Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-26 08:31

Vol programma ninus, ik snap wel dat je het een en ander vergeet.
Deel je ook wat foto's van Portugal?

Ik heb net 10km gelopen. Vannacht schoot er kramp in mijn kuit, dus ik dacht het wordt niks, maar het ging lekker. Nu ontbijten en naar het werk.

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-26 08:45

Ah jakkes, je moet vandaag werken, ook een aangepast ritme dus. Fijn dat het toch gelukt is!

En ik ga foto's maken en delen, goed voornemen :))

Samantha_

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-26 10:14

Zo jullie gaan snel zeg!

Wat balen van je shinsplints Morris! Fijn dat je nu weer mag opbouwen.

Balen dat het zo langzaam ging in het begin muppet. Dat is ook lastig om later weer in te halen altijd.
En ja dat snap ik dat je jaloers bent op je vriend, haha.

Top Leonie, je bent op de goede weg volgens mij.

O Busy dat klinkt als een hele volle agenda met vooral werk inderdaad. Ik snap dat het lopen er dan soms bij inschiet.

Lekker Lisitano, en fijn inderdaad dat je de luxe hebt om thuis te blijven.
Kleine kinderen is pittig, en dan combineren met werken nog meer. Pubers zijn ook soms pittig haha.

Muppet, laat die foto eens zien dan!

Wat gaaf die trail SV!
O bah wat naar van die trein. Vreselijk.

Lekker gelopen Ninus!

Ik heb dus nu m’n loop rust. Maandag met trainer getraind, daarna met m’n dochter naar sportschool. Gisteren sportschool en daarna nog uur op de Tacx.
Ik moet toch ergens sporten geloof ik haha.
Ik kwam nog foto’s tegen van zondag. De eerste fotograaf heb ik dus niet gezien, kijk vooral het verschil tussen wel en niet de fotograaf zien haha.
Afbeelding
Afbeelding

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-26 10:18

Lisitano ik vind het zo leuk dat je de lol en positieve drive weer hebt gevonden met hardlopen <3 Zowel krachttraining als hardlopen tegelijk opbouwen lijkt me echt super zwaar, ik vind het niet gek dat dat af en toe retezwaar is.Wat superleuk ook dat je kids wilden hardlopen en je dochter ook al zelfs 2 rondjes baan is geweest <3 Wat ziet je loopje in Harderwijk er heerlijk uit!

Supervixen jeetje wat heftig zo op je werk met de kids die dan meekrijgen dat er iemand op het spoor is gestapt, ik kan me heel goed voorstellen dat het je bezig houdt. Fijn dat je verschil gaat merken van het extra ijzer :) Zijn dat tabletjes die je slikt of krijg je injecties?
Wat tof dat jullie nu geboekt hebben naar Slowakije! Klinkt wel weer heftig hoor, dat hoogteprofiel :wow: Hoe vind je zulke kleinschalige evenementen? 100 startbewijzen is niet veel`.
Je was alweer vroeg op pad vanmorgen zeg :oo

Leonie87 ik vind het maar knap steeds zo lang op datzelfde snelle tempo!

Puera klinkt goed dat je nog steeds op schema ligt voor Enschede, en dat je knie zich koest houdt. Je hebt er weer flink wat loopjes op zitten! Heerlijk naar Terschelling dit weekend <3 Veel plezier!

Ninus ook zo druk. Bijna naar Portugal, veel plezier! :D Leuk dat je foto's gaat delen. Jij gaat ook echt lekker zo te lezen trouwens :)

Samantha_ ik heb heel je bericht gemist sorry! Wat een leuke foto's weer. Jij gelukkig ook een verschil tussen wel en niet de fotograaf zien hahaha.

Gister had ik op het werk echt een mega drukke dag, meeting na meeting na meeting. Ik was behoorlijk gaar toen ik thuis kwam. Het zonnetje scheen met naar huis rijden nog zo lekker dat ik dacht, voordat het donker wordt nog even naar buiten. Ik heb nog net in het licht nog 6 km kunnen lopen in een relexed tempo. Voelde mijn benen wel iets van zondag, maar minimaal. Echt zo heerlijk om te merken dat het voorjaar er langzaam weer aan komt <3
Oja, ik zal de foto's ook eens hier delen van zondag, zo vaak gebeurd het niet dat ik foto's heb :D

Afbeelding

Afbeelding

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-26 13:56

Samantha_ schreef:
Lekker Lisitano, en fijn inderdaad dat je de luxe hebt om thuis te blijven.
Kleine kinderen is pittig, en dan combineren met werken nog meer. Pubers zijn ook soms pittig haha.

Het is zeker luxe, ben ik me ook goed van bewust. Al denk ik dat werken ernaast toch wel fijn is hoor. Dan ben je ook even wat anders dan moeder. Het lijkt me ook wel lekker dat je dan op werk echt even afstand hebt. Als moeder sta je continu aan.

Ik had een mooie bijleespost maar na mijn quote heb ik alles kwijt gemaakt dus die houden jullie nog tegoed }:0

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-26 15:33

Fijn dat de ijzer zijn effect lijkt te hebben sv. Toch bijzonder dat je je zo beroerd kan voelen door 1 stofje te veel of te weinig. En gewoon wow 4 weken non stop productief volgens garmin. Dat is mij nog nooit gelukt hahaha.
Jullie avontuur word vast weer heel tof! Ben benieuwd hoe jullie het gaan ervaren.
Wel heel naar als zoiets gebeurd naast school. Wij wonen naast het spoor en hebben het in die 8 jaar nu 2 meegemaakt, hoewel ze dan wel iets verder van ons huis af springen, krijg je het wel mee. En vooral voor de leerlingen lijkt het me heftig. Maak je het dan ook bespreekbaar? Dat lijkt me dan wel weer iets toevoegen.
En wow wat was je vroeg vanmorgen! Daar begin ik echt niet aan hoor :+

Respect voor je bijleespost puera. Echt gewoon alles bijgelezen. Marathon training vraagt gewoon veel tijd en als je daarnaast nog andere dingen wil doen en wil werken, dan is het al snel veel. Maar krachttraining kan zoveel toevoegen.

Ninus drukke planning zo allemaal maar wel met leuke dingen. <3 Heel veel plezier! En ik ben voorstander van de foto updates.

Samantha dat toch willen sporten herken ik heeel erg :') . Toch ook gewoon fijn voor je lijf en hoofd om in beweging te blijven zonder het te veel te belasten.
Ik sta ook altijd slecht op foto's als ik de fotograaf niet gespot heb en wel een snelle tijd probeer te lopen.

muppetmayo super vrolijk op de foto's en wat goed dat je gister toch bent gaan lopen. En het is zo lekker om je hoofd leeg te maken na een drukke dag.

Lisitano ik noem het ook luxe maar ik zou aan de andere kant niet willen ruilen met je hoor. Ik ben heel blij met de balans in mijn leven tussen werk en kind.

Vanmorgen even snel een rondje gelopen. Benen waren iets zwaar maar had ze gister in de krachtraining ook beetje meegenomen. Dus rustig gelopen en 2 sprintjes voluit gegaan voor 100m gewoon om te kijken of mijn knie dat aankon. Die vond daar wel wat van maar helemaal niet heel verkeerd. En daarna volledig buiten adem hahaha :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-26 17:36

Samantha wat een ontzettend vrolijke foto! Wel looprust, maar gelukkig kun je nog wel op andere manieren sporten. Fijn!

Lisitano de hele dag moeder zijn lijkt mij pittig, ik benijd je niet. Wat afstand van het moederschap zou me inderdaad prettig lijken. Ik roep regelmatig dat ik met pensioen wil, maar ik haal wel veel plezier uit het lesgeven, ook al vind ik het een kei zware baan. Ik zou wel een dag minder willen werken, maar geld is zo handig :+

Muppet ik slik gewoon ijzer tabletten van het kruidvat merk.
Mijn vriend had dit evenement gevonden, gewoon goed speuren op internet.
Wat een leuke foto's ook van jou! Je laadt toch wel op na zo'n rondje na een drukke dag hè. Kan zo fijn zijn, zeker met dit weer en dat het iets langer licht is.

Leonie wij bespreken het niet echt met de kinderen, alleen als ze er naar vragen. Klinkt heel stom, maar ze zijn het 'gewend'. Oftewel ze weten allemaal wel dat dit soort dingen gebeuren. Wolfheze staat hierom ook wel bekend, want er zit een heel groot terrein van pro persona bij het dorp.
Wat fijn dat je knie wel echt de goede kant op gaat. Hebben ze iets gezegd over of je wel of geen sprintjes mag trekken of is het meer het pijnniveau waar je rekening mee moet houden?

Ik begon vanmorgen 6.15uur met lopen :D.
Net uit het werk nog even 5km gedaan.

Zaterdag loop ik een trail van 20km vanaf de paardenkamp in Soest. Een deel van de opbrengst gaat daar ook heen, dat vind ik wel mooi.

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-26 17:46

Dat is leuk SV! En lekker, nog een 5K er achteraan. Ik zit nu in de trein en heb eten mee, kan dat nog even zakken voor ik thuis ben en kan ik ook nog even een rondje doen na een dag binnen zitten.

Ik was ook echt, echt heel naar door het ijzertekort. Inmiddels is duidelijk dat ik dagelijks ijzertabletten moet slikken en dat ik daar ook niet meer vanaf kom, ik krijg ze via de huisarts. Iedere 3 maanden moet ik bloedprikken. Echt niet normaal wat voor verschil dat maakt!

Leuke foto's Muppet en Samantha! :))

Kun jij rustig lopen Leonie? :D

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-26 23:41

Bedankt voor de tip Suliko, om wat momenten tussendoor te pakken om te lopen.
Ben vandaag naar het werk gerend met de hond en in de avond weer terug.
De rugzak met kleren op mijn rug viel me zwaar, maar als ik dit vaker ga doen kan ik natuurlijk gewoon een set kleren op het werk leggen. Het was in ieder geval heerlijk weer om te lopen vandaag.
Alleen jammer dat ik op het werk niet kan douchen, dat werd wat poedelen met het fonteintje op het toilet en een bus deo.

Ik zie dat die marathon van Enschede al snel dichterbij komt Puera. Fijn dat je op schema ligt.
Heb je al vaker een marathon gelopen?

Leuk zo hardlopen met de kids Lisitano, ik herken het gevoel van vroeger, ik ben de eerste 6 jaar thuis geweest met de kinderen, maar ik werd op een gegeven moment knettergek omdat ik de hele dag alleen maar kinderpraat om mij heen had. Ben toen in de weekenden in een restaurant gaan werken, dat had ik echt nodig toen.

Jij loopt ook al zoveel Ninus en dat naast, zo te lezen, ook een hele volle planning. Wel met allemaal leuke dingen!

Pff wat een afstanden en hoogtemeters gaan dat weer worden in Slowakije Supervixen,
wordt vast weer een prachtige ervaring!
Mij krijg je echt niet zo vroeg in mijn hardloopkleren, en dan ga je in de middag gewoon weer. Heel knap.
Ik ben donateur bij de Paardenkamp, vind het een mooi initiatief en de paarden staan er daar zó goed verzorgd bij. En wie weet kunnen mijn paarden daar hun laatste dagen slijten als ze oud geworden zijn.

Ik zie het verschil Samantha, haha. Maar vind de geconcentreerde foto ook wel iets hebben hoor.

Wat een blije foto's muppetmayo!

Wat fijn dat je knie nog steeds beter gaat Leonie, hou vol!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-26 08:59

Dat is schrikken van dat spoor SV. En dan je opgeven voor zo'n trailrun met zo veel hoogtemeters, knap hoor.

Ik heb deze week nog niets gedaan, gewoon lekker de spiertjes even rust gunnen. Moet nog wat foto's van het weekend uitzoeken, ben namelijk voor de trail nog in mergelgrotten geweest en heb daar boven water geëxperimenteerd met 1 slave flitser.

Muppetmayo, leuke foto's.

Samantha_ ik doe ook vaak m'n handen omhoog bij de finish, en als ik niet weet dat ergens een fotograaf staat, dan sta ik gewoon heel stom op de foto's, nooit anders geweest helaas. Haha.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-26 12:54

Ik ga later vandaag even een bijleespost doen, jeetje, wat gaan jullie hard. Het is soms echt niet goed te volgen, zeker niet als je op je telefoon bijleest.
Zag wel weer mooie foto's en volgens mij zijn er weer hele mooie afstanden gelopen :j

Ik heb, tot mijn verdriet, afscheid genomen van mijn lievelingsschoenen, ze waren echt op -O-
Vanmorgen op mijn nieuwe schoenen gelopen en die zijn een succes. Ik heb nu de Nike pegasus plus, een hele lichte schoen met fijne demping en responsiviteit. Zit en loopt fijn, dus een goede aankoop en ik heb er meteen 15km mee gelopen.
Deze afstand heb ik nog nooit in dit tempo gelopen, maar het was een superfijn rondje en het ging me makkelijk af, dus ik ben echt onwijs tevreden. (En daarnaast was het fantastisch weer vanmorgen).

Afbeelding

Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-26 20:06

Hehe, tijd om wat bij te lezen en een poging te doen tot een reactie op iedereen.

Muppet, je 10km! Goed uitgelopen, jammer he, van die mensenmassa die dan ophoopt. En dat continue versnellen en dan weer gaan lopen snap ik ook niet zo goed, zorg dan dat je eerst wat stabieler kan lopen. En dan is een keertje wandelen om te drinken/eten/ hartslag te laten zakken echt prima, maar niet continue.
Mijn werkweek was best prima eigenlijk, lief dat je het vraagt.
Wat een leuke foto ook!! Leuk om een gezicht bij je naam te zien.

Leonie, hoe beviel het je om wat rustiger aan te doen? Ik vind dat je alsnog veel gedaan hebt, haha :o
Wat heb je moie intervallen gelopen zeg.

Suliko, knap dat je zo vaak tussendoor even loopt, dat vraagt ook wel om strak kunnen plannen.
Wat studeer je eigenlijk? Moet je nog lang?

BM, jeetje, wat klink jij druk zeg. Geniet van je weekend weg.

Lisitano, wat heb jij lekker gelopen. Het klinkt ook altijd zo lekker makkelijk bij jou. Heerlijk zeg.
Superleuk dat je met vriendinnen kan lopen. Ik heb geen vriendinnen die ook lopen, vind ik wel eens jammer. Zo af en toe samen lopen zou wel leuk zijn.

SV, gaaf die trail die jullie gaan lopen. Ben ook zo benieuwd wat jullie van Slowakije vinden, ik vond het echt genieten daar en dat gebied bij/ in de Tatra's is zo mooi.
Jeetje, dat verhaal over het spoor, wat heftig. En zo dicht bij school ook. Dat lijkt me veel indruk maken bij de kinderen ook.
Heb je nou 10km gelopen nog voordat je op je vrije dag ging werken? Fanatiek.
En ook jij veel plezier komend weekend, leuk dat er een run voor Soest is.

Puera, wanneer is Enschede?
Veel plezier komend weekend, leuk!

Ninus, lekker gelopen.

Pff, volgens mij was dat iedereen. Sorry, als ik je vergeten ben!
Samantha, leuke foto's.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-26 22:28

Portugal zal vast leuke hoogtemeters hebben, Ninus. :))
Mijn jonkie is eind januari teruggekomen van het beleren en met behulp van mijn instructrice en nog een andere dame gaan we haar doorrijden. Het weer zat in februari helaas heel erg tegen dus er is weinig qua rijden gebeurd. :+

Fijn dat je lekker gelopen hebt, SV. Kramp is vervelend!

Leuke foto’s Samantha en Muppetmayo!

Haha Leonie, weer even lekker de beentjes gestrekt! Super dat je knie zich zo goed houdt.

Ik heb in 2024 mijn eerste marathon gelopen, Busymissy. Vorig jaar was ik helemaal klaar voor nummer twee maar die ging niet door vanwege extreme warmte.
Wat leuk dat je naar je werk gelopen bent! Ik zou dan echt niet meer okselfris zijn. :=
Ben al wel een aantal keren van het werk naar huis gelopen.

Fijn dat je nieuwe schoenen voldoen, Goof!
Enschede is 12 april, dat schiet al mooi op.

Vanmiddag de veters gestrikt en in m’n eentje op pad gegaan. Mijn collega was vandaag verhinderd helaas. Wat heb ik genoten van het weer! Lekker in de korte broek gelopen, kwam uit op 8 km waarvan 2 wat op tempo gelopen.
Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-26 22:40

Mooie schoenen Goof. Die kleuren hou ik wel van. Van welk model heb je nu afscheid genomen en weet je ook hoe veel kilometer je er op gelopen hebt?

Het was zeker mooi weer Puera. En 8km is nog een mooie afstand.

Ik heb na m'n werk nog wat in de tuin gesnoeid. En ben vanavond even weer op pad geweest om de spieren los te maken. Niet met een doel, ik voel m'n rug nog iets. En dinsdag op het werk gooide ik mijn linkerbeen over m'n rechterknie en toen kreeg ik kramp in de heup en schoot het er in en dat leek pas vandaag weer ok. Dus heel langzaam gelopen en ik moet toegeven, die 3.5km ging extreem gemakkelijk. Ik liep langzamer dan gemiddeld, maar het ging ook gewoon heel gemakkelijk conditioneel. Maar helaas moest ik toen wel stoppen, en heb de rest naar huis gewandeld., want die heup begon weer te trekken en tja, ik wil niet dat ik daar last van blijf houden. Ik snap ook niet wat ik dinsdag deed, want het was geen rare beweging ofzo. Gewoon op kantoor, stoel draaien, benen over elkaar en mis. Ik had wel door kunnen lopen, maar durfde het gewoon niet. Want gistermorgen kon ik amper een sok aantrekken van de kramp/stijfheid/pijn die er dan weer inschoot (was gisteravond gelukkig al heel stuk beter en vanmorgen met opstaan was het weg).

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 09:05

germie schreef:
Mooie schoenen Goof. Die kleuren hou ik wel van. Van welk model heb je nu afscheid genomen en weet je ook hoe veel kilometer je er op gelopen hebt?

Dat was de Brooks hyperion gts 2.
Ik had er volgens Garmin zo'n 600km op gelopen (denk dat het meer was), het profiel aan de onderkant was volledig weg, ik liep op een hele gladde schoen inmiddels.

Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 09:37

Ja, die zijn glad. Ik heb bij mijn Hoka's dat zelfs het loopvlakrubber geheel weg is bij de hak. En dat is al zo na een paar 100km. Dus ik loop er gewoon op door (voel het ook niet). Is een typisch Hoka dingetje ben ik al achter en dan is het zwarte rubber het sterkst t.o.v. andere kleuren. (heb meerder paren Clifton 9 versleten of loop ik nog op zeg maar).
Maar goed, je kunt er weer even tegenaan nu met je mooi nieuwe schoenen.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 09:45

Ah ook nog lekker na je werk gelopen SV. Dat is wel fijn als je het zo beetje kan opdelen. Ik moet mijn laptop meenemen van en naar mijn werk dus naar het werk zelf toe lopen, dat zal niet fijn zijn := .
Knie is echt op geleide van pijn. Alles mag want er is geen schade (meer). Helaas voelde ik die 2 sprintjes wel door de dag heen en gister ook nog wel dus dat is echt nog wat te veel van het goede.
Veel plezier morgen :D

Nouja Ninus als je weet dat het werkt en jij voelt je er goed door. Dan zeker blijven slikken toch.
Ik kan zeker rustig lopen :+ En als ik met Iris en Suliko meeloop, loop de laatste 10km ofzo ik standaard achteraan te hijgen hoor _O-

Bm evt van die opfrisdoekjes op het werk leggen als je er kleren neerlegt? Die vind ik heel fijn als ik even niet kan douchen. Wel lekker hoor zo heen en weer. Hoe ver is het voor jou?

Goof je nieuwe schoenen klinken echt heel goed! Ben er direct nieuwsgierig naar. Wat fijn dat je er ook meteen zo op hebt kunnen lopen. Loop je altijd maar op 1 paar of heb je nog een extra staan?
ik heb de brooks hyperion 3 momenteel staan dus we houden denk ik wel beetje van dezelfde schoen.
En echt rustig aan, doe ik eigenlijk nooit :7 Ik ben altijd wel bezig.

Puera gaat helemaal goed komen deze marathon dit jaar.
En ook zo lekker genoten van het weer. <3

Gisteravond spinningles gegeven en verder niks. Normaal loop ik op vrijdag en zondag langere afstanden maar nu moet ik zondag spinning geven dus ben nog beetje in twijfel hoe ik het ga verdelen.

Wel heb ik een keuze gemaakt omtrent de marathon van Madrid. Ik ga hem niet lopen. Als mensen blessures hebben en toch doortrainen, geef ik altijd als advies, 1 race is het niet waard. En hoewel het nu echt heel goed gaat, ben ik toch bang dat het te veel is. Na mijn eerste marathon vorig jaar heb ik gezegd, als ik er nog een loop wil ik meer 30-ers in de benen hebben. En als ik het nu door zou zetten zou ik 4 weken achter elkaar lange afstanden moeten lopen en dan als afsluiter, 1 30-er. Ik vind dat zelf gewoon niet genoeg basis voor een Marathon met ook nog eens 600 hoogtemeters (waarvan 300 op de laatste 3 km). Dus ik ga proberen het startbewijs te verkopen en anders kan ik het tot 1 april teruggeven aan de organisatie met een brief van de arts erbij. Zij verkopen het dan weer door aan de eerste op de wachtlijst en ik krijg 90% terug. Erg netjes dus!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-26 11:31

Zeker netjes!

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 13:43

Verstandige keuze Leonie en heel netjes inderdaad! Komt binnenkort wel weer en dan kun je er ook het maximale uithalen :j

Mooie schoenen Goof, zien er inderdaad heel licht uit!

Wat stoer dat je naar je werk bent gelopen BM, al kan ik me voorstellen dat de rugzak niet acht handig was :=
Als ik naar mijn werk ga lopen ben ik alweer even onderweg, maar heb ik wel de begeerde 100 mijl aangetikt :))

Hier druk met de laatste dingen qua werk, ik heb echt megaveel weggewerkt deze week en ik denk dat het goed komt :D
Daarna nog de laatste dingen inpakken en dan eind van de middag alvast naar Schiphol zodat we in ieder geval een paar uur kunnen slapen. En dan op naar de zon, zin in!

Lekker hè Puera? Langere dagen en weining kleding aan tijdens het lopen :))

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 14:12

leonie87 schreef:
Goof je nieuwe schoenen klinken echt heel goed! Ben er direct nieuwsgierig naar. Wat fijn dat je er ook meteen zo op hebt kunnen lopen. Loop je altijd maar op 1 paar of heb je nog een extra staan?
ik heb de brooks hyperion 3 momenteel staan dus we houden denk ik wel beetje van dezelfde schoen.
En echt rustig aan, doe ik eigenlijk nooit :7 Ik ben altijd wel bezig.

Ik heb 2 paar staan + 1 paar trailschoenen.
Mijn 2e paar is ook de hyperion 3 (als ik het goed zeg uit mijn hoofd). Ook een hele lichte schoen, zit heel lekker en ik loop er heel snel op, maar ik heb achteraf altijd een zere voet gek genoeg.
Dus heb besloten er niet meer op te lopen, dus nu wil ik ook nog een nieuw 2e paar _O-

Dus mocht ik hier een ander nog blij mee kunnen maken.... ze kunnen echt nog honderden kilometers mee.

Verstandige beslissing trouwens!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 17:19

Oh, dit zijn ze:

Afbeelding

De hyperion max 2.
Zoeken dus een nieuw paar voeten ;)

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 18:13

Die oude schoenen waren wel op zo te zien. Goede keus als je meteen al zo'n lang stuk op je nieuwe schoenen kunt lopen Goof.
Welke maat zijn de hyperions hierboven?
Ik loop op de weg ook altijd op Brooks, vind echter dat die van mij te weinig demping hebben. En loop tegenwoordig zo weinig op de weg dat ik het eigenlijk zonde vind om daar nieuwe voor aan te schaffen.

Woon je echt zover van je werk Ninus? Of is dat heen en terug?
Zo te horen ben je klaar voor de reis. Geniet ervan!

Verstandige en stoere beslissing Leonie, maar denk dat je daar echt wel de belangrijkste punten aanhaalt. Het is het niet waard om je dan straks hierdoor weer in een blessure te lopen of niet fit te kunnen finishen. Heel fijn dat de organisatie er zo in staat dat je dan een heel groot deel van je inschrijfgeld terug krijgt.

Die opfrisdoekjes kan ik wel proberen, had nu gewoon een washand met sop, dat ging ook best prima, maar even kort douchen zou wel prettiger zijn.
Het is precies 3,2 km dus ook niet een afstand waarop ik zwaar bezweet raak.

Wij zijn nu onderweg naar Vaals voor een lang weekend met ons hele gezin en aanhang, ter gelegenheid van ons 40-jarig huwelijk.
Kijken of ik daar nog wat heuveltraining kan doen. Ik heb wel een elektrische fiets gehuurd daar, met de hondenkar erachter zie ik die heuvels niet zitten. Zwak, ja ik weet het :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 18:38

Maat 40 zijn ze BM.

En gefeliciteerd, geniet van je weekend :j

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 18:52

Wow 40 jaar, wat een mijlpaal, gefeliciteerd en veel plezier! Prachtige omgeving om te lopen en de ebike snap ik helemaal :j
Ben dan wel benieuwd hoe oud je bent. Of is dat een onfatsoenlijke vraag :D

Ik woon zover van mijn werk, het is enkele reis. Doe ik al 17 jaar inmiddels, eerst 3 keer per week, nu gemiddeld 2 keer.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 19:19

Wauw gefeliciteerd Busy! Veel plezier!

Verstandig Leonie, en fijn dat je organisatie dat voor je regelt.

Mooie schoenen Goof!
Ik heb wel maat 40 maar weet niet of ze geschikt zijn voor mij.

Dat is wel een flinke afstand Ninus!

Ik woon 9 km van m’n werk, met auto 12. Ik heb het nog nooit gelopen, we hebben wel douches. Maar ik ben dan bang dat ik smiddags terug niet lekker loop en dan moet je zeg maar.

Hier weinig te melden, met mn loop rust haha.
Wel beetje veel stuk andere sporten. Gisteren pilates, na werk nog sportschool. Vandaag ook sportschool na werk.
Morgen de racefiets even nalopen en rondje fietsen denk ik, binnen op tacx is leuk maar ook wel saai.
Al denk ik dat ik straks nog binnen een rondje doe, benen getraind vandaag dus even spierpijn eruit trappen.