thuis te blijven.
Kleine kinderen is pittig, en dan combineren met werken nog meer. Pubers zijn ook soms pittig haha.
Heel veel plezier! En ik ben voorstander van de foto updates.
. Toch ook gewoon fijn voor je lijf en hoofd om in beweging te blijven zonder het te veel te belasten.
.

germie schreef:Mooie schoenen Goof. Die kleuren hou ik wel van. Van welk model heb je nu afscheid genomen en weet je ook hoe veel kilometer je er op gelopen hebt?
.
En als ik met Iris en Suliko meeloop, loop de laatste 10km ofzo ik standaard achteraan te hijgen hoor
Ik ben altijd wel bezig.

leonie87 schreef:Goof je nieuwe schoenen klinken echt heel goed! Ben er direct nieuwsgierig naar. Wat fijn dat je er ook meteen zo op hebt kunnen lopen. Loop je altijd maar op 1 paar of heb je nog een extra staan?
ik heb de brooks hyperion 3 momenteel staan dus we houden denk ik wel beetje van dezelfde schoen.
En echt rustig aan, doe ik eigenlijk nooitIk ben altijd wel bezig.