Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ikbencarmen schreef:c_alsemgeest schreef:Botox gaat niks aan de vorm veranderen, wel kan het tegen kaakklemmen gebruikt worden idd.
Op internet hebben ze het er wel over dat je gezicht wat smaller wordt als de kaakspieren wat verslappen. Ik ga het voorlopig eerst maar proberen met masseren van de kaakspieren.
Popstra schreef:Wellicht het door evt veel aanspannen door stress of knardsetanden wat gespierder kan zijn...geen idee hoor.
Veel vrouwen laten juist fillers zetten om een beetje volume op de kaken te krijgen
normaalikbencarmen schreef:Heeft er hier iemand ervaring met botox in de kaakspierregio? Ik heb een best vierkant gezicht en merk dat ik vaak spierpijn heb aan mijn kaken.
Mijn kaken ogen naar mijn idee erg prominent en wat mannelijk maar ben nog een beetje huiverig voor het gebruik van botox
Kimbers schreef:Heeft iemand ook al ervaring met de aesift?
Kimbers schreef:En toch zeggen ze van aestec dat er pas na 2 jaar een kleine touch up nodig is. Ik meen dat dit bij andere klinieken korter is.
Kimbers schreef:En toch zeggen ze van aestec dat er pas na 2 jaar een kleine touch up nodig is. Ik meen dat dit bij andere klinieken korter is.
Citaat:De Aēslift™ is een behandeling voor het verjongen en verfrissen van het gezicht op een natuurlijk ogende manier met hyaluronzuur fillers.
Elin_ schreef:Iemand ervaring met opvullen neus lippenplooi met fillers?

Suzanne F. schreef:Elin_ schreef:Iemand ervaring met opvullen neus lippenplooi met fillers?
Ja, opzich goede ervaringen mee. Maar je moet wel uitkijken en je goed laten adviseren. Als je al een heel rond gezicht hebt dan kan het too much worden. Ook wil je vaak eerst kijken of je de wang ietsje kunt liften door jukbeenfillers. Daarna ga je naar de neuslippenplooi kijken. Je moet naar de vorm van het gezicht en de balans kijken of het passend zou zijn. Een goede kliniek adviseert daarin.

met een teruggetrokken kin en harde lijnen. Ik wil graag wat meer kin/kaak en van de harde lijnen af. Alleen wil ik niet richting de Sara van Zoelen look.