Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KimD schreef:germie schreef:Het lijkt heel wat, maar de verzendkosten komen er nog overheen. Dus het is een stuk minder goedkoop dan je denkt.
Daar heb ik een code voor, die betaal ik niet.
germie schreef:KimD schreef:
Daar heb ik een code voor, die betaal ik niet.
Hoe kom je dan aan zo'n code? Want ik heb wel eens zoiets van ok, deze vind ik wel grappig. Maar ik haak af bij 7 of 8 euro verzendkosten.

germie schreef:Je kunt ook vaak voor een vertraging kiezen, dan moet je dus meer kilometers maken voor afronding. Dat doe ik wel. Want 161 is een maand zeg maar.
KimD schreef:germie schreef:Je kunt ook vaak voor een vertraging kiezen, dan moet je dus meer kilometers maken voor afronding. Dat doe ik wel. Want 161 is een maand zeg maar.
Dat vind ik onnozel, ik vind het dan leuker mezelf uit te dagen. Of te zeggen, ik wandel hem in 10x16,1km ofzo. Ik koop normaal gesproken die korte afstanden niet meer want daarvoor vind ik het wel te kostbaar maar deze kreeg ik cadeau.
Miran schreef:Ik had dit topic eerder al eens gezien en zit nu ook even te snuffelen. Verandert het aanbod van challenges zo nu en dan? En kun je ze overal doen?
BarbaravdW schreef:Volgens mij komen er vooral nieuwe bij, niet perse dat er oude wegvallen toch?

1000km heb ik nu een paar keer gedaan, dus wilde mezelf nu op een andere manier uitdagen.