Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CupCakes_ schreef:Er deden hier nog meer aan Crossfit toch? Doen jullie bij je Crossfit box mee aan de Open?
Hebben jullie de aankondiging gezien van de CrossFit Open 26.1 workout?
Dat is 12 minuten van ultiem doodgaan.![]()
[ Afbeelding ]
CupCakes_ schreef:Er deden hier nog meer aan Crossfit toch? Doen jullie bij je Crossfit box mee aan de Open?
[ Afbeelding ]
(zonder dat ik ooit wedstrijden oid deed).
no thanks, niet voor mij 

[ Afbeelding ]
Maureen95 schreef:Mag ik mij hier melden?
Ik ben sinds februari begonnen met een sport traject via mijn werk. Het is de bedoeling dat ik in 5 maanden 10 kg af ga vallen. Ik heb elke maandag groepstraining en wil daarnaast wc extra sporten.
Aankomende week heb ik maandag les en woensdag en vrijdag personal training. Gaat een zware week worden![]()
Ik heb iedere maandag en weegmoment met zo een slimme weegschaal die echt alles meet. Ook heb ik 2x een sessie met een voedingsdeskundige. Ik let nu al goed op wat ik eet en houd dit ook bij in een dagboekje.
Het resulteert er in ieder geval in dat al 4,6 kg kwijt ben
Rienn schreef:CupCakes_ schreef:Er deden hier nog meer aan Crossfit toch? Doen jullie bij je Crossfit box mee aan de Open?
[ Afbeelding ]
Ik mis Crossfit soms wel als ik dit zie haha.
Helaas kan ik door mijn rug niet meer Crossfitten, zelfs niet met lage gewichten. Ook uit zelfbescherming hoor, want als ik weer ga Crossfitten zou ik weer alles geven en dat is niet goed

Bellatrix schreef:Wat goed Maureen! Leuk je hier te zien!
Bij mij staat alles op een laag pitje want ik moet donderdag weer 7.5 uur aan het infuus liggen.
Momenteel doe ik alleen gewicht heffen.
Josien_ schreef:Ik mis echt de motivatie momenteel. Ben zo moe en ga liever naar mijn paarden toe dan sporten of een crossfit les meenemen.
Het zou ideaal zijn als ik weer een sportmaatje heb die mij mee sleept, want als het van mezelf moet komen...
Maar doordat je op de elastieken staat, ben je dus de hele tijd al je spieren aan het aanspannen. Aldus de trainer. Er zitten programma's op die je kan volgen en het is echt zwaarder dan je denkt. Mijn benen waren spaghetti sliertjes geworden